Vofsitofsi Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #801 Del Skrevet 1. februar 2012 Har hatt vondt i hodet både i går og i dag. I tillegg har jeg en sånn veldig varm følelse i ansiktet, er varm i kinnene og sånt. Rare greier. Det er ikke ofte jeg har vondt i hodet om dagen, og det er ikke sånn kjempevondt, bare litt sånn murring. Gikk fint å trene i går, men i dag har jeg ikke trent. Får no håp det bi likar i morra, for da vil jeg trene uansett! Ellers er det vel ikke så mye å fortelle. Jeg har ikke hørt noe fra filmdaten på søndag, og selv om det er like greit, så vurderer jeg om jeg heller bare bør sende han en melding nå og gi han beskjed, eller om jeg bør vente til han eventuelt tar kontakt? Hva mener dere? Saken er at han bor bare to kvartaler unna her, så det er en viss fare for at jeg plutselig skulle møte han på butikken en eller flere ganger, og da KAN det bli kleint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 1. februar 2012 #802 Del Skrevet 1. februar 2012 (endret) Jeg tenker vent. Har han skjønt det samme som deg, så er det jo ikke så farlig. Og hvis han sender deg en melding/møter han kan du heller svare hyggelig men nei takk til eventuelle forslag om flere dater da Men det er meg da, jeg vil at date'n skal innse like fort som jeg gjør at det ikke er interessant. Endret 1. februar 2012 av Wolfmoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. februar 2012 #803 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg ville også sagt - vent med å sende en melding. Enten hører du fra han eller ikke. Hvis ja, så kan du bare si det som det er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #804 Del Skrevet 2. februar 2012 Er egentlig helt enig med dere! Særlig nå siden det har gått såpass mange dager siden søndag, da hadde det vært litt snålt om jeg skulle sende melding. Har hatt vondt i hodet i dag også. Det ser ut til at det kommer på slutten av arbeidsdagen, deretter kjenner jeg det ikke når jeg trener, men når jeg er på vei hjem igjen, kjenner jeg det, også utover kvelden. Liker ikke! Håper det gir seg snart. Men så er det til gjengjeld HELG igjen i morgen! Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 2. februar 2012 #805 Del Skrevet 2. februar 2012 God helg Vofsi. Skikkelig missunnelig på dere som faktisk har helg, jeg jobber nemlig helt fram til neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. februar 2012 #806 Del Skrevet 3. februar 2012 Fortsatt ikke hørt noe? Hva er planene for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #807 Del Skrevet 3. februar 2012 Det er ENDELIG HELG! I dag har jeg slått på stortromma og laget Chicken Quesedilla til middag. Det var virkelig ikke det letteste jeg har gjort! Jeg fikk det ikke helt til, men det smakte uansett godt Nå er jeg stappmett og bare slapper av i sofaen. Siden jeg har vært så asosial resten av uka, tenkte jeg kanskje å være sosial i kveld, men jeg kjenner at det frister mest å bare slenge meg på sofaen med gullrekka og deretter en film :gjeiper: Det er jo uansett bursdagsfest i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #808 Del Skrevet 4. februar 2012 Herlige lørdag! Dette må nok være favorittdagen min i uka. Først sove lenge, deretter lat frokost, og deretter gjør akkurat som jeg vil Jeg begynte å se på There will be blood i går, men den er så lang, så jeg så resten nå nettopp. Tror ikke helt jeg "skjønte" den, absolutt ikke min type film. Skjønner ikke helt hvordan de kan kalle den et "episk" drama, men. Jaja, da har jeg da i alle fall sett den. Nå skal jeg få ryddet og vasket litt hjemme, før jeg stikker på trening i ettermiddag og deretter fest i kveld. Får bare huske å kle seg godt ...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2012 #809 Del Skrevet 4. februar 2012 Kos deg på trening & fest ikveld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #810 Del Skrevet 5. februar 2012 Typisk søndag der jeg sovner etter middag på grunn av lite søvn natten før og dermed ikke er trøtt når jeg burde legge meg ... Så har jeg fått en kvise eller noe innerst i øyekroken. Og det svir og klør under den nederste vippekanten på samme øyet. Ubehagelig. Og jeg skar meg på kjøkkenkniven i dag. Og var så smart at jeg skulle spise appelsin til kvelds. Det svei. Men så hulket jeg da jeg så siste episode av Ingen grenser. Fy søren for noen mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 5. februar 2012 #811 Del Skrevet 5. februar 2012 Tror hele Norge gråt under avslutninga til Ingen Grenser! Fyy søren jeg er så imponert! Og jeg stortuta under det klippet hvor du ser Kari strever med å helle suppe fra kaserolle over i en skål. Herregud, tenk så vanskelig det må ha vært for henne å gjennomføre den ekspedisjonen! Wow ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. februar 2012 #812 Del Skrevet 6. februar 2012 Ikke den beste søndagen hos deg heller. Bra fest på lørdag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #813 Del Skrevet 6. februar 2012 En skikkelig dårlig dag på jobb i dag. Det er så syyyykt varmt inne på kontoret nå, det er noe feil med sentralvarmeanlegget, så vi sitter og koker i hodet alle sammen. Helt uholdbart, særlig når man jobber med noe der tankevirksomhet er essensielt. Og kombinert med tidsfrister og stress blir det virkelig ikke bra ... Var helt ødelagt da jeg endelig kom meg ut i kulda igjen i dag. Håper de snart får fikset det i alle fall, orker ikke tanken på å jobbe i den varmen resten av uka og kanskje enda lenger ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. februar 2012 #814 Del Skrevet 6. februar 2012 Det er motsatt på kontoret der jeg sitter. Iskaldt. Idag holdt jeg nesten på å ta på meg jakka og votter inne. Da er det ille. Men det er fordi vinduene ikke har blitt bytta ut etter 22.juli. Håper det kommer nye vinduer snart. Da trekker det kanskje mindre kald luft fra vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #815 Del Skrevet 9. februar 2012 Temperaturen er heldigvis blitt mye bedre nå, så nå jobbes det mer effektivt Nå er jeg kjempemett etter middag. Var sugen på noe godt (og litt søtt) til midddag, så da ble det grove pannekaker med blåbær i . Godt, men man blir sprengmett! Jammen meg helg igjen i morgen! Herlig! Jeg skal faktisk på hotell med ei venninne natt til søndag. Gleder meg til hotellfrokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. februar 2012 #816 Del Skrevet 9. februar 2012 Jammen meg helg igjen i morgen! Herlig! Jeg skal faktisk på hotell med ei venninne natt til søndag. Gleder meg til hotellfrokost Jaså, noen som skal ha det bra i helga!! Noe nytt på guttefronten fra sukker da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #817 Del Skrevet 9. februar 2012 Jaså, noen som skal ha det bra i helga!! Noe nytt på guttefronten fra sukker da? Fortsatt et par som jeg skriver med, men ikke noe mer enn det. Synes foreløpig det er helt OK, blir jo fort stress når man skal begynne å møtes, har jeg erfart :gjeiper: Så foreløpig bare ser jeg det an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 9. februar 2012 #818 Del Skrevet 9. februar 2012 ÅH hotellfrokost. Misunnelig her jeg sitter, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. februar 2012 #819 Del Skrevet 10. februar 2012 God helg! Kos deg på hotel i helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 14. februar 2012 Forfatter #820 Del Skrevet 14. februar 2012 Det ble en virkelig herlig helg. Vi var på hotellet i tre-tida på lørdag, slang oss på hotellsenga, og der blei vi. Sånn nesten da, var nedi restauranten og spiste middag før vi fortsatte med å se på Grand Prix i senga :gjeiper: Maks avslapping! Så var det deeeeeeilig hotellfrokost på søndag. Overspiser når jeg er på hotell sånn - det er jo så mye godt! Deretter bar det hjemover. Gikk tur med ei venninne i sola (men jeg ble likevel kjempekald!) før jeg dro på mat og film hos ei annen venninne. Så The Help (Barnepiken på norsk) - en utrolig bra og sterk film! Anbefales virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå