Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare én dag igjen nå! :)

Ble ikke noe av venninnedaten jeg hadde i dag, siden hun ble syk og dro hjem fra jobb tidligere. Men jeg tok meg en kjapp tur i byen på egen hånd, og gikk på Søstrene Grene. Kjøpte meg en del dilldall, synes de har så mye fint der, og ikke minst billig! Men bortsett fra en liten shoppingspree i dag blir det nok lite av slikt fremover, spinker og sparer til ferietur i august.

Spist pasta med fløtesaus og bacon og sopp til middag - nammis! Mett nå.

Skal lese litt i kursboka til neste helg i kveld, tenker jeg, men mistenker at jeg legger med rett etter Paradise. Tidlig opp i morgen, siden jeg skal på trening kl. 16. Hjemover med tog på torsdag! Gleder meg til påskeegget jeg har bestilt fra mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en god middag :spise:

En halv arbeidsdag igjen - såååååå er det endelig påskeferie!! Synd det ikke ble noe av venninnedaten din idag da. Slappe av da?

Kan forstå at du gleder deg til å komme hjem. Faktisk litt glad jeg ikke fikk et sånt stort påskeegg av mamma som jeg pleier å få. Jeg har altfor mye godteri i skapet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu, endelig påskeferie! Hipp hurra!

Avsluttet med stil i dag - overtid :gjeiper:

Dro først en tur på trening og deretter tilbake på jobb for å jobbe et par timer til. Men nå er det ugjenkallelig påskeferie også! :)

Nå skal jeg se på pærradajs og pakke litt før jeg stuper til sengs. Tar toget i morgen tidlig!

God påske alle sammen, kos dere masse, det skal jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

God påske, kos deg masse med familien :)

Ååå, han er så kjekk han nye i Paradise.. santa maria!! Sånn jeg liker da, mørk.. mmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig påskeferie!! GOOOOOOOOOOOOOD PÅSKE!! Kos deg kjempemasse hjemme hos familien!! Nyt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake i byen etter en flott påskeferie :) Har enda fri til søndag da, men jeg reiser på kurs fra torsdag til søndag, så helt fri har jeg bare i dag og i morgen. Klar for å få meg en treningsøkt igjen om et par timer, har spist over ævne og slappet av så jeg har vondt i kroppen i påsken!

Hatt det veldig bra i påsken. Vært mest hjemme, men fikk også truffet noen gode venninner. Vi er noen venninner som skal på fjelltur til sommeren, så planlegging er i gang!

Var ute en tur på lørdag, vors hos ei venninne først. Hun har ganske nylig fått seg type - vi fløy mye ut sammen en periode for noen år siden, men har ikke så mye kontakt nå lenger. Uansett veldig koselig at hun har fått seg kjæreste, siden jeg vet at hun har slitt en del med gutta. Kan likevel ikke nekte for at det stikker litt - når skal jeg få meg det da? Kjenner jeg blir gradvis mer stressa etter hvert som alle disse "evigsingle" venninnene mine får seg type om dagen. Er glad jeg fortsatt har igjen et par single venninner inne i byen i alle fall :gjeiper:

Var sånn passe morsomt ute på lørdag. Sånn er det når man går ut på bygda, er noe helt annet i Oslo. Så er det litt kjipt da, for en kompis av meg er tydelig interessert i meg. Har skjønt det lenge, selv om han aldri prøver seg sånn direkte. Han er verdens snilleste gutt, som virkelig fortjener ei bra jente, men jeg er ikke interessert ... Så jeg vet ikke helt hva jeg bør gjøre, pleier egentlig bare å la være å svare når han sender sånn "Det var så koselig å se deg igjen"-melding etter vi har vært ute. Han skjønner nok at jeg er ikke er intersessert, selv om jeg ikke har sagt noe rett ut ...

Jaja, greit å være tilbake i byen igjen i alle fall! Merker at et par dager hjemme hos mamma og pappa er nok, godt å være litt for meg selv igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Høres ut som en vel unt påskeferie! Deilig å slappe av tenker jeg :)

Skjønner deg så godt ang det å være singel. Blir stressa selv. Men jeg kan ærlig si jeg er fornøyd med livet mitt altså, er bare så kjipt at stadig fler formerer seg som rotter.. og blir kjedelige house wives.

Typisk at du har en gutt etter deg du ikke er intr i! Er ikke vits om du ikke er intr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er snart halv fire, og jeg har fått mye ut av dagen! Har jogget og vært på senteret og shoppet litt, og nå står en vask i leiligheten for tur før middag. Så har jeg omtrent hele kvelden til å slå ihjel på noe annet, tror kanskje jeg skal prøve å få ryddet litt i hyller og diverse. Og pakke til kurs i morgen. Toget går 06:37! Hørte jeg GJESP? :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Flink du har vært. Jeg syntes jeg var flink med støvsuging og klesvask etter jobb jeg ;)

og 6.37 er definitivt gjesp ja :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på kurset!!!

Takk! :)

Nå er det parradajs før senga :) Veldig støl i skuldrene kjenner jeg, får håpe det gir seg snart.

Ser ut til at jeg har en dejt neste uke da! Ny Sukker-fyr ja :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bekk to vørk! Var nesten litt godt å komme på jobb igjen etter fri nå faktisk. Det må jo bare bety at jeg liker denne jobben :)

Hehe, er bare en fyr jeg har sendt meldinger med en liten stund nå. Utseendemessig ser han vel egentlig ikke ut til å være min type, samtidig som han elsker fotball (hvilket jeg IKKE gjør), men vil gjerne møte han uansett. Blir trolig ikke denne uka riktignok.

Akkurat hivi i meg middag nå. Enkle saker, pasta med ost og pesto. Nå har jeg en hel kveld der jeg ikke har noen andre planer enn å slappe av, og jeg må innrømme at det skal bli deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Relaxing mandag her og. Slapp mandag. Bra du liker jobben din iafall :) Ha en fortsatt fin uke! Håper sugar boy er ok til tross for fotballinteresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med date da! Skjønner den greia med fotball! Men synes det er OK å gi han en sjanse - møte han og se hvordan det går.

Nyt resten av mandagskvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...