Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Gjest Elissima

Godt å høre at du hadde en fin tur til USA! Skjønner godt det er nedtur å komme tilbake til Norge og kjedelig hverdag. Du får planlegge en ny tur da vet du :) Og ta en prat med sjefen ang at du har for mye å gjøre, høres absolutt ikke bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor kunne du tenke deg å reise neste gang?

Tja, det er nok flere plasser. Da jeg leste om at dere skulle til Dublin, hørtes det veldig bra ut! Jeg har også veldig lyst til å reise til Island. En venninne var nylig i Budapest og hadde mye fint å si om den byen. Det er mange muligheter! Jeg tror kanskje jeg får se på mulighetene for en langhelg et sted snart ... Hadde nok vært et lyspunkt på den lange, mørke høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat søndag! Sov til jeg våknet av meg selv (rundt halv elleve) og har nå spist frokost og satt på en klesvask. Lurer på om jeg kanskje skal ut og gå meg en tur etter hvert, har også planer om å lage vafler med ei venninne i ettermiddag :)

I går hadde jeg venner på middagsbesøk. Kjempekoselig! Det er venner jeg har fra litt forskjellig kant, så det var ekstra hyggelig å se at alle kom godt overens og hadde det koselig, selv om ikke alle hadde møttes før. Vi lagde calzone - nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budapest er en veldig fin by. Veldig mye å se. Bra shopping. Kan anbefales!

Hatt en fin søndag? Klar for en ny uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Høres ut som en ordentlig god søndag :)

Dublin er en fantastisk by, og det samme er Budapest. I Budapest har de jo de varme kildene sine og billig spa, som jo kan være et veldig fint avbrekk i en lang og mørk høst :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Kan anbefale Dublin altså :) Utrolig hyggelige folk, bra shopping, og mye å se! Venninna mi bodde i Budapest og trivdes godt der, men er mer et sted man drar for sightseeing/spa og slikt. Shoppingen er visst ikke så bra. Kjedelig at sommeren er over, blir nok ingen flere hotpantsdager i år :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, det er visst snart helg igjen! Fatter virkelig ikke hvor tiden blir av! Men bra er jo det - nå er det bare 81 arbeidsdager til juleferie! Jepp, jeg teller ned ;)

Var ute og spiste sushi i går. Jeg er absolutt ingen erfaren sushispiser, men tror jeg begynner å bli flinkere! Og det er jo godt. Var veldig dyrt da, var vel på en av det som regnes som Oslos beste sushirestauranter, men moro å ha prøvd supersushi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du teller ned til juleferie? Ikke det litt tidlig da?

Ikke mange timer igjen til helg. Store planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, jeg bare teller ned fordi jeg ser mørkt på høsten og bare jobb og føler jeg trenger noe å se frem i mot ... :P

Håper kanskje det skjer noe gøy i løpet av høsten, kanskje jeg også kan ta meg en langhelg eller noe, men har ingen konkrete planer ennå, så høsten ser laaaang ut akkurat nå ...

Ellers kan det (bank i bordet) se ut til at det kanskje kan roe seg litt på jobb nå, og jammen godt er det. Ble overtid i dag, siden det var innlevering av budsjett, som er mitt ansvar, men jeg håper virkelig det fortsetter roligere utover i uka. Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliiiten! Ligger på sofaen med PC-en på fanget og dupper tidvis av. Men det har i alle fall vært en veldig bra helg!

Fredag var jeg hos ei venninne og spiste pizza og godis etter jobb og trening. I går var jeg på trening og hadde venner på besøk på spillkveld og grøt.

Sistemann gikk rundt kl. 3, veldig koselig kveld med herlige venner :)

I dag tok jeg og ei venninne toget uti marka og gikk tur, ble borte i nesten seks timer til sammen. God trening og herlig med frisk skogsluft!

Det begynner ugjenkallelig å bli høst ute ... Liker ikke. Jeg savner fortsatt herlige California!

Men det skjer ting nesten hver eneste helg framover nå, har en hel del planer med venner. Så jeg satser på at høsten og vinteren går fort fort fort, så er det plutselig vår og sommer igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg som en idiot til Asbjørn Brekke Show i kveld! Jeg simpelthen elsker Espen Eckbo <3

Var det morsomt? Jeg glemte å se på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det morsomt? Jeg glemte å se på det!

Ja, jeg likte det veldig godt! Det er en så harmløs og likevel hysterisk morsom humor, det Espen Eckbo gjør :)

Idag er det ingen Grey`s. Pga fotball!! :rasende:

Haha, skulle tro alt jeg gjorde var å se på TV, det er nesten bare det det står om i dagboka mi! :P

Jeg får uansett ikke sett Grey's på tirsdager mer, kommer hjem omtrent akkurat kl. 22, og da må jeg dusje før jeg gjør noe mer!

I dag hadde jeg imidlertid et håp om at det var utsatt til ti over halv elleve på grunn av fotballen, men den gang ei ...

I morgen skal jeg endelig få sett Kon Tiki! Jeg gruer meg egentlig, er livredd hai og skvetter som bare tusan når jeg ser dem på TV og film ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg endelig få sett Kon Tiki! Jeg gruer meg egentlig, er livredd hai og skvetter som bare tusan når jeg ser dem på TV og film ...

Kos deg med Kon Tiki ikveld! Håper du ikke blir redd da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...