Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Jeg må ha mellom 6-8 timers søvn på ukedagene ellers er jeg helt ødelagt på jobb. Håper du får sovet ut litt i helgen! Planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt med helg! Men kjenner jeg fortsatt er ganske sliten i kroppen. Usikker på om det kommer av stress, for lite søvn, trening eller hva som helst. Får håpe jeg får mer energi igjen snart.

Var hos ei venninne i går kveld, hun er så heldig å ha balkong. Så vi satt på balkongen til klokka var over midnatt, herlig at man kan være ute så lenge nå på sommeren.

I dag står det trening på planen, og i ettermiddag skal jeg møte venner til grilling og Musikkfest Oslo. Foreløpig ikke grillvær, men det ser jo ut som det klarner litt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Hvordan var Musikkfest? Er du fyllesyk i dag? Er deilig med lengre dager ja.. jeg kunne gjerne hatt det sånn hele tiden, I love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var Musikkfest? Er du fyllesyk i dag?

Musikkfest var kult! Vi var i Sofienbergparken og holdt til like ved "Brasil-teltet", det var en livlig gjeng som spilte trommer og underholdt. Sola forsvant litt etter hvert, men skal ikke klage, det var jo fortsatt varmt omtremt til midnatt.

Ikke fyllesyk! Siden vi startet tidlig og jeg ikke ble med ut (skulle trene i dag), drakk jeg passe mye, hadde det moro og fikk alikevel mye ut av søndagen :)

Snart ut og spise pizza nå! Jeg er skrubbsulten etter trening og vasking, gleder meg vilt. Nomnomnomnom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med pizza! Hva pleier du å ha på da?

Er ikke så veldig kresen når det kommer til pizza, hehe :)

I dag ble det parmaskinke, parmesan og ruccola. Nam! De på Lofthus Samvirkelag vet hvordan man lager pizza.

Snart sengetid nå. Føler ikke for en ny arbeidsuke. Jeg tenker så utrolig mye på jobb om dagen. Det er jo nokså plagsomt, driver og planlegger og tenker på hvordan jeg skal gjøre forskjellige prosjekter når jeg ikke er på jobb. Må prøve å slutte med det, når jeg har fri, har jeg jo fri!

Går i bølger riktignok. Nå er det en del som skjer på jobb, og det er da det blir mye tenking.

Ser helt vilt frem til ferie om tre uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Ikke stresse for mye nå da. Hva er ferieplanene bortsett fra London? Jeg bare MÅ innom Madame Tussaud's og få tatt bilde av mitt store idol Britney Spears snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stresse for mye nå da. Hva er ferieplanene bortsett fra London? Jeg bare MÅ innom Madame Tussaud's og få tatt bilde av mitt store idol Britney Spears snart..

Hihi, Britney Spears-fan? :)

Blir London søndag til torsdag første ferieuka. Deretter drar jeg hjem til foreldrene mine en tur i løpet av de neste dagene, før det blir tur til Prekestolen og Kjerag med venninner i andre ferieuka (så i en annen tråd at du også skulle gå Prekestolen, Elissima! :)). Blir da borte fra onsdag til søndag eller mandag. Så blir det ikke noe spesielt som skjer siste ferieuka, tipper jeg blir både litt hjemme i Oslo og litt hos mamma og pappa den uka.

Ellers flytter jo venninna mi til New York om ikke mange ukene, og ei annen venninne og jeg har store planer om å besøke henne der i september. Så bare jeg får innvilget fri den uka, bestiller vi billetter :)

Så jeg er fornøyd med ferieplanene i år! Gleder meg masse til å få litt fri og reise bort litt :)

Ble fire timer overtid i går og to og en halv i dag. Er en kunde som tar mye tid. Men håper det snart roer seg litt, selv om jeg synes det er helt OK å jobbe overtid av og til. Blir jo mer penger i kassa av det!

Fått så utrolig dilla på gresk yoghurt med honning nå. Bare synd det er så mye kalorier i det. Selv om det er ganske sunt fortsatt. Fløyelsmyk deilig yoghurt .... Naaaam! Og nå er bøtta tom :( Må kjøpe mer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg. Kjenner jeg har en veldig dårlig dag i dag.

Våknet rundt halv tolv, og kunne godt sovet lenger. Sliten og slapp i kroppen. Men kom meg til slutt opp.

Siden mobilen min har levd sitt eget liv i det siste og har helt uprovosert byttet sang, stoppet etc. når jeg har brukt Spotify og gått over til musikkavspilling når jeg har hørt på radio, bestemte jeg meg for å kontakte Samsung Support. Og nå har jeg sittet her med installering, sikkerhetskopiering, oppgradering, tilbakestilling og gud vet hva siden kl. 12 ...

Har jo ikke fått gjort noe i dag, hadde tenkt meg på trening og på butikken, så har jeg bare blitt sittende her.

Og da jeg skulle spise yoghurt med honning i sted, datt plutselig korken på honningflasken av, og all honningen kom ut og ødela yoghurten. Aaaaarg!

Hadde løse planer om å stikke ut en tur med venninner i kveld, men revurderer det, fordi jeg er i dritthumør og ikke har fått gjort noe annet enn å sitte med denne hersens mobilen i dag.

Mulig hjemmekveld er det beste for meg i kveld. Får se om humøret bedrer seg noe .... grrrrrrrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Er så kjipt med sånne mobil-problemer. Hadde samme jeg og, med Nokia'en min. Har vært såå mye styr! Håper du har fått fiksa det nå da. Og kommet deg til butikken og kjøpt deg noe god mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du hjemme og slappet av i går? av og til har man bare en sånn dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble du hjemme og slappet av i går? av og til har man bare en sånn dag.

Jau.

Satt med support på mobilen helt frem til klokka 18, og da hadde jeg verken fått trent eller spist middag. En kompis kom innom med en sykkelpumpe som jeg skulle låne og sjekke om passet til min ventil, men det gjorde den selvfølgelig ikke.

Jeg stakk ut på joggetur rundt kvart over sju og var ikke hjemme igjen før rundt halv ni, og da hadde jeg ikke spist middag ennå. Så det ble hjemmekveld.

I tillegg til honningproblemet klarte jeg også å rive ned smykkestativet så alt fløy veggimellom, og jeg rev også ned vannglasset mitt da det sto på bordet så alt ble vått.

Virkelig ikke min dag i går!

La meg rundt halv ett og sov i ett til kl. 10.30 i dag, så fikk i det minste sovet godt ut. Håper dette blir en bedre dag! Skal i alle fall ikke sitte med support i seks timer i dag, skal heller få trent og vasket og ryddet! En tur i parken i dette været hadde vel heller ikke vært å forakte ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mandag! Gjort noe morsomt..? Funker telefonen igjen nå?

Ja, det ser *bank i bordet* ut som at den har fikset seg! Takk og lov ...

Småstresset mandag, men gikk greit.

Var jo så fint vær, så jeg møtte en venninne rett etter jobb, vi gikk og kjøpte sushi og satte oss i parken. Digg!

Så gikk vi en god og lang tur på over to timer, med en pit stop på en cafe. Sola ble jo borte forholdsvis tidlig, men var jo fortsatt godt og varmt ute. En fin mandagskveld :)

Nå er det bare 9 arbeidsdager igjen til ferie! Jeg fortsetter nedtellingen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 arbeidsdager igjen til ferie!

I dag var jeg kjempetrøtt etter jobb. Tok meg en halvtimes powernap etter middag. Så kom venninna mi hit, og nå er billetter til New York i september bestilt! WEEEEEEEEEEE! :D

Gleder oss villere enn villest!

Men blir nok litt sparemodus fremover da. Får jo skattepenger, feriepenger og overtidsutbetaling i juni, men en del må nok spares. Uansett, det er snart ferie, livet er ikke så ille da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg misunnelig. Jeg vil også til New York!

Er du e-bruker du da? Siden du får skatteoppgjøret ditt i juni. Må nok vente til etter sommeren jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...