Gjest Wolfmoon Skrevet 14. februar 2012 #821 Del Skrevet 14. februar 2012 Boken er også veldig bra, jeg har ikke sett filmen enda jeg da :gjeiper: Høres ut som en deilig helg. Godt med litt slikt innimellom, selv om jeg ikke helt klarer å finne roen på hotell, når jeg er der er jeg jo stort sett på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. februar 2012 #822 Del Skrevet 15. februar 2012 Så The Help (Barnepiken på norsk) - en utrolig bra og sterk film! Anbefales virkelig! Den har jeg ikke sett. Men veldig lyst til å se den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #823 Del Skrevet 15. februar 2012 Arg, så sint jeg var på trikken i morges. Er det ikke typisk at den må være forsinket når man skal noe viktig? Så jeg ble forsinket til legetimen min. Heldigvis var legen også noe forsinket, så det gikk jo greit. :gjeiper: Forholdsvis hektisk på jobb i dag. Har også nok å gjøre i morgen. Men nokså utrolig at det bare er to uker igjen til helg igjen! Skjønner ikke hvor timene blir av ... Vask av badet står på planen her i kveld. Gleder meg veldig. Særlig når jeg har tidenes gangsperre i beina ... Neida, er nok ingen kjære mor her! *bretter opp ermene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. februar 2012 #824 Del Skrevet 15. februar 2012 Ingenting er verre en forsinka trikker. Jeg har sittet på trikken to ganger i dag og bedt den om å til helvete forte seg, for jeg er sent ute (en gang kan det sies å være min skyld, den andre ikke) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. februar 2012 #825 Del Skrevet 15. februar 2012 Men nokså utrolig at det bare er to uker igjen til helg igjen! Skjønner ikke hvor timene blir av ... 2 uker igjen til helg? Det var lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #826 Del Skrevet 15. februar 2012 2 uker igjen til helg? Det var lenge! Haha, disse tidsbetegnelsene går litt i surr for meg ... Regner med at de fleste skjønte ha jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. februar 2012 #827 Del Skrevet 15. februar 2012 Haha, disse tidsbetegnelsene går litt i surr for meg ... Regner med at de fleste skjønte ha jeg mente Veldig godt at det kun er 2 dager til helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #828 Del Skrevet 17. februar 2012 Å du hellige helg! Jammen godt! Har en fiskegrateng i ovnen og skal bare kose meg foran TV-en i dag. Skal trene i morgen, så da trengs det opplading! Herlig vær i dag! Fikk nesten litt vårfornemmelser. Ble helt overrasket når jeg kikket ut av vinduet på kontoret ti på halv ni i dag tidlig, og det var fullstendig lyst ute! Det samme når jeg gikk fra trening kvart over fem - helt lyst! Og lysere og lysere skal det bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. februar 2012 #829 Del Skrevet 17. februar 2012 Helt enig, var ordentlig deilig ute i dag. Snart vær til utepils nå :gjeiper: Og som du sier, deilig at det er blitt så lyst. Man får så mye mer energi når man ikke føler at man lever hele livet sitt i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. februar 2012 #830 Del Skrevet 17. februar 2012 Helt enig! Gleder meg skikkelig til våren kommer! Begynner å bli lei all snøen og vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #831 Del Skrevet 17. februar 2012 Nå har jeg laget smørgrøt/fløyelsgrøt til kvelds. Kan nesten ikke huske sist jeg spiste det, men har hatt lyst på det lenge nå. Mamma lagde det av og til til meg da jeg var liten, så jeg fikk skikkelig barndomsnostalgi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #832 Del Skrevet 18. februar 2012 Hatt en herlig lørdag så langt! Var på kjempebra trening, hjem og dusje og nå har jeg faktisk bakt sunne matmuffins: Matmuffins De ble gode! Kanskje bittelitt lite smak, men det var kanskje fordi jeg brukte Vita hjertego'-ost og ikke Jarlsberg, som det står i oppskriften. Sistnevnte har jo mer smak. Men absolutt spiselige! Får plutselig bakeånden over meg sånn i helgene. Og det er jo moro å prøve nye oppskrifter og smake på nye ting! Jeg vurderer kanskje å bake foccacia eller noe annen gjærbakst i morgen, får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. februar 2012 #833 Del Skrevet 19. februar 2012 Det er gøy å bake men jeg må liksom ha lyst til det. Blir det mer baking idag? Ble det mange øl igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #834 Del Skrevet 19. februar 2012 Ingen baking i dag, nei. Ble nok å drikke i går, så jeg var slapp på sofaen helt til jeg fikk melding av ei venninne om å gå tur på Bygdøy. Så det gjorde vi, en god og lang tur på en og en halv time. Godt å komme seg litt ut, særlig på en sånn slapp dag Tror faktisk det kan bidra til at jeg sover enda bedre i natt også, nokså trøtt allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. februar 2012 #835 Del Skrevet 20. februar 2012 Klar for en ny uke? Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 20. februar 2012 Forfatter #836 Del Skrevet 20. februar 2012 Ny uke, gitt! Heldigvis ikke så mye stress på jobben om dagen, det er litt godt. Og denne uka skal jeg jo bare jobbe til og med onsdag, siden jeg reiser til Bergen på torsdag! Skal besøke ei venninne, gleder meg masse til det Blir jammen godt å ha litt fri også, kan nesten ikke huske sist jeg hadde fri ... Jo, jeg tror det var i midten av juni i fjor. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. februar 2012 #837 Del Skrevet 23. februar 2012 God tur til Bergen! Og god helg!! Kos deg kjempemasse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 23. februar 2012 #838 Del Skrevet 23. februar 2012 Ha en kjempefin tur til Bergen, det har du fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 24. februar 2012 #839 Del Skrevet 24. februar 2012 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 24. februar 2012 #840 Del Skrevet 24. februar 2012 God tur og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå