Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Juhu, snart helg! Og i morgen er det lønning - hipp hipp! Vi skal ha kos med brettspill med påfølgende lønningspils etter jobb, blir moro det :)

Forholdsvis rolig på jobb om dagen, det er OK, men nå er det nesten litt så det blir litt vel stille. Får uansett gjort unna en del jeg har utsatt, så det er jo bra. Det har også vært flere kundemøter i det siste, der jeg har hatt presentasjoner. Skjelver som et lite aspeløv på forhånd, men det går jo bedre og bedre, jeg blir mer og mer trygg, og det er jeg jammen glad for! :)

Ei venninne av meg har store problemer med typen om dagen. De har vel egentlig hatt problemer siden i fjor vår/sommer ... Så jeg venter litt på å høre fra henne om hun skal sove her eller om hun blir hos han i natt. Jeg har sagt hun bare må si fra. De skulle snakke ut i dag (som de har gjort flere ganger før ...). Men jeg sitter ikke og venter heller, legger meg når jeg vil, så får jeg heller stå opp igjen og slippe henne inn om så er. Må ikke grytidlig på jobb i morgen uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: god helg!!

Gjorde du noe spennende igår? Planer resten av helgen?

Kom venninna di til deg sist? Snill som lar henne sove hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: god helg!!

Gjorde du noe spennende igår? Planer resten av helgen?

Kom venninna di til deg sist? Snill som lar henne sove hos deg.

God helg! :)

I går var det lønningspils og spillkveld med kolleger. Supermoro! Vi hadde igjen en del alkoholrester etter nyttårsbordet for et par uker siden, som vi fikk drukket opp i går. Spilte Partyalias, var sååå moro!

Stakk ut en tur med et par kolleger, og plutselig var klokka nesten to, så da dro jeg hjem. Småsliten i formen i dag, men skal snart ut på fika med et par venninner, må også finne bursdagsgave til ei annen vennninne som jeg skal på bursdagfest til i kveld.

Nei, venninna mi kom aldri til meg. Hørte ikke noe mer, så da regner jeg med at det i alle fall ordnet seg slik at hun sov der. Uansett, min dør er nå åpen hvis venner har problemer. Får sende henne en melding og høre hva status er nå i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det mandag igjen! Det var en bra, men litt slitsom helg. Fikk ikke så mye søvn jeg skulle ønsket, siden det var bursdagsfest på lørdag. I går var jeg i sofaen så å si hele dagen, bare så på TV og filmer på Netflix hele dagen. Var kjempetrøtt da jeg sto opp i dag også, og merket litt utover dagen at jeg nok også hadde pådratt meg en liten forkjølelse. Så nå er jeg hjemme etter jobb og tenker på hvor mange timer jeg må være oppe før jeg kan legge meg igjen ...

Har jeg nevnt at jeg tror en kollega er inteeressert i meg? Huff, det høres jo så innbilsk ut, men det er jo liksom en følelse man får. Han har også nevnt (med litt alkohol innabords) at han synes jeg er pen. Jeg synes det er småukomfortabelt, siden jeg ikke er interessert i han i det hele tatt. Merker jeg prøver å unngå øyekontakt og slikt under lunsjen. Huff!

Men jeg har visst en sukker-date igjen på fredag da! Har bare sendt et par meldinger fram og tilbake, så jeg vet ikke åssen han er. Og jeg har jo aldri store forventninger til slike dater ... Men det blir sikkert hygggelig!

Tror jeg skal ta meg en kopp te med honning og en appelsin og deretter legge meg nå ... Sov nettopp en time, men tror det skal gå greit å legge seg veldig snart likevel.

Får vel ringe mamma og pappa en tur først. Fikk beskjed på lørdag at tanta mi er veldig kreftsyk nå ... Veldig trist. Verken jeg eller pappa er veldig nær henne, pappa var hos fostermor store deler av oppveksten, så det går fint med oss, men det er jo veldig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Ånei, så kleint med kollegaen din.. Ikke stort du kan gjøre bortsett fra å være normalt høflig. Hvis han er direkte får du bare si at du ikke har lyst på han hehe.

Trist med tanten din, kreft er en grusom sykdom :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånt er så fælt når en kollega er interessert men ikke omvendt.

Sukker-date? Så spennende da!! Men ikke sett bilde av han? Hm..

Så trist med tanta di da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker-date? Så spennende da!! Men ikke sett bilde av han? Hm..

Jojo, jeg har jo sett bilde av han! Hadde aldri gått på date om jeg ikke ante hvordan han så ut :P Han ser helt okei ut på bildet i alle fall!

Småforkjøla nå. Skjønner ikke hvorfor jeg tok med treningsbagen i dag - jeg er ikke frisk, jeg må vaske klær i ettermiddag, jeg vet ikke når jeg slutter på jobb i dag, OG jeg skal på kino i kveld. Sier seg litt selv, at det blir veldig vanskelig :P

Skal se Django Unchained i kveld. Jeg er sjelden veldig Tarantino-fan, men denne filmen har jo fått veldig gode kritikker, så jeg er positivt innstilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småforkjøla nå. Skjønner ikke hvorfor jeg tok med treningsbagen i dag - jeg er ikke frisk, jeg må vaske klær i ettermiddag, jeg vet ikke når jeg slutter på jobb i dag, OG jeg skal på kino i kveld. Sier seg litt selv, at det blir veldig vanskelig :P

Skal se Django Unchained i kveld. Jeg er sjelden veldig Tarantino-fan, men denne filmen har jo fått veldig gode kritikker, så jeg er positivt innstilt!

Ble det en lang dag på jobb?

Du må si fra hva du synes om filmen. Vurderer å se den selvom jeg ikke liker western filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si fra hva du synes om filmen. Vurderer å se den selvom jeg ikke liker western filmer.

Den var skikkelig kul! Jeg har vel kanskje en liten softspot for westernfilmer, men jeg synes denne var ekstremt kul. Den var lang (nesten tre timer), men bortsett fra at det var lenge å sitte, merket jeg ikke mye til det. Nokså brutal film, men hey, sånn må ma jo bare regne med med Tarantino!

Formen er ikke helt god ... Jeg har sovnet i nesten sittende rett opp og ned i sofaen etter jobb de siste dagene, og jeg hoster mye. Ikke trent siden torsdag, og det irriterer og plager meg veldig! Nå har jeg faktisk begynt å lure på å melde meg inn på et annet senter nærmere der jeg bor, i tillegg til der jeg nå trener fast, for at det skal bli lettere å komme seg dit på dager der det ikke passer å reise så langt. Nå får jeg jo også en del treningsutgifter dekket gjennom jobben, så det er jo noe som bør utnyttes ...

Skal ikke sovne på sofaen i dag i alle fall, jeg har hatt smått problemer med å sovne på kvelden etter det. Så jeg tror jeg skal sette en brøddeig, gå en tur, bake ut og steke brød og deretter legge meg tidlig. Får få med meg Idol, og så legge meg ASAP etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var skikkelig kul! Jeg har vel kanskje en liten softspot for westernfilmer, men jeg synes denne var ekstremt kul. Den var lang (nesten tre timer), men bortsett fra at det var lenge å sitte, merket jeg ikke mye til det. Nokså brutal film, men hey, sånn må ma jo bare regne med med Tarantino!

Nå har jeg faktisk begynt å lure på å melde meg inn på et annet senter nærmere der jeg bor, i tillegg til der jeg nå trener fast, for at det skal bli lettere å komme seg dit på dager der det ikke passer å reise så langt. Nå får jeg jo også en del treningsutgifter dekket gjennom jobben, så det er jo noe som bør utnyttes ...

Varer den i 3 timer? :sjokkert:

Hvor tenker du på å melde deg inn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tenker du på å melde deg inn da?

Snuser på et senter som er lite i nærheten, ingen stor, kjent kjede. Billig, uten gruppetimer, men det får jeg jo der jeg trener nå. Så det er for å jogge på mølle og eventuelt trene litt styrke, for å supplere til treningen jeg gjør nå.

Hurra for at det snart er helg!

I morgen skal jeg jo på Sukker-date ... Det blir jo spennende. Har aldri store forhåpninger, men det blir nok hyggelig, så sant fyren er grei og pratsom.

Lørdag blir rolig, kosekveld med venninner. Synes det er helt OK, det har vært en del fest og alkohol de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg jo på Sukker-date ... Det blir jo spennende. Har aldri store forhåpninger, men det blir nok hyggelig, så sant fyren er grei og pratsom.

Lykke til på sukker-daten ikveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det snart hverdag igjen ... Jaja, livet er jo mer hverdag enn helg, så må vel bare omfavne det :)

Uansett - vært en bra helg!

På fredag var jeg jo på date, det gikk veldig bra, veldig søt og hyggelig fyr! Såpass at vi også møttes i dag :)

Jeg må jo bare innrømme at jeg egentlig, innerst inne, misliker dating sterkt - det skal så veldig lite til før det blir klein stemning. Men det skal sies at dette var en veldig bra andre date, og jeg kjenner andre date som et kritisk punkt - det er ofte etter andre date at jeg backer ut. Denne gangen har jeg imidlertid ikke tenkt å gjøre det, så sant han også fortsatt er interessert da.

Siden det var mitt initiativ til å gå tur og gå på kafe i dag, tenker jeg nå å vente litt på at han kanskje tar kontakt, så får vi se. Han er veldig laidback og lett å være med, i alle fall, synes vi har mye å snakke om (selv om skravla mi sikkert rett som det er tar overhånd ... ), og han er søt :)

Så jeg er fortsatt positivt innstilt!

I går tok jeg det rolig - fikk vasket leiligheten og var på pizza- og spillkveld med tre av de aller nærmeste venninnene mine. Veldig koselig, som alltid! Ene venninna mi hadde også med seg sin supersupersøte valp (jeg er jo helt vill etter valper), så da fikk jeg kost og lekt med en vofs også. Perfekt! :)

Nå skriver jeg faktisk fra den gamle PC-en min, den jeg trodde var død og ikke til å gjenopplive! Kollegaen min (han jeg mistenker at er interessert i meg) har kurert den, veldig godt å ha den tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med vellykket date, og to i løpet av en helg da! Det høres bra ut :)

Jeg kan ikke være i nærheten av valper jeg, for jeg har så skrekkelig lyst på valp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humtidumtidum ...

Jeg tenker en god del på han herre fyren altså! Fikk melding av han i går kveld, der han takket for en hyggelig kveld og lurte på om vi kanskje skulle ses igjen til helga. Koselig!

Så drømte jeg om han i natt, hihi :)

Er jo for tidlig å si hvor det her går, har jo bare møtt han to ganger, men det er mye bedre enn alle de andre gangene jeg har møtt fyrer fra Sukker - det er sikkert!

Men hva skal vi finne på til helga da?

Jeg lurte nesten på å be han til meg på middag og film eller noe, men jeg er redd for at underteksten til det automatisk er "hoppe til sengs"? Vad tycks?

Jeg lurer på om jeg begynner å bli litt interessert i å tafse, men jeg tror nok jeg vil vente litt med sengeaktiviteter, hvis det her skal føre noe sted.

Er bare det at jeg er mer redd for kleinheter om vi fortsatt skal møtes i det offentlige rom, det blir jo enda kleinere om andre folk ser at det er kleint mellom oss, haha :P

Ser på 4-stjerners middag nå. Synes hun Charter-Hilde er så søt og morsom, skulle hatt flere som henne her på jorden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror definitict film og middag hjemme er en god ide. Blir det forventninger om noe mer så får man heller ta det opp da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, så koselig da.. Jeg har alltid vært skeptisk til å invitere hjem. Nettopp pga at noen tror det betyr at man får seg noe. Med mindre det er meningen og begge vil det da...

Spurte kjæresten hvor lang tid det tok før jeg inviterte han til meg fordi jeg husker ikke. Vi har på en del dater før vi var hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, så koselig da.. Jeg har alltid vært skeptisk til å invitere hjem. Nettopp pga at noen tror det betyr at man får seg noe. Med mindre det er meningen og begge vil det da...

Spurte kjæresten hvor lang tid det tok før jeg inviterte han til meg fordi jeg husker ikke. Vi har på en del dater før vi var hos meg.

Hm, ja, kanskje du har rett ...

Nå var det han som først foreslo en Netflix-date som første date da, og jeg regner med han ikke tenkte å få seg noe på aller første date? Så jeg vet ikke om det kanskje er litt "tryggere" da. Jeg tror kanskje jeg kan bli i tafsehumør, som sagt, men tviler på at jeg vil gå hele veien.

Og jeg synes det er vanskelig å tafse når man er ute blant folk, det er derfor jeg vurderer hjemmedate! Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja, kanskje du har rett ...

Nå var det han som først foreslo en Netflix-date som første date da, og jeg regner med han ikke tenkte å få seg noe på aller første date? Så jeg vet ikke om det kanskje er litt "tryggere" da. Jeg tror kanskje jeg kan bli i tafsehumør, som sagt, men tviler på at jeg vil gå hele veien.

Og jeg synes det er vanskelig å tafse når man er ute blant folk, det er derfor jeg vurderer hjemmedate! Hehe :)

Netflix-date? :fnise:

Det er du som må kjenne på følelsen. Om det føles greit å invitere han hjem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...