Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Fikk i alle fall gjort dagens mål om å vaske opp, legge sammen klær og dra på biblioteket :)

Lånte meg også noen andre filmer, så da har jeg noe hvis fredagskvelden skulle bli kjedelig. Har ingen planer, men det gjør jo egentlig ikke noe, er så glad i fredagskveldene uansett om jeg koser meg i sofaen eller hva jeg gjør!

Det må jo uansett være helt genialt å låne film på biblioteket. Det koster jo kr 0, og man kan låne dem i en uke! Perfekt for en slunken lommebok.

Ser kanskje ut som at det blir en kaffedate med en fra Sukker til uka. Men så er det egentlig en annen som jeg har et bedre øye til (hvis man kan kalle det det i nettdatingsammenheng). Så jeg håper jeg får truffet begge to snart.

Er det bare meg eller er det virkelig turnoff når det er flust med skrivefeil i profilen eller i meldinger? Jeg blir nesten fysisk dårlig, kjenner jeg. Håper ikke jeg er den eneste! Kanskje litt yrkesskada, but still :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du som har vært en del på QUIZ. Kanskje du kan hjelpe meg. Jeg har lagd en quiz om meg selv til vennene mine på lørdag. Også tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en liten premie til vinneren. Har du forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har vært en del på QUIZ. Kanskje du kan hjelpe meg. Jeg har lagd en quiz om meg selv til vennene mine på lørdag. Også tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en liten premie til vinneren. Har du forslag?

Så gøy! :)

Det kommer jo helt an på hva slags premie du ønsker, og hvor mye den skal koste. Når vi har hatt quiz på jobb, har vi ofte kjøpt slike sjokolademedaljer man får på Nille :) Billig premie, og det er en liten morsom medalje man kan henge rundt halsen som en ekte vinner, og deretter spise opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :)

Det kommer jo helt an på hva slags premie du ønsker, og hvor mye den skal koste. Når vi har hatt quiz på jobb, har vi ofte kjøpt slike sjokolademedaljer man får på Nille :) Billig premie, og det er en liten morsom medalje man kan henge rundt halsen som en ekte vinner, og deretter spise opp :)

Selvfølgelig det tenkte jeg ikke på. Jeg skal innom Nille nå i lunsjen, se hva jeg finner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Ser kanskje ut som at det blir en kaffedate med en fra Sukker til uka. Men så er det egentlig en annen som jeg har et bedre øye til (hvis man kan kalle det det i nettdatingsammenheng). Så jeg håper jeg får truffet begge to snart.

Er det bare meg eller er det virkelig turnoff når det er flust med skrivefeil i profilen eller i meldinger? Jeg blir nesten fysisk dårlig, kjenner jeg. Håper ikke jeg er den eneste! Kanskje litt yrkesskada, but still :gjeiper:

Oj, spennende med date. Hva er det som gjør at du er mest intr i han ene? Er det at han tar mye initiativ eller virker han morsom? Jeg syns det er tun off med følgende meldinger:

Hei søta, hva gjør du i kveld a?

Lyst å leke med kosebamse? (gjerne fra en slesk mann i alderen 45+)

Keen på en date eller? (Uten mer info..)

Skrivefeil er turn off, syns det vitner om at man er litt dum.

Ha en koselig fredag :) Hockeypulver, pepsi max og film her i gården..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøtt! Har kost meg på sofaen i kveld, sett Cinema Paradiso (men jeg må nok se resten i morra, for nå er det Graham Norton!). Skal bli så godt å legge seg og ikke ha på vekkerklokke i morra!

Spist meg stappa på fruktsalat med valnøtter og vaniljekesam. Sunt, men mett blir man likevel :P Godteriløftet mitt går i alle fall veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, spennende med date. Hva er det som gjør at du er mest intr i han ene? Er det at han tar mye initiativ eller virker han morsom? Jeg syns det er tun off med følgende meldinger:

Hei søta, hva gjør du i kveld a?

Lyst å leke med kosebamse? (gjerne fra en slesk mann i alderen 45+)

Keen på en date eller? (Uten mer info..)

Skrivefeil er turn off, syns det vitner om at man er litt dum.

Ha en koselig fredag :) Hockeypulver, pepsi max og film her i gården..

Han jeg skal møte på tirsdag, skriver korte meldinger, og han har generelt sagt veldig lite om seg selv.

Han andre, som jeg foreløpig tror at har mer potensiale, har skrevet lange meldinger om alt mulig, noe som har gjort at jeg også har skrevet lange meldinger om alt mulig. Han virker kanskje litt mer oppegående. Men uansett, man vet jo omtrent ingenting om folk før man har møtt dem :)

Den aller verste meldinga på Sukker, er den som bare er "Hei!"

Da skal det sykt mye til før jeg gidder å svare.

Kosebamsemeldinga har jeg klart å unngå hittil, heldigvis :fnise:

Åh, lenge siden jeg har spist hockeypulver nå, det er nam! Hvis du ikke har prøvd det ennå, anbefaler jeg også Lakrisal - det er hockeypulver i fast form, og er litt lettere å spise :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg skjønner meg overhodet ikke på de "flørtene" på sukker jeg. Hva er egentlig poenget med det? Jeg gidder jo ikke å svare på noen som ikke engang gidder å skrive noe sjøl, og de følger jo heller aldri opp med noe. Som regel er de heller ikke superbrukere, så jeg får jo ikke skrevet melding om jeg har lyst. Hva forventer de egentlig? At jeg skal få så lyst til å skrive til de at jeg blir superbruker :fnise:

Dagens utlegging om sukker :fnise:

Men spennende da med to fyrer som fremstår så forskjellig på sukker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, de flørtene er bare så utrolig kleine! Det står jo bare en automatisk tekst til et bilde, og gjerne en skikkelig teit tekst som ingen synes er verken morsom eller interessant. Skjønner ikke poenget!

Jeg fikk nummeret til han jeg skal møte på tirsdag nå. Men jeg finner det ikke i telefonkatalogen, og da blir jeg automatisk skeptisk. Har jeg grunn til det, eller er jeg paranoid? Kan jeg i det minste be om fullt navn?

Laaaat morgen i dag. Sov til elleve, og har nettopp spist frokost. Det er jo minisnøstorm ute, så det frister nesten mest bare å bli inne i dag, men får vel kanskje kreke meg ut en tur. Filmkveld med venninner i kveld blir det i alle fall, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

En årsak til at du ikke finner det kan være at han har jobbtelefon, og at bedriften ikke har listet navnet.

En annen grunn kan være at han som meg ikke liker at alle skal ha mulighet til å finne igjen nummer/fullt navn :fnise:

Så skummelt er det egentlig ikke, men synes jo godt du kan spørre om å få fullt navn, men det blir kanskje kleint før første date'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nummeret til han jeg skal møte på tirsdag nå. Men jeg finner det ikke i telefonkatalogen, og da blir jeg automatisk skeptisk. Har jeg grunn til det, eller er jeg paranoid? Kan jeg i det minste be om fullt navn?

Jeg skjønner at du blir skeptisk. Det hadde jeg også blitt. Men Wolfmoon har nok rett. Det er nok pga at det er en jobbtlf. Veldig vanlig at nr ikke er registert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spurte jeg, og han sa det sikkert var på grunn av at det var registrert på firmaet. No problemo, han ga meg fullt navn, og jeg ser fra Facebook at det stemmer med bildet :) Så nå blir det kaffedate på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Se der du, da vet du mer enn meg om min siste date. Jeg burde kanskje spørre hvis jeg skal treffe han igjen :fnise:

Koselig med date da. Lykke til på tirsdag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enda ikke vært ute av døra i dag. Men til gjengjeld er leiligheten støvsugd og vasket :)

Lurer på om jeg skal ut og tusle meg en tur før jeg får besøk i kveld. Skal lage tacopai - har aldri prøvd det før, men det ser veldig lett ut, og ikke minst godt! Spent på hvordan det blir. Og er spent på filmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du en bra filmkveld i går da? Hvilken film så dere?

Det var superkoselig! Tacopaien min falt virkelig i smak, moro når jeg ikke har prøvd å lage det før :)

Vi så Black Swan! Bra film, men det var kanskje ingen overraskelse at det hang sånn sammen, visste jo litt hva den handlet om.

Så spilte vi en runde PartyAlias i tillegg. En veldig bra kveld med veldig gode venninner :)

Nå har jeg skiftet til treningsklær og er klar for en tur på trening. Ellers blir det å se på TV, rydde og kanskje bake i kveld. Jeg er blitt veldig glad i å bake, egentlig!

Så blir det nok å henge og sende meldinger på Sukker. Har flere som jeg sender meldinger med nå, og flere er veldig koselige og morsomme :) Håper på flere dates snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så blir det nok å henge og sende meldinger på Sukker. Har flere som jeg sender meldinger med nå, og flere er veldig koselige og morsomme :) Håper på flere dates snart!

Så gøy da!! Krysse fingerne for at det blir flere dater da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...