MissStiles Skrevet 10. juni 2012 #1041 Del Skrevet 10. juni 2012 Hvordan var kurset?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #1042 Del Skrevet 12. juni 2012 En liten oppdatering fra Vofsen! Kurset i helga var veldig bra. Fullt opplegg hele tiden, så var ganske skutt da jeg kom hjem på søndag. I går ble det overtid på jobb, er en del å gjøre om dagen. Om et par uker slutter hun som lærer meg opp i den nye stillingen, og jeg gruer meg masse til jeg skal sitte med det alene ... Får bare håpe alt går bra! Merker at jobben tar mye energi om dagen, men skal bli godt med fri neste uke i alle fall. Da skal jeg til Trondheim, gleder meg! Egentlig skulle jeg jo også være med venninna mi, kjæresten hennes og en del av hans venner til Sverige etterpå, men det ser ut til at den turen henger i en tynn tråd nå. Det er så mye drama mellom venninna mi og kjæresten hennes at jeg blir helt matt. Nå klarte hun også å være utro mot ham med en gammel flamme for noen uker siden ... Hva sier man egentlig når en nær venninne gjør sånt? Jeg dømmer utroskap nord og ned, men så er hun jo venninna mi, så jeg vil jo støtte henne uansett. Hun skjønner jo at hun har gjort noe dumt, så det er jo ikke det det står på. Jeg råder henne egentlig til å kutte ut forholdet/sette det på pause, siden de ikke har det bra sånn det er nå. Er jo ikke sånn et forhold skal være, med krangling og utroskap! Nei, da er jeg heller singel altså ... Jaja, gleder meg uansett veldig til Trondheim til helga. Skal møte ei veldig god venninne av meg som jeg er veldig glad i og som jeg ser altfor sjelden. Kooooos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. juni 2012 #1043 Del Skrevet 13. juni 2012 Misunnelig på den Trondheims turen!!! Burde tatt turen dit selv og. Kjipy at det er drama mellom venninnen din og typen hennes. Alltid kjipt når man blir blandet inni i det selvom man kanskje ikke vil det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 14. juni 2012 #1044 Del Skrevet 14. juni 2012 Åå, Trondheim er koooselig Blir sikkert bra å komme unna alt stress ja. What, utro venninne?! Ikke bra. Fatter ikke at folk orker å tukle så mye fram og tilbake. Hater krangling og bråk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. juni 2012 #1045 Del Skrevet 15. juni 2012 Kos deg i Trondheim i helga!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #1046 Del Skrevet 20. juni 2012 Kom hjem fra noen herlige dager i Trondheim i går kveld. Var så koselig å se venninna mi igjen! Det er sånne vennskap som virkelig er gull verdt - vi snakkes en gang på Face nå og da, har ikke sett hverandre mer enn rundt én gang i året de siste årene, men alt er likevel som før og veldig bra når vi møtes Var ute på lørdag, og ble med på nach hos noen vi møtte. Ganske moro! Våknet halv fire dagen etter ... Da dro jeg og besøkte broren min, han og samboeren har kjøpt rekkehus. Deretter ble det filmkos hos ei annen venninne. Mandag ble det kafekos og shopping, jeg fant en kjempefin grønn kjole, til den nette sum av 159,-! Og den er faktisk så fin at jeg vurderer å bruke den i bryllupet i California i august. Og endelig fikk jeg sett Nidarosdomen. Ganske skammelig, jeg har bodd i Trondheim et år tidligere, og kom meg aldri inn i Nidarosdomen! Gikk også opp i tårnet og fikk god utsikt utover Trondheim. På kvelden gikk vi ut og tok et par øl med en kompis av venninna mi. Det pøste ned, ikke det beste været mens jeg var der. Tirsdag dro jeg og ei annen venninne på Rockeheim, ganske moro. En kort tur på kafe, før det var på tide å komme seg på toget. Det rakk jeg akkurat, ble en liten sprint der ja! Men da unngikk jeg en tårevåt farvel med venninna mi Godt fortsatt å ha ferie! I dag skal jeg rydde og vaske litt, trene og pakke litt igjen, reiser til hjembygda i morgen. Skal et par ærender der samt besøke gamlingene. Koselig det også! Får håpe været holder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 20. juni 2012 #1047 Del Skrevet 20. juni 2012 Hørtes ut som en super helg! Og god ferie videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 20. juni 2012 #1048 Del Skrevet 20. juni 2012 Høres ut som du hadde det gøy! Hvem sitt bryllup skal du til i California? Det er ikke du som skal gifte deg regner jeg med? Du er heldig som har ferie. Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. juni 2012 #1049 Del Skrevet 21. juni 2012 Høres ut som om du hadde en bra helg i Trondheim! Og kos deg & god helg i hjembygda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #1050 Del Skrevet 23. juni 2012 Hjemme igjen i byen etter noen dager i hjembygda. Besøkte foreldrene mine, og traff ei venninne i går. Koselig! Godt å slappe av i heimen noen dager, med hjemmelaget og ekstra god mat laget av mamma Burde vel vært ute og feiret St. Hans i kveld, men jeg er trøtt og kjei, så tror jeg blir på sofaen gitt :gjeiper: Finne en film og bare slappe av. Har litt å gjøre i morgen, så da er det greit ikke å bli fyllesjuk! Kanskje heller ta en tur ut neste helg, får jo feriepenger på mandag og kanskje til og med også skattepenger, så da blir det hurra i heimen God helg, folket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. juni 2012 #1051 Del Skrevet 23. juni 2012 God helg, Vofsi. Godt å høre at det er flere av oss som tar st.hansfeiringa på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. juni 2012 #1052 Del Skrevet 23. juni 2012 Har du fått melding om at du fårr skattepenger neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #1053 Del Skrevet 23. juni 2012 Har du fått melding om at du fårr skattepenger neste uke? Nope, men jeg leser på nettet at de begynner å sende ut fra mandag, så da er det jo lov å håpe i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. juni 2012 #1054 Del Skrevet 23. juni 2012 Nope, men jeg leser på nettet at de begynner å sende ut fra mandag, så da er det jo lov å håpe i alle fall Jeg har lest at meldingen ble sendt ut på fredag til de som får skatteoppgjøret på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 23. juni 2012 #1055 Del Skrevet 23. juni 2012 Alltid hyggelig med en tur hjem til familien Og veldig greit å slippe fyllesjuken ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 24. juni 2012 Forfatter #1056 Del Skrevet 24. juni 2012 (endret) Så var ferien snart over, i morra er det pån med jobb igjen. Rart det der med ferie, det er liksom så godt at jeg ser skikkelig svart på det å jobbe igjen, men da jeg først kommer meg på jobb, er det egentlig ikke så ille som jeg forventet. Så jeg håper det blir en bra arbeidsuke, uten altfor mye overtid. I dag har jeg hatt en ganske produktiv og bra dag, synes jeg. Fått vasket bad og kjøkken, samt tørket støv, slik at det ser ganske bra ut her. Har også jogget meg en tur (i regnet). Skal bruke kvelden på å rydde og fikse litt, samt bare slappe av og lade batteriene til i morgen. Feriepenger kommer i morgen - hurra! Jeg har planer om å kjøpe meg smarttelefon, men aner ikke hvilken jeg skal ha. Har faktisk ikke hatt smarttelefon før ... Noen som har noen å anbefale? Jeg vil ikke ha en som er altfor stor. Den trenger ikke å ha de aller mest fancy funksjonene, men et OK kamera og mulighet for Spotify er bra. Det er jo en jungel av telefoner der ute! Endret 24. juni 2012 av Vofsitofsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. juni 2012 #1057 Del Skrevet 24. juni 2012 Jeg kan i grunn bare anbefale min egen på det sterkeste, det er en samsung galaxy s2 (nå har jo s3 kommet også, for å gjøre ting verre :gjeiper:). Den er relativt stor, men utrolig lett. Størrelsene på disse smarttelefonene er jo ikke så veldig ulike egentlig, og jeg får den helt fint i lomma på de fleste olabuksene mine. Ellers er kameraet utrolig bra på det. Nesten litt synd, for jeg gidder jo aldri å ta med speilrefleksen lenger :gjeiper: Spotify skal være fint mulig, men jeg protesterer mot betalingssystemet deres, så jeg gidder ikke bruke Spotify mer Ellers liker jeg at man kan bruke vanlig simkort, man slipper micro-sim som iphone skal ha, og man kan sette inn ekstra minnekort hvis man trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. juni 2012 #1058 Del Skrevet 24. juni 2012 Feriepenger kommer i morgen - hurra! Jeg har planer om å kjøpe meg smarttelefon, men aner ikke hvilken jeg skal ha. Har faktisk ikke hatt smarttelefon før ... Noen som har noen å anbefale? Kan ikke anbefale LG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #1059 Del Skrevet 25. juni 2012 Sliiiiten etter en tung dag på jobb. Hadde over 300 mail i innboksen, og selv om mange var automatisk genererte, var det ganske mye å nøste opp i. Så det ble overtid, og ingen trening som jeg hadde planlagt ... Men det positive er at jeg har masse penger på konto! I alle fall en del mer enn vanlig, siden både skattepenger og feriepenger kom i dag. Selv om jeg skal kjøpe meg smarttelefon, går mesteparten til sparing og USA-ferie - er så fornuftig atte Ingen større shoppingspree i alle fall - den sparer jeg til USA-ferien! Men skal nyte noen moreller i kveld for å feire pengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. juni 2012 #1060 Del Skrevet 25. juni 2012 300 mailer? Og du hadde fri i 2 uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå