Vofsitofsi Skrevet 12. juni 2013 Forfatter #1381 Del Skrevet 12. juni 2013 Er du e-bruker du da? Siden du får skatteoppgjøret ditt i juni. Må nok vente til etter sommeren jeg.. Er ikke e-bruker nei? Men det skal vel ikke ha noe å si? Jeg har alltid fått skattepengene i juni får, så jeg har egentlig bare gått ut fra at jeg får det nå også. Sjekket skatteetaten på nett nå, og der står det at første pulje får oppgjøret tilsendt 26. juni, og at pengene da kommer inn på konto i løpet av en til to uker etter det. Så regner med det blir i løpet av ferien min i alle fall. Ikke at det er så viktig, jeg er jo ikke superavhengig av de ekstra pengene heller, selv om det alltid er kjekt med litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. juni 2013 #1382 Del Skrevet 12. juni 2013 Er ikke e-bruker nei? Men det skal vel ikke ha noe å si? Jeg har alltid fått skattepengene i juni får, så jeg har egentlig bare gått ut fra at jeg får det nå også. Sjekket skatteetaten på nett nå, og der står det at første pulje får oppgjøret tilsendt 26. juni, og at pengene da kommer inn på konto i løpet av en til to uker etter det. Så regner med det blir i løpet av ferien min i alle fall. Ikke at det er så viktig, jeg er jo ikke superavhengig av de ekstra pengene heller, selv om det alltid er kjekt med litt ekstra Tror de har endret på alt nå. Alle e-brukere fikk jo se skatteoppgjøret før påske mens vi andre måtte vente til etter påske. Jeg har lest et eller annet sted at de gjør det samme med å utbetale - at de som er e-brukere får det i juni mens resten får det fra august og utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #1383 Del Skrevet 14. juni 2013 Endelig helg! Ligger på sofaen og venter på melding fra en kompis, blir thaimat og øl i kveld! Fint vær, men blåser en del. Uansett, herlig med helg! Og det er bare 5 arbeidsdager igjen før feeeerie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 14. juni 2013 #1384 Del Skrevet 14. juni 2013 God helg! Skjer det noe gøy? Noen nye løker på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. juni 2013 #1385 Del Skrevet 14. juni 2013 Kos deg med thaimat og øl ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #1386 Del Skrevet 16. juni 2013 Helgen snart slutt allerede? Liker ikke! Men uansett bare jobb i 5 dager til, så er det feeeerie! Vært en fin og sosial helg. Grilling hos venninne i går, og parkliv og gratiskonsert i dag. Kunne godt vært enda lenger i parken, men måtte nesten hjem og vaske klær og litt annet husarbeid. Blir veldig fort nedprioritert, særlig når det er knallvær! Men nå er det spådd knallvær i morgen også, så håper på parkliv da også. Kanskje til og med ta en dukkert et sted? Noe som er skikkelig teit, er at det ser ut til at PC-en min har kutta ut å spille lyd. Får ikke lyd på verken videoer, musikk eller noenting. Er litt redd jeg kanskje må bruke skattepengene på ny PC. PC er jeg jo nødt til å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. juni 2013 #1387 Del Skrevet 16. juni 2013 Hvor lenge skal du ha ferie? Du reiser til London? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 17. juni 2013 #1388 Del Skrevet 17. juni 2013 Du har nedtelling til ferie du også ser jeg. Var det først London? Hva mer skal du? Elsker sånn fint vær som det er nå, håper det blir sånn hele uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #1389 Del Skrevet 17. juni 2013 Du har nedtelling til ferie du også ser jeg. Var det først London? Hva mer skal du? Fire arbeidsdager igjen nå! (Ja, jeg akter å telle ned inne her hver dag til det faktisk skjer!) Først London, ja - reiser søndag og blir til torsdag. Så blir det nok et par dager i Oslo, før jeg drar til hjembygda et par dager. Så bærer det mot Stavanger, Lysefjorden, Prekestolen og Kjerag. Blir da borte torsdag til søndag. Siste uka har jeg ingen store planer foreløpig, blir nok kanskje litt hjemme hos mamma og pappa og ellers i byen. Egentlig veldig greit ikke å reise bort hele ferien, det er jo kanskje mest på de dagene man bare kan sløve hjemme og se alle som reiser på jobb på morgenen, at man faktisk kjenner at man har fri Herlig vær i dag også! Dro i parken etter jobb. Men blåste litt, så greit at jeg hadde genser. Muligens ut og spise med venninner i morgen - vi prøver å henge mest mulig med vår venninne som snart flytter til New York (henne vi skal besøke i september, ja). Så vi må ta vare på disse fine sommerdagene! (Bare så synd budsjettet mitt ikke er på topp om dagen. Blir flotters med feriepenger og overtidsutbetaling neste mandag ja!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. juni 2013 #1390 Del Skrevet 19. juni 2013 Gleder deg til London? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #1391 Del Skrevet 20. juni 2013 1 dag igjen til ferie! Gurimalla, jeg gleder meg så sykt! Tre uker til bare å slappe av og koooose meg - luksus! Kjenner det trengs nå, blitt mye overtid i det siste. I går jobba jeg 8-22. Redd det fort kan bli småsent i morgen også, siden det er siste dag før ferien, men håper det skal gå greit. Skal feire inngang til ferie med reker og hvitvin hos venninne i morgen kveld Ja, gleder meg masse til London! Skal besøke venninner fra da jeg studerte der, blir kjempekoselig å se dem igjen Får se litt an hva annet jeg finner på, kanskje litt sightseeing og shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. juni 2013 #1392 Del Skrevet 21. juni 2013 Godt å kunne ta ferie nå? Du reiser imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 21. juni 2013 #1393 Del Skrevet 21. juni 2013 Gooood ferie og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #1394 Del Skrevet 21. juni 2013 ENDELIG FERIE!!!! Akkurat hjemme igjen fra jobb. Ble overtid så klart, sånn er det alltid når man skal ta fri over lengre tid, alt må jo overføres til andre. Men gurimalla, jeg har FERIE! Og det i hele tre uker! Innvies med reker og hvitvin hos venninne i kveld. I morgen skal vi ha avskjedsfest for den samme venninnen, siden hun flytter til New York neste uke. Trist ... Men skal jo besøke henne i september! Så reiser jeg til London søndag kveld. Ja, denne ferien tror jeg blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 22. juni 2013 #1395 Del Skrevet 22. juni 2013 Hurra for ferie!! Høres ut som det blir en flott start på ferien var det hyggelig i går? Har du møtt noen spennende fyrer i det siste? Jeg har jo laget sukkerprofil denne uka, det er virkelig en helt egen verden der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 22. juni 2013 #1396 Del Skrevet 22. juni 2013 Kos deg masse med ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. juni 2013 #1397 Del Skrevet 23. juni 2013 God tur!! Kos deg masse i London!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #1398 Del Skrevet 30. juni 2013 Kom tilbake til Oslo på torsdag. Hadde en fin tur til London! Det ble litt ekspressmøter med gamle venner, og jeg skulle gjerne sett alle mye lengre og mer, men jeg er i alle fall fornøyd med at jeg traff flere av dem, og det var veldig hyggelig. Ble også litt shopping, først og fremst Primark. Og jeg besøkte David Bowie-utstillingen på V&A-museum - jeg er jo ganske stor fan, og virkelig storkoste meg der. Estimert tid å bruke på utstillingen var 1,5 time - jeg brukte 4! Digg at jeg fortsatt har ferie, og det i to uker til Hadde venninner her på middag og spillkveld i går, og i dag skal jeg bake en pai som jeg tar med i parken (om været holder). Reiser til hjembygda på mandag, så reiser jeg med venninner videre til Prekestolen på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 1. juli 2013 #1399 Del Skrevet 1. juli 2013 Håper du koooser deg med ferie Misunner deg London-tur og Prekestolen. Skulle egentlig dit jeg og, men har ikke råd likevel. Neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. juli 2013 #1400 Del Skrevet 2. juli 2013 Ha fortsatt en fin ferie!! Kos deg hjemme på bygda og god tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå