Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Drittdag på jobb i dag. Det er så mye å gjøre. Og litt misforståelser og ansvarsfraskrivelse når det gjaldt et prosjekt gjorde frustrasjonen komplett. Var helt på gråten et par ganger der ... Ikke noe gøy!

Sliter med å legge fra meg jobben når jeg kommer hjem også, kjenner jeg - og det liker jeg ikke! Gleder meg uansett helt vilt masse til en skikkelig rekreasjonshelg hjemme hos mamma og pappa nå, da skal jeg koble helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Det er slitsomt når man ikke klarer å ta seg helt fri fra jobben!

Håper du får slappet ordentlig godt av i helga da! God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake i tigerstaden etter en fin helg hjemme. Rett på senvakt med tilhørende overtid :gjeiper:

Har fått beskjed om at det er greit å jobbe overtid for å komme i havn med dette prosjektet vi har nå, så det blir vel muligens overtid resten av uka også. Får satse på det ikke blir fullt så mye i morgen da, skal ut og spise med venninner i morgen kveld. Er visst noen som har bursdag ... :sjenert::sjenert::sjenert:

Sov ikkeno godt i natt, så jeg kjenner at det ikke blir lenge til jeg køyer. Disse overtidsdagene med masse stress tar helt knekken på meg. Håper neste uke blir bedre. Får jo knapt trent en gang, og det liker jeg IKKE :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker :fnise:

Kjipt å jobbe overtid på bursdagen! But but. Ble litt over, men kunne ikke sitte utover, siden jeg snart skal ut og spise med venninnene mine. Det blir bra, blir godt å koble ut og tenke på noe annet enn jobb!

Blir overtid i morgen også, men håper på å få trent på torsdag, skal også på kino med noen kompiser da. Bursdagsfest her på lørdag, gleder meg :)

Fått mange gratulasjoner i dag, koselig :)

Jeg vil sjekke skatten! Men Altinn er så klart nede. Regner med å få igjen noe i alle fall, men jeg aner ikke hvor mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må det gjøres ordentlig:

:bursdag:

Håper du får en superduper bursdagsfeiring med venninnene dine!!

:blomst::gave::smilyblomst::hoppe::duskedame:

Kos deg ikveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuuusen takk for det :)

Har hatt en kjempekoselig kveld med jentene mine. Ble altfor mye å spise da. Etter en club sandwich røyk vi på dessert - et diiiiigert stykke blueberry pie med is for min del. Klarte knapt å spise halve. Altfor mett nå! Skal ikke spise på en uke! (eller noe sånt)

Hatt en veldig bra bursdag i alle fall. Og gleder meg til fest på lørdag :)

Nå ligger jeg på sofaen og lader opp til overtid igjen i morgen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og: jeg kom omsider inn på Altinn, og der lå det også en fin gave - en bra sum penger tilbake på skatten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og: jeg kom omsider inn på Altinn, og der lå det også en fin gave - en bra sum penger tilbake på skatten :)

Hurra for det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, jenter :klemmer:

Akkurat hivi i meg middagen nå. Hadde senvakt i dag og jobbet overtid. Begynner endelig å se slutten på dette prosjektet nå, og godt er det! Vil ikke jobbe noe særlig overtid i morgen i alle fall.

Siden jeg ikke har leet meg noe særlig på nesten en uke, bestemte jeg meg for å gå hjem etter jobb i dag. Det tok jo faktisk ikke mer enn en time, og var jo lyst nesten hele veien! Våren er på vei :) Godt å få beveget litt på seg igjen, skuldrene og ryggen er ikke akkurat glade i denne overtida. Har store planer om få trent i morgen - gleder meg som en unge til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg!

Det begynner heldigvis å roe seg ned litt på jobb nå, så i dag har jeg ikke stresset noe særlig. Så var det jo lønningsdag i dag, med en hel del overtidstimer på lønnsslippen! Ikke feil i det hele tatt :)

Nå har jeg et lass sjokolade her, som jeg skal spise sammen med et glass melk og The Voice på TV. Har jo hatt godisløfte siden nyttår, og spiste igjen nå i helgen, som var målet! Så da skal jeg kose meg med god samvittighet :)

Bursdagsfest her i morgen. Skal bake cupcakes!

God helg, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lønning for deg og? Så heldige vi er idag!!

Håper du har kost deg med The Voice & sjokolade ikveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdagsfest her i morgen. Skal bake cupcakes!

Håper cupcakes ble bra!!

Ha en super bursdagsfest ikveld!! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...