MissStiles Skrevet 10. juli 2012 #1081 Del Skrevet 10. juli 2012 Grey`s!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 12. juli 2012 Forfatter #1082 Del Skrevet 12. juli 2012 Ah, en dag igjen til helg! Det har vært ganske mye å gjøre på jobb denne uka, så jeg har stort sett jobbet og trent. Men i morgen skal jeg på konsert med et par kompiser - gleder meg STORT til det, føler jeg har fortjent det etter å ha jobbet såpass hardt! Så stikker jeg hjem til hjembygda en tur etterpå, siden konserten ikke er så langt unna. Blir nok en rolig helg, skal på besøk til ei venninne på lørdag - hun opererte inn silikon i går ... Vet nesten ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det, jeg bare håper de ikke blir altfor store eller at hun forandrer personlighet på grunn av det! Men jeg regner med at det ikke skjer, egentlig, selv om jeg ikke helt kan la være å bekymre meg litt for det. Nærmer seg USA-tur med stormskritt også nå! Om en måned er jeg faktisk tilbake igjen ... Da skal jeg være en hel del skopar rikere, har jeg planer om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. juli 2012 #1083 Del Skrevet 12. juli 2012 Nærmer seg USA-tur med stormskritt også nå! Om en måned er jeg faktisk tilbake igjen ... Da skal jeg være en hel del skopar rikere, har jeg planer om Misunnelig på den USA turen din altså... Spesielt siden jeg avbestilte USA turen min på mandag. Kjipern!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. juli 2012 Forfatter #1084 Del Skrevet 22. juli 2012 En stund siden jeg har vært inne her nå, gitt. Ikke så mye nytt å melde om - jeg jobber fortsatt mye overtid og føler ikke det skjer så mye ellers egentlig. Fredag var jeg med et par kompiser og så Amazing Spiderman. Likte den kjempegodt! Egentlig ikke min type film, når det er sånn science-fiction-opplegg, men denne likte jeg utrolig godt, faktisk. Og jeg ble jo enda mer forelsket i Andrew Garfield ... I går var jeg med noen venner i parken og grillet, men så begynte det å regne. Kjipt. Hvor er sommerværet??? En og en halv uke igjen til jeg reiser til Cææææææli nå! Gleder meg masse! Har endelig funnet ut hva jeg skal ha på meg i bryllupet også nå, så nå er det ikke mye forberedelser som gjenstår. Har funnet ut at jeg har spart "altfor mye" til denne turen nå, så blir i alle fall ikke å snu på krona når vi er der borte, skal bli godt å ha ordentlig økonomiske frihet på tur i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 22. juli 2012 #1085 Del Skrevet 22. juli 2012 Heldig du er som skal til USA! Blir vel mye shopping på deg da Ikke jobb deg ihjel da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. juli 2012 #1086 Del Skrevet 22. juli 2012 Fredag var jeg med et par kompiser og så Amazing Spiderman. Likte den kjempegodt! Egentlig ikke min type film, når det er sånn science-fiction-opplegg, men denne likte jeg utrolig godt, faktisk. Og jeg ble jo enda mer forelsket i Andrew Garfield ... Hvor er sommerværet??? Den har jeg også sett. Synes den var veldig bra! Synes du han er kjekk? Sommervær? Hvilket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #1087 Del Skrevet 29. juli 2012 Hodepiiiine! Drakk for mye øl i går. Var hos ei venninne på vors og skulle egentlig ut og danse, men tida fløy og det var veldig koselig, så vi ble bare der. Men likevel har jeg styggvondt i hodet i dag ... Nå skal jeg jobbe i bare to dager, så bærer det av gårde til San Fran! Gleder meg helt vilt! Har spinket og spart, og jeg gleder meg helt utrolig til å shoppe masse, spise god mat, se Golden Gate, Fisherman's Wharf og alt annet. Og det er skikkelig teit, men jeg er helt ellevill av at jeg skal se huset fra Full House! Haha! det var jo favorittserien min da jeg var yngre, og mitt aller første møte med San Francisco, så det er et must! Blir også spennende med bryllup, jeg har jo aldri vært i et, så det er litt spesielt at det første skal være i USA og er et katolsk et. Er veldig spent på det! Og ikke minst skal det bli fryktelig deilig med ferie. Det vil jeg si at jeg fortjener nå, så mye og hardt jeg har jobbet i det siste. Skal nyte det til det fulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 30. juli 2012 #1088 Del Skrevet 30. juli 2012 Ah, San Fran er fantastisk! Jeg må tilbake dit før venninnen min flytter tilbake til Norge. Gled deg, du kommer til å få det helt supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. juli 2012 #1089 Del Skrevet 30. juli 2012 God tur til San Fran!! Veldig fin, så det er bare å glede seg!! Blir spennende å høre hvordan du har hatt det når du kommer hjem. Ikke minst om bryllupet!! Kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #1090 Del Skrevet 31. juli 2012 ENDELIG FEEEEERRIIIIEEE!!!! Så forferdelig godt å ta ferie nå. Jobbet til halv sju i dag, det blir alltid kjempehektisk dagen før noen skal ut i ferie sånn. Frustrerende, men men. Nå er det ugjenkallelig ferie! Har skikkelig reisefeber nå! Klarer liksom ikke helt å fatte at jeg om et par døgn faktisk er i San Francisco. Gleder meg helt vilt! Snakkes når jeg er tilbake igjen! Kos dere masse så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. juli 2012 #1091 Del Skrevet 31. juli 2012 God tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 4. august 2012 #1092 Del Skrevet 4. august 2012 Kos deg i USA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 11. august 2012 Forfatter #1093 Del Skrevet 11. august 2012 Kom tilbake til tigerstaden i dag tidlig. Får vel erfare til natta hvor mye jetlag det egentlig har blitt, jeg la meg rundt ett og sov til kl sju, så frykter at det kan bli litt vanskelig å sove til natta nå. Hatt en kjempefin tur i alle fall! Synes egentlig det var veldig nedtur å komme til Norge igjen. Jeg blir av og til litt sånn feriedeprimert når jeg kommer hjem fra ferie ... Nå har denne ferien vært den store gulroten for all jobbing og slit, og jeg har gledet meg helt forferdelig mye, og poff, nå er det fortid ... Hva skal jeg se frem i mot nå liksom? Uansett, vi har hatt noen veldig fine dager. Det har til tider vært litt slitsomt å reise med mamma, siden jeg har måttet ordne og styre alt. Hun er egentlig bare mest engstelig og er ikke så mye med på det som skjer. Men vi har jo hatt det koselig også. Erlitt stolt av at jeg klarte meg så greit bak rattet borti der! Vi kjørte tur retur San Fran - LA, og det gikk over all forventning. GPS og automatgir er jammen greit! Men jeg synes det ble for lite tid sånn totalt sett. Bare 1 dag i LA er jo omtrent som 30 sekunder i Oslo. Men vi fikk vært på VIP tour hos Warner Bros og en sightseeing-buss i Beverly Hills, så det var jo kult. Skulle gjerne også hatt flere dager i San Fran, men vi fikk da sett og gjort en del av det man bør. Og jeg har fått shoppet en del, selv om jeg også gjerne skulle shoppet mye mer! Da hadde jeg nok imidlertid kanskje fått overvekt. Jeg har i det minste fått med meg 10 par nye sko! Jepp, det var en av prioriteringene. Deriblant tre par nye Converse og tre par joggesko. Da var det vel snart hverdag igjen ... Uff, jeg blir rent deprimert. Vil tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. august 2012 #1094 Del Skrevet 11. august 2012 Tilbake allerede? Synes det var igår du skrev at du skulle reise. Hm.. Tiden flyr! Godt å høre at du har hatt en fin tur. Sikkert mange inntrykk du sitter igjen med. Man gjør alltid det etter å ha vært i USA. HVordan var bryllupet? Du får planlegge en ny reise vettu.. Kanskje sammen med noen venner neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. august 2012 Forfatter #1095 Del Skrevet 16. august 2012 Fortsatt ferie! I en og en halv dag til, hvis man ikke regner med helga. Gleder meg IKKE til å komme på jobb igjen på mandag, regner med overtid og stress fortsetter! Men hvis det gjør det, tror jeg at jeg får ta en prat med sjefen. For det kan vel ikke være meningen at vi skal jobbe vettet av oss, kutte lunsjpauser og jobbe minst en time i overtid hver eneste dag? Jaja, orker ikke tenke jobb helt ennå. For det er fortsatt ferie! I dag kjøpte jeg frokost på Åpent Bakeri og kooosa meg. Sånn skal det være i ferien! Skal trene litt senere, men først skal jeg shine leiligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. august 2012 #1096 Del Skrevet 17. august 2012 Hatt en fin uke? Jeg skjønner veldig godt at du ikke orker å tenke på jobb enda. Planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. august 2012 Forfatter #1097 Del Skrevet 19. august 2012 Da var det søndagskveld, og jobben venter i morgen ... Ush! Har hatt en fin helg i alle fall. Dro til hjembygda i går og var på venninnemiddag, tredje sesong av vår egen 4-stjerners er i gang! Fikk servert kald melon- og myntesuppe til forrett, stekt makrell og squash- og fennikelsalat til hovedrett, og sitron-creme-brulee med mascarponekrem til dessert. Nam ja! Skravlet og koste oss til langt på natt. Ble hentet av paps i formiddag, så dro også hjem til foreldrene en tur. Gikk en tur med vofs og spiste middag, før jeg satt på toget tilbake til hovedstaden igjen. Nå blir det nok en film før senga! Håper jobben er snill mot meg og gir meg en myk start i morgen ... krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. august 2012 #1098 Del Skrevet 19. august 2012 Krysser fingrene for snill jobb for oss begge i morgen jeg :gjeiper: Høres ut som en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. august 2012 #1099 Del Skrevet 20. august 2012 Håper du får en god start etter ferien på jobb!! Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. august 2012 Forfatter #1100 Del Skrevet 20. august 2012 Ugh, må innrømme det var kjipt å begynne på jobb igjen i dag. En forholdsvis myk start, men ble plutselig litt overtid i dag også. Av en eller annen grunn mister jeg fort matlysten når jeg er så oppslukt i jobb sånn, så før jeg visste ordet av det, var klokka tre og jeg hadde ikke spist, og da gadd jeg ikke spise siden jeg snart skulle hjem og lage middag uansett. Ikke bra, og jeg vet det jo. Uff, jeg håper det blir bedre i løpet av noen dager, nå føler jeg at jeg bare lengter tilbake til ferie og California! Blir faktisk rent deprimert av det. Tror jeg må se etter en ny tur snart, må få noe nytt å se fram imot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå