Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Endelig lørdag og helg! Og sola skinner :)

Skulle gjerne dratt og badet i dag, kjenner jeg, men blir nok litt dårlig med tid, må en tur til byen og skal være hos ei venninne rundt kl. 18 - finale på 4-stjerners middag! Blir nok fenomenalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor suksess på middagen i går!

Vi fikk scampi til forrett, and med hoisinsaus til hovedrett, og dessert med brownies, ostekake og bringebærkrem til dessert. Alt var utrolig godt. Satt ute helt til klokka var tre på natta, da la vi oss.

Vinneren ble hun som hadde norsk aften, men jeg var fornøyd med poengene jeg fikk for min påskemiddag.

Småredusert i formen i dag. La meg i parken da jeg kom hjem og gikk en to timers tur nå i kveld. Føler jeg har svettet konstant i flere dager nå, virkelig hett om dagen. Men klager ikke, liker varmen godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt godt når det regnet igår men føler også at jeg går rundt og svetter hele tiden.

Endelig fredag! Planer for helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreløpig overskyet i dag. Men er spådd bedre utover dagen. Egentlig like greit at været ikke er helt knall, da kan jeg kanskje også få gjort noe husarbeid inne :P

Litt løse planer for i kveld foreløpig, men mulig det blir noe grilling og greier og kanskje en øl eller noe ute. Får se!

Nå skal jeg straks henge opp en klesvask og så stikke på trening. Ikke sikker på om det blir styrketrening inne eller løpetur ute, jeg har alltid så vanskelig for å bestemme meg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husarbeid, blæh :P

Jeg vi ha fint vær, siden jeg endelig har fri, selvom du absolutt ikke er den eneste som skulle ha gjort sånt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med en lat søndag. Helt ærlig er jeg nesten glad for at det ikke er strålende solskinn i dag, da kan man være inne uten dårlig samvittighet :P Er veldig lat foreløpig, men har planer om å få vasket og støvsugd litt i alle fall.

Vurderer også en tur på trening. Kjenner jeg er litt sliten og slapp, fikk meg en god joggeøkt i går og skal trene igjen i morgen, så det er mulig jeg heller går meg en god tur. Får se! Har ingen planer for dagen, så tar det som det kommer :)

Ble en tur på Summit på Radisson Blu i går, deretter en tur på Politikern og så Mono. Hadde egentlig planer om dansing og mye moro, men jeg fikk vondt i magen og dro hjem rundt ett. Litt kjipt, lenge siden jeg har vært ute, men blir nok flere sjanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Var det gøy i går da? Fram til du fikk vondt i magen? Gaah jeg er så dårlig på det å drikke med moderasjon.. Drikker til det er tomt jeg og lærer aldri. Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres fornuftig ut å gå en tur men sikkert godt å bare være lat og.

Ha en fin søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst en riktig lat dag, dette. Følt meg slapp i kroppen og hatt lite energi, så etter vask og rydd la jeg meg på sofaen og så noen filmer. Føltes egentlig helt greit, skal jo uansett trene igjen i morgen. Av og til er det bare helt riktig med en sofadag, og det kjentes sånn ut i dag, var jo ikke verdens beste vær heller! Fikk mensen i dag også, sikkert derfor jeg fikk vondt i magen i går og har vært slapp i dag, sånn er det iblant.

Så Hunger Games og den remaken av Footloose. Førstnevnte synes jeg var superspennende, men også ganske makaber. Synes Footloose var OK, men den var egentlig for lik den forrige etter min mening.

Blir nok snart senga, trøtt og slapp fortsatt. Ny uke venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøøøøøøtt!

Stress etter jobb i dag, måtte løpe hit og dit. Nå er middagen i magen, og jeg sovner nesten rett opp og ned i sofaen. Av og til tenker jeg på om jeg har en eller annen form for mild narkolepsi, noen ganger blir jeg bråtrøtt og føler at jeg kan sovne omtrent hvor som helst og når som helst. Men det er nok bare innbildning, og at jeg heller har et godt sovehjerte :P Sov litt halvdårlig i natt, sikkert på grunn av varmen og at jeg var lat i hele går, da kom det sikkert mer energi på kvelden.

Blir nok tidligere senga i kveld ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til den neste Hunger Games filmen kommer i november!!

Det var veldig varmt natt til i dag. Føles som om det blir en varm natt i dag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake fra en helt utrolig fin helg i Tønsberg!

Kom dit fredag etter jobb, da ventet middag på terassen til venninna mi. Jeg og ei venninne som dro fra Oslo, så det var oss tre hele helga. Satt ute, drakk vin og skravla lenge, før vi la oss.

Lørdag våknet vi til tidenes regnvær og tordenvær, så vi tok en laaat morgen med frokost og kaffe før vi stakk inn til byen en tur. Gikk bare og tuslet litt rundt, tok en tur på kafe. Så dro vi ut til Verdens Ende og gikk litt rundt der. Stilig sted.

Så var det hjem og lage middag. Prøvde oss på en thai-rett, som ble hakket for sterk! Men godt var det. Vin, musikk og skravling fulgte. Hadde det veldig moro, vi tre :)

I dag var det mye bedre vær, så etter frokost gikk vi til stranda. Tok et par dukkerter i sjøen, men moroa tok fort slutt da vi så en brennmanet like ved der vi var ute i vannet. Svømte fort inn til land, men det begynte å svi på leggen min, så jeg kom nok kanskje såvidt bort i den. Men var ikke veldig ille, var litt rødt til å begynne med, men kjenner ikke noe nå og ser nesten ingenting der. Ikke gøy i alle fall! Ekle dyr ...

Var en tur oppe på Slottsfjell før vi tok bussen tilbake til Oslo igjen. Der ventet igjen tidenes regnvær. Var helt sykt, jeg kom meg til slutt på trikken, og der satt det dryppende våte mennesker. Huff!

Nå har en venninne akkurat vært her på kanelsnurrer. Har en joggedate med henne kvart over seks i morgen, så nå venter senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøøøtt. Overtid i går og i dag. Jeg har egentlig mest lyst til å legge meg allerede nå ...

Venter ny joggetur i morgen kl. 6 :P

Begynt å ta seg opp på jobb etter sommeren, folk er tilbake fra ferien nå, i stor grad. Merkes på overtiden :P

Skulle egentlig ha en venninne på middag i dag, men måtte utsette til torsdag, siden jeg ikke ble ferdig i tide. Nokså irriterende når jobben får meg til å måtte endre fritidsplaner ... Men det er jo en uforutsigbar jobb, så det må vel kanskje bare bli slik.

Nå skal jeg ringe mamma, og så blir det nok ikke lenge til jeg legger meg. Tror ikke jeg har snakket med henne på over en uke, og det er ganske lenge til å være oss - pleier å snakkes minst 1, som oftest 2 ganger i uka.

La det bli helg snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...