Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Hvor er det gøy å dra ut og danse for tiden? Jeg har ikke gjort det på leeenge! Savner det!

Vi var på Badstugata 1, et nyåpnet utested vis-a-vis Tilt. Der var det i alle fall veldig gøy å danse! Vet ikke hvordan musikken er der ellers, på lørdag var det discomusikk, som jeg digget i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var på Badstugata 1, et nyåpnet utested vis-a-vis Tilt. Der var det i alle fall veldig gøy å danse! Vet ikke hvordan musikken er der ellers, på lørdag var det discomusikk, som jeg digget i alle fall :)

Savner å dra ut og danse. Ingen av venninne mine liker å danse. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg har hatt en nokså ubrukelig dag i dag. Skal sies at jeg var oppe tidlig og trente før jobb, og det er jo vel og bra, men så hadde jeg planer om å fikse ditt og datt etter jobb. Viser ser imidlertid at jeg fortsatt har mye PC-problemer, så det jeg skulle fikse, fikk jeg ikke sett på i det hele tatt.

Så i stedet slumret jeg på sofaen. Og jeg tror jeg må ha klart å gni meg i øynene etter at jeg skar opp løk, for de bare rant og rant og rant :P Haha, huff! Ble litt bedre etter litt slumring, riktignok.

Men huff, fikk jo ikke gjort noe av det jeg hadde tenkt.

Heldigvis snart helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd helga går så fort ...

Hatt en ganske rolig helg. Lønningspils på fredag, i går var jeg og tuslet litt i byen, herlig vær! Var bare hjemme og så på film på kvelden. Egentlig veldig digg! I dag har jeg trent og vasket litt, tror det snart blir en ny jakt etter noe på Netflix ...

Neste lørdag er det 4-stjerners, så planlegging er i full gang. Blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag allerede?

Disse dagene har bare flydd. Hektisk på jobb i går og i dag, men ser foreløpig ut til at morgendagen ikke er så full. Ennå, that is.

Og jeg synes jeg har så mye å styre og ordne med om kveldene for tiden. Denne uken er det jo planlegging til middagen på lørdag - det krever sitt! Vaske må jeg snart få gjort også. Og i kveld venter jeg husverten min hit, hun skulle visst feste noen bokser som måler radon i leiligheten. Får håpe det ikke er noe høyt da, jeg vil ikke flytte!

Ja, middagen på lørdag! Jeg skal ha påske som tema, og forrett blir fylte egg og salat, hovedrett blir noe med lam (tror det kanskje blir lam med søtpotetmos og stekt sopp), mens dessert blir appelsinfromasj. Det krever en del planlegging, men tror det blir godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at det er torsdag allerede!!!

Høres ut som en god meny!! Håper det blir en vellykket middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagen på lørdag ble en suksess! Var ganske stressa underveis der, men fikk bekreftet at venninnene mine koste seg, særlig siden den ene venninna mi sendte melding til feil person da de skulle gi terningkastene sine - hun ga meg 5 for mat og 6 for stemning/underholdning, så det må jeg jo være fornøyd med! :)

Ellers har det tatt seg opp med arbeidsmengde på jobb om dagen. Så det blir plutselig litt overtid her og der. Men gøy at det skjer litt, da.

Kan melde at jeg var på date på mandag, med en ny fyr. Men det blir nok ingen flere møter der. Han var hyggelig å prate med, oppegående fyr, men ikke min type. Vet ikke hva slags inntrykk han hadde, men ble litt kleint da vi skulle skilles, jeg ville ikke si "vi prates, da", så han sa det. Jeg har ikke tenkt å ta kontakt igjen! Haha, huff. Stakkars fyr, jeg er vel slem ....

Men jeg melder litt med et par andre på Sukker også, og har ny date med en annen fyr neste tirsdag. Utrolig hvor mange forskjellige folk som finnes - det har jeg sett etter maaaange dater nå. Og guri så mange som ikke passer for meg! Jaja, får vel håpe han dukker opp etter hvert.

Skal ha fri på fredag nå, siden jeg skal i begravelse til tanta mi, som døde forrige mandag. Hun døde av samme krefttype som mannen hennes døde av bare et drøyt år før - utrolig trist. Skal sies at hun aldri sto meg (heller ikke resten av familien vår eller pappa) noe nær, siden pappa er oppvokst i fosterhjem. Men trist er det jo, selvfølgelig.

Så jeg blir med hjem til mamma og pappa etter begravelsen og tar en helg i hjembygda. Gleder meg til det, blir venninnekveld med resten av firkløveret på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Morsomt å høre at du er aktiv på datern :) Bedre lykke neste gang!

Veldig trist med tanten din, jeg syns begravelser er like triste uansett om det er noen nære eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å snakke om å ha 3-stjerners middag med 2 venninner. Prøver å finne en 4.person og en dato for første middag. Hva har dere pleid å ha som underholdning da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That's a first!

Skulle på en ny Sukker-date i dag, med en ny fyr. Hadde sendt lite meldinger på forhånd, men hadde utvekslet telefonnummer og hadde en avtale kl. 19 i dag. Så jeg var på plass omtrent akkurat kl 19, ventet først utenfor, gikk deretter inn og så etter han (kanskje tvilsomt om jeg hadde kjent han igjen også, har bare sett et par bilder av han), og ringte han. Flere ganger. Uten å få svar. Så jeg tuslet litt rundt i nærområdet, ringte han flere ganger uten å få svar, og til slutt bestemte jeg meg for å dra hjem. Tenkte mye rart - har jeg blitt latt i stikken? Kanskje han er innlagt på sykehus? Kanskje det er noe galt med telefonen hans? Men måtte jo bare flire - første gangen det er skjedd i alle fall, på alle de datene jeg nå har vært på!

Så jeg satte meg på trikken hjemover, og da jeg omtrent var hjemme igjen, ringte han - han hadde trodd at det var halv åtte i stedet for sju! Hadde visst vært mye på jobb i dag, siden han drar på lang ferie i morgen. Men likevel - det var jo han som satte klokkeslettet ... Jeg var allerede veldig kald etter å ha ventet ute, og var jo straks hjemme, så jeg gadd ikke dra ut igjen da.

Sløvt! Jaja, vi får se om vi treffes nå han er tilbake på norsk jord om noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Høres merkelig ut.. Går jo an å svare telefonen da. Skjønner godt du er skeptisk, men virker som du tar det med godt humør. Nettdating MÅ man bare ta med humor har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart helg igjen, wihu!

I går var det bursdaglursdag for vofsitofsi :) Fikk masse gratulasjoner, kjempehyggelig! Var ute og spiste på Gutta fra Calcutta etter jobb med et par gode venninner. Rolig og koselig feiring, og god mat - men veldig sterk! Medium var mer enn sterkt nok for meg ...

I dag var det en superstressende dag på jobb, håper virkelig det blir bedre i morgen.

I morgen kveld skal jeg ikke gjøre en dritt! Bare spise god mat, se på Idol og slakke. Det gleder jeg meg veldig til, liker egentlig veldig godt bare å slappe av og ikke ha noe å gjøre - synes det har vært litt for mye som har skjedd i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutta :rodmer:

Og gratulerer så mye med dagen! :klemmer:

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med dagen som var!! :blomst:

Skal du ha fri hele påsken eller må du jobbe? Denne uka før påske, har det vært såååå travelt på jobb. Vært sånn hos deg og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Gratulerer med dagen som var! Fått noe fint?

Kos deg med Idol i kveld. Godt innimellom å ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bursdagsønsker! :)

Ble en veldig rolig dag og feiring, jeg sparer meg til 30-årsdagen, hehe.

Nå er det endelig påskeeferie! Etter trening og diverse i dag reiser jeg hjem til mamma og pappa og blir mest sannsynligvis til lørdag. Jammen godt med noen dager fri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bursdagsønsker! :)

Ble en veldig rolig dag og feiring, jeg sparer meg til 30-årsdagen, hehe.

Nå er det endelig påskeeferie! Etter trening og diverse i dag reiser jeg hjem til mamma og pappa og blir mest sannsynligvis til lørdag. Jammen godt med noen dager fri!

Artig å følge med på det du skriver ! Ønsker deg en avslappende og fin påskeferie ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...