Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde en av tidenes mest stressende dager på jobb i går. Skulle jo rekke bussen til dit vi skulle få for å komme til hytta, så jeg kunne ikke jobbe særlig mye overtid. Fikk ikke tid til å spise en gang. Hjemom og skifte og slenge på meg sekken, en kjapp tur på butikken, så bare det av gårde med bussen. Gikk snaue to og en halv time til vi kom frem til hytta. Da var jeg kjempesliten og trøtt, men holdt ut overraskende lenge. Vi hadde det jo veldig koselig. Sov ganske godt i natt, og ei venninne og jeg gikk tilbake sammen i ett-tida i dag, mens de andre ble igjen på hytta. Så bar det videre på 60-årslag. Veldig rolig det da, bare med spekemat og kaffe og kaker. Mamma og pappa kjørte meg hjem nå i åtte-tida, så nå skal jeg læxe før det blir senga. Skal bli godt!

En ting som er ganske så kjipt: Jeg hadde fått klarsignal til å få fri en uke i juli av teamlederen, samt ukene i august da vi skal til USA. De endelige ferielistene er imidlertid ikke satt opp, og i går fikk jeg vite at det ikke er sikkert at jeg kan få fri denne uken i juli likevel. Jeg har jo allerede begynt å planlegge fjelltur med venninner, så dette var virkelig kjipt.

Saken er at det var greit for alle på teamet, men dette var før jeg begynt å få mer ansvar på jobb. Derfor tenkte ikke jeg på at jeg også skulle ha informert de øvrige (som jeg derfor også må korresponderes med) om at jeg skulle ha fri denne uken. Så nå er det ikke sikkert at det går likevel ...

Jeg vet ikke om jeg har så mye jeg skulle ha sagt om dette? Skjønner jo at det er en kabal å sette opp disse ferielistene. Jeg ble jo kraftig nedprioritert i jula, da jeg ikke fikk fri på grunn av at teamleder skulle ha fri. Samt at jeg nå kanskje blir "straffet" for at jeg har vært villig til å ta mer ansvar ... Det er jo ikke riktig.

Uff, håper bare det ordner seg, hvis ikke vet jeg ikke helt hva jeg gjør ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kjip situasjon. Men det er nok det som er ulempe ved å ha mer ansvar på jobb, at man ikke alltid kan få fri når man ønsker det. Vet ikke om det er så mye du kan si. Evt. spørre en gang til om det er 100% sikkert at det ikke går at du kan få fri i juli? Eller spørre om en annen uke er mulig?

Hvordan går det med planleggingen av turen til USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Skal du til USA? Nice da! Håper de på jobben din er greie og gir deg ferie. Hva er planene i USA? Syns det blir dumt å trekke tilbake ferien, hva hvis du allerede hadde bestilt nonrefundable billetter?

Skjønner godt du er stressa. 2 dager igjen til TGIF :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fikk jeg ikke fri den uka i juli, da jeg egentlig skulle på fjelltur med venninner :( Vi hadde heldigvis ikke bestilt noe der enda, men var på god vei. Ble innmari skuffa, hadde mest lyst til å begynne å grine der og da. Det er nok i hovedsak min egen feil - jeg skulle eskalert ønsket til et høyere nivå på et tidligere tidspunkt, og ikke trodd at det var greit når linjeleder sa det var det. Da vet jeg det i det minste til neste gang, selv om det ikke hjelper så veldig mye akkurat nå ...

Men jeg får fri til å dra til USA i alle fall! Der har vi kjøpt fly og hotell, mangler hotell ett sted (siden vi skal være litt i San Fran, litt i en liten småby utenfor, og et par netter i LA), men ellers er den ferien i boks. Prøver og tenke positivt, og de pengene jeg ikke bruker på fjelltur, kan jeg heller bruke i USA! Ellers blir det vel kanskje en tur til Trondheim i løpet av sommeren i alle fall.

Varmt i dag! Har nettopp vært ute på en kjapp joggetur. Utrolig mange folk ute der jeg pleier å jogge - liker ikke helt det, føler meg så "på utstilling". Sikkert bare jeg som tenker sånn, men ...

Skulle egentlig møte han duden fra forrige onsdag i kveld. Men så avlyste jeg, da jeg ble så skuffet på grunn av ferien før i dag. Følte ikke for å være sosial med en ukjent fyr når jeg ble så nedfor. Egentlig føler jeg vel litt at jeg ikke har så innmari lyst til å møte han igjen, men samtidig tenker jeg at jeg bør gi han en sjanse til ... Jeg bør vel det? Jeg er jo så kresen og har lett for å avskrive folk lett ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke lyst til å møte han, så har du ikke lyst. Verre er det ikke. Bare du som vet om du vil gi han en sjanse til eller ikke. Føler du at det ikke er riktig, så la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du ikke lyst til å møte han, så har du ikke lyst. Verre er det ikke. Bare du som vet om du vil gi han en sjanse til eller ikke. Føler du at det ikke er riktig, så la være.

Men jeg bare tenker at om jeg holder på sånn med alle jeg møter, så blir jeg værende singel resten av livet! Er jeg kanskje bare kresen og kravstor?

Jeg ble litt skuffa da jeg møtte han. Han var hyggelig å snakke med, men det var ingen kjempekjemi fra min side. Typisk også at jeg alltid klarer å foreslå cafeer/puber der de sender fotballkamp, og han er jo superfotballfyr ... :gjeiper: Han var nokså flink til å holde oppmerksomheten på meg da, tross alt. Men var ikke sånn at jeg ville sittet der så veldig lenge egentlig ... Æææ! Jeg tror egentlig jeg skuffer han veldig hvis jeg ikke møter han noe mer også ... :sjenert:

Lurer på om jeg bare skal be han med og gå en tur på søndag, det er jo veldig uformelt og trenger ikke ta hele dagen. Skal ut på lørdag, så spørs om jeg orker å gå en så lang tur uansett ... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg bare tenker at om jeg holder på sånn med alle jeg møter, så blir jeg værende singel resten av livet! Er jeg kanskje bare kresen og kravstor?

Jeg ble litt skuffa da jeg møtte han. Han var hyggelig å snakke med, men det var ingen kjempekjemi fra min side.

Nei, du er ikke kresen og kravstor. Du har lov til å være det.

Når du sier at du ble skuffet og det var ingen kjempekjemi fra din side, så har du vel svaret ditt.

Det må være en slags kjemi der for at jeg vil møte en person igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt. Men "må" se på Paradise før jeg legger meg.

Snart helg igjen, herlige greier! Planene for denne helga er spillkveld i morgen og girls night out på lørdag. Gleder meg veldig til begge deler! Så skal jeg vel gå tur med han dejten på søndag. Hvis jeg ikke avlyser igjen. Men da får jeg nok bare dårlig samvittighet.

Nå er det pæææærradajs! Parseremoni og greier. Huff, jeg synes jeg kjenner at hjernecellene mine forsvinner etter hvert som jeg ser på det ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens underholdning: Paradise Hotel! Skikkelig hjernedødt men allikevel så må man se på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Paradise er genialt! Jeg føler meg bra smart når jeg ser på de folka der. Ikke noe megasjokk at Iselin røyk ut akkurat...

Hvem er din favoritt?

Det med manglende kjemi på date er du ikke alene om, du kan ikke tvinge deg til å få følelser for noen uten videre. Og er det nettdate syns jeg ofte det blir så press på å finne ut om man passer sammen.. Men å gå en tur er jo uskyldig, du trenger ikke gifte deg med fyren :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Vet ikke hvorfor jeg tenkte på deg når jeg så denne, men jeg lo iafall godt:

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor jeg tenkte på deg når jeg så denne, men jeg lo iafall godt:

God helg :)

Oooooh, litt av et kakefat! Take your pick, lissom! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde samtale med sjefen i går. Plutselig ble jeg tilbudt en stilling som prosjektleder i firmaet! Hadde vel kanskje tenkt tanken om at det kunne skje, men var likevel ikke helt forberedt på det. Ba om betenkningstid til over helga, men jeg er jo dum hvis jeg sier nei. Det er jo et trinn opp på karrierestigen og også lønnsmessig, så jeg må jo bare takke ja! :)

Så det venter nok en spennende tid fremover. Får da eget kontor, og det blir mye mer direktekontakt med kunder. Helt andre oppgaver enn det jeg gjør nå, og jeg vet jeg kommer til å savne det, men uansett, nye oppgaver er jo også veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samtale med sjefen i går. Plutselig ble jeg tilbudt en stilling som prosjektleder i firmaet! Hadde vel kanskje tenkt tanken om at det kunne skje, men var likevel ikke helt forberedt på det. Ba om betenkningstid til over helga, men jeg er jo dum hvis jeg sier nei. Det er jo et trinn opp på karrierestigen og også lønnsmessig, så jeg må jo bare takke ja! :)

Så det venter nok en spennende tid fremover. Får da eget kontor, og det blir mye mer direktekontakt med kunder. Helt andre oppgaver enn det jeg gjør nå, og jeg vet jeg kommer til å savne det, men uansett, nye oppgaver er jo også veldig spennende!

Gratulerer!! Så utrolig gøy!! Synes absolutt du skal si ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Kjempespennende. Og jeg må si at jeg fikk ny motivasjon til å jobbe da jeg begynte i ny jobben. Nye utfordringer, og mye nytt! Det er kjempedeilig faktisk (selv om jeg var skeptisk da jeg startet :laugh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enda mer breaking news!

Vofsi ble visst med en svenske hjem i går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer breaking news!

Vofsi ble visst med en svenske hjem i går :fnise:

WHAT?????

Nå må du fortelle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...