Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har vært en småhektisk, men i alle fall veldig sosial uke.

På tirsdag var jeg jo på date. Var koselig det, virket som en bra og hyggelig fyr. Det slo jo ingen gnister (men er det egentlig vanlig at det gjør det på første date uansett?), men praten gikk lett og det var hyggelig. Fikk melding av han i går, og han lurte på om jeg ville komme og se film i helga. Så da blir det nok til det. Merker jeg blir litt stressa, men jeg må jo nesten bare hive meg uti det for å se om dette er noe å fortsette med. Så vi får vel bare se. Følte kanskje ikke at han er helt den typen jeg faller for, men vil nå uansett gi det en sjanse.

I går møtte jeg ei av mine beste venninner til kafe og kino. Kjempekos! Vi så The Girl With The Dragon Tatoo. Bra film!

I kveld har jeg hatt besøk av noen venninner til middag og spill. Jeg vant! Juhu!

I morgen er det jammen meg fredag igjen! Skal nok en gang bli godt med helg. Blir vel bare å henge hos ei venninne i morgen tenker jeg, mens jeg har litt løse planer med ei venninne på lørdag. Kanskje det blir en tur ut, men vet ikke ennå. Jeg skal i alle fall sove masse og slappe av! Også trene litt da, må ikke glemme det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Typisk nettdating det, nok av hyggelige fyrer men ingen kjemi eller man går rundt og tenker og lurer på følelser og slikt. Mas! Tror man bare må bruke lang tid jeg.

Feirer du St Patrick's day? Bli med på det 17. mars? Kanskje Miss Stiles og Wolf vil bli med og? Er utrolig morsomt på Dubliner's altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feirer du St Patrick's day? Bli med på det 17. mars? Kanskje Miss Stiles og Wolf vil bli med og? Er utrolig morsomt på Dubliner's altså :)

Og jeg som ikke drikker øl? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk nettdating det, nok av hyggelige fyrer men ingen kjemi eller man går rundt og tenker og lurer på følelser og slikt. Mas! Tror man bare må bruke lang tid jeg.

Åh, det høres knall ut! Det eneste er at det trolig blir hjemover den helga, siden ei venninne der skal ha fest. Men det er ikke sikkert ennå! Vi kan se det an :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Og jeg som ikke drikker øl? :sjenert:

På paddy's day har jeg inntrykk av at ingen bryr seg om hva du drikker, bare du drikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På paddy's day har jeg inntrykk av at ingen bryr seg om hva du drikker, bare du drikker ;)

Haha, det er nok sant! Jeg drikker øl, men nærmer meg ikke Guiness i alle fall! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare man drikker? :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, deilige lørdag.

Har endelig fått satt på en sårt tiltrengt klesvask og fått vasket opp. Frokosten er fortært, og nå bare nyter jeg lørdagen.

Når man er mye borte ellers i uka, er det greit at det finnes helg der man kan gjøre alle nødvendige husarbeidsoppgaver!

Vurderer litt om jeg skal dra og trene eller om jeg bare skal rydde og ordne hjemme. I kveld skal jeg være med et par venninner, vet ikke om vi drar ut eller hva vi gjør, får se det an! Hadde ikke gjort noe med en litt rolig helg, jeg liker ikke søndagene når det IKKE blir rolig helg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Rolig lørdag og søndag er deilig innimellom. Jeg har ingen planer for dagen og det er kjempedeilig. Eller jeg skal være flink å komme meg på trening da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var helga snart over, buhuuuu!

I går var jeg ute og spist med et par venninner, siden venninna mi ble 30 på torsdag. Spiste koreansk mat, aldri prøvd før, var veldig godt og spennende å prøve noe nytt! Så dro vi hjem til dem og drakk litt vin før jeg trakk meg tilbake i tolvtida. Da jeg kom hjem, var jeg imidlertid ikke trøtt, så jeg satte på en film og drakk litt mer vin. Og begynte å surfe litt om hva jeg skal besøke og se da vi skal til California i august. Gleder meg helt vilt allerede!

I dag har jeg vært på trening og bakt rundstykker. Og jeg var på andre date med han jeg møtte på tirsdag. Kjenner at det ikke blir noe mer der nå. Han er innmari hyggelig og en bra fyr, men jeg kjenner ingen tiltrekning eller noe, og jeg ser egentig at han ikke helt er min type. Så jeg kutter nok ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Sier :velkommen: til meg selv! Snubla inn her, var gøy å lese mer om deg enn bare treninga :D

Kjipt at det ikke slo gnister med tirsdagsdaten din.. Man kjenner jo fort om det er rett eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, velkommen, Kevlar! Om det skildres så veldig mye spennende i denne dagboka, skal jeg nok ikke skryte på meg, men det er nå greit å lufte litt tanker og kanskje få litt tilbakemeldinger på diverse hverdagsproblemer og -dilemmaer. Så veldig koselig om du også leser altså :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det ikke er noe gnist mellom deg og sukkerfyren.

Hva med han andre da? Hadde du ikke en til i kikkerten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det ikke er noe gnist mellom deg og sukkerfyren.

Hva med han andre da? Hadde du ikke en til i kikkerten?

Tja, det er tre andre jeg skriver med om dagen, så vi får nå se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er tre andre jeg skriver med om dagen, så vi får nå se :)

ååååå, så spennende!! :tommelsmil:

Venter i spenning på fortsettelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...