Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hatt noen virkelig herlige dager nå, dette været er supert!

Startet dagen med en joggetur i sola i går, for deretter å stikke i parken. Etter hvert ble vi en god gjeng, og vi grillet, sola oss og drakk øl. Etter hvert dro jeg og et par venninner hjem til meg så jeg fikk skifte, deretter dro vi ut en tur. Havnet på et ganske bortgjemt sted der det var en privatfest. Veldig moro!

Så fant jeg plutselig ikke reisekortet mitt. Ble nokså fortvilet, og måtte jo ta nattbussen hjem uten dette. Lette i vesker og alt som var da jeg kom hjem, uten hell. I dag kledde jeg på meg og var klar til å gå ruten vi gikk i går for å se om jeg fant det noe sted. Da fant jeg det bak døra :) Ble veldig lettet! Aktiverte det 18. mai, så det hadde jo vært litt verdier som gikk tapt siden jeg har 30-dagers billett.

I dag var jeg en liten tur i parken før jeg fikk tekstmelding om grilling hos ei venninne. Så da ble det mer grilling i en bakgård samt Scrabble.

Hjemme igjen nå, ser på Oceans Eleven på TV og fryder meg over at det også er fri i morgen - aldeles herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Høres ut som du har hatt en bra helg! Egentlig litt greit det er overskyet i dag siden jeg må lese til examen..

Skjer det noe gøy i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer overskya i dag. Usikkert om det blir noe parkliv da, men var snakk om kafe som et alternativ. Har i alle fall fått vasket opp og ryddet hjemme.

Skulle egentlig ut på joggetur, men klarte knapt å ta på meg sports-BH-en. Og det gjorde vondt da jeg hadde den på. Ja, jeg er perverst solbrent på skuldre og rygg ...

Så jeg lurer på om joggetur/trening må utgå i dag. Men en kjapp gåtur skal jeg nok klare! Får ta vanlig BH da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Du må huske solkrem vettu :) Aloe vera gele kan anbefales, spes hvis du legger den litt i kjøleskapet først så den blir litt kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg haaaaar jo smørt meg med solkrem, tror bare jeg bomma litt på skuldrene/ryggen ... Ikke så greit når man ikke har en hønk som kan smøre en der en ikke kommer til selv!

Fin dag i dag, tross noe dårligere vær. Skal jo ikke klage da, men det blåste nesten litt kaldt i kveld. Fikk meg en god gåtur på 1 time og 40 min i dag, og i kveld var jeg med noen venner på Trikkestallen og spiste middag. Paradais før senga nå! Er visst jobb igjen i morgen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det ny uke, en kortere sådan! Ikke meg imot :)

En passe stressende dag på jobb i dag, ikke av de verste. Ble bare en halvtime overtid. Stakk hjem og hoppet i treningsklærne, så fikk jeg en joggetur også.

Har satt på en klesvask, så blir nok bare husarbeidsaften i kveld. Gjør egentlig ikke så mye, har vært ganske sosial den siste uken, så da er det også godt med litt alenetid, synes jeg! Det synes lommeboka mi også. Selv om jeg fikk lønn fredag, føler jeg fortsatt en stor trang til ikke å bruke noe særlig penger. Langt fremme i horisonten venter nemlig en tur til USA i august, og da vil jeg ha massssssssse penger å sjåppe for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Haha jeg fikk også lønn på fredag and it's all gone! Regninger og slikt :( Misunner deg den USA-turen, der er det bra shopping ja! For ikke å snakke om å gå amok på Victoria's secret..

Du står ikke i kø for å se Justin Bieber i kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du står ikke i kø for å se Justin Bieber i kveld da?

Jo, seff, jeg skulka jobb og greier!

Haha, nei, altså den gutten der bryr meg så midt på ryggen som det går an å få blitt. Nesten så jeg blir litt irritert: man ber jo om å skape kaos og at jenter ratt blir skadet av trengsel når man arrangerer GRATIS konsert ... Hadde man i det minste tatt betalt, kunne man unngått noe av kaoset i det minste ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Tullete opplegg ja, skjønner ikke hvorfor så mange jenter er obsessed med han lille tassen der. Ser ut som han er 10 år! And his music sucks.

Spenstige planer i helga da? Savner varmen fra forrige helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med helg!

I dag har jeg tatt det lugnt, fikk meg en joggetur og har ellers bare sløvet. Ikke så digg vær som forrige helg nei ...

Blir rolig i kveld, var ute en liten tur i går, og med tanke på at jeg snart skal på kurs der det blir masse trening, er det beste å spare kroppen for denne alkoholen. Så jeg tror kanskje det blir film/spillkveld med et vennepar i kveld. Hvis jeg kommer meg ut av sofaen, that is ... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grå og trist søndag. Planer?

Vært på trening, spist tidlig middag og skal snart sette i gang med å støvsuge og vaske gulv ... Kjempemoro. Så slappe av resten av kvelden! Noe skøy på TV i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg snart pakket og klar for kurs i fem dager. Blir nok noen intense dager, men også gøy! Så skal jeg bare jobbe i fem dager før jeg har FEEEERIEEEEE i en uke, der turen går først til Trondheim og deretter til Sverige for å ferie midtsommarafton. Blir braaaaaa :)

Aggggg, jeg hadde lyst til å se den nye serien Smash i kveld, men ser at den kolliderer med Grey's - what to do? Jeg er jo trofast mot Grey's ... Kanskje Smash går i reprise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aggggg, jeg hadde lyst til å se den nye serien Smash i kveld, men ser at den kolliderer med Grey's - what to do? Jeg er jo trofast mot Grey's ... Kanskje Smash går i reprise?

Har du ikke dekoder hvor du kan ta opp dine favorittserier??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du ikke dekoder hvor du kan ta opp dine favorittserier??

Niks, hakke det gitt! Får kabel-tv gjennom borettslaget bare, så tilkoblingen er kun i veggen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks, hakke det gitt! Får kabel-tv gjennom borettslaget bare, så tilkoblingen er kun i veggen ...

I følge VG tv-guide går reprisen natt til fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge VG tv-guide går reprisen natt til fredag.

Da får jeg ikke sett det. Jaja, shit happens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Åå midtsommarafton er gøy! Hvor i Sverige skal du? Det er liksom årets høydepunkt for meg, samme som 17.mai for nordmenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...