Gå til innhold

Vofsitofsis singeldagbok

Vofsitofsi

Anbefalte innlegg

Hehe! Det var kompisen min som kjøpte billettene, og det var de eneste fire plassene som var ved siden av hverandre, så da ble det sånn. Heeelt fremmerst satt vi.

Har ikke helt landet ennå - begynner å fnise når jeg tenker på det :fnise: En kveld jeg seint vil glemme!

Hehe, da er man jo nesten automatisk dømt til å bli plukket ut til å bli dratt på scenen eller i hvert fall at de snakker til deg/stiller deg spørsmål. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med julelatter da. Men jeg hadde dødd av flauhet om noen dro meg opp på scenen.

Hehe, ja, jeg døde litt, men samtidig var det jo kjempemoro. Flirer fortsatt av det! :fnise:

Herlig med helg altså. Skal på vennejulebord i kveld. Vi skal spise pinnekjøtt! Og det har jeg faktisk aldri smakt før, så jeg er spent. Tror nok helst jeg liker det, siden jeg er glad i sau og lam. Litt rart er det nå, siden jeg faktisk er den eneste helnorske som skal dit, og jeg regner med at noen av de andre har spist det før i alle fall :gjeiper:

Ha en fin helg, people!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med helg altså. Skal på vennejulebord i kveld. Vi skal spise pinnekjøtt! Og det har jeg faktisk aldri smakt før, så jeg er spent. Tror nok helst jeg liker det, siden jeg er glad i sau og lam. Litt rart er det nå, siden jeg faktisk er den eneste helnorske som skal dit, og jeg regner med at noen av de andre har spist det før i alle fall :gjeiper:

Ha en fin helg, people!

Tror faktisk ikke at jeg har smakt de selv heller. Kos deg kjempemasse!! God helg til deg og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig på julebord i går. Og nå vet jeg at jeg liker pinnekjøtt. Synes det var kjempegodt! Det lukta jo helt jævlig da vi kom dit, men smakte utmerket.

Ble en kveld med mye singstar, rock band og øl, og jeg var hjemme rundt halv seks i dag tidlig. Dagen i dag har blitt tilbakt i sofaen i horisontal stilling. Ikke fordi jeg var så dårlig, men bare veldig trøtt og sliten.

Klar for en ny arbeidsuke? Tja, det skal vel gå greit. Satser på både å få kjøpt julegaver og trent en del. Spist meg fra sans og samling i helga, så her må det kuttes kalorier før jula ringes inn! Skal "heldigvis" ikke ha noe fri i jula da, så jeg satser på at det skal bli lettere å opprettholde en sunnere livsstil da jeg er i Oslo i alle fall.

Huff, fikk visst vannblemme på ene langfingeren etter å hamret så hardt på trommene i natt jeg ... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klar for en ny arbeidsuke? Tja, det skal vel gå greit. Satser på både å få kjøpt julegaver og trent en del. Spist meg fra sans og samling i helga, så her må det kuttes kalorier før jula ringes inn! Skal "heldigvis" ikke ha noe fri i jula da, så jeg satser på at det skal bli lettere å opprettholde en sunnere livsstil da jeg er i Oslo i alle fall.

Klar og klar? Hehe :rodmer: Skal ikke fri i jula jeg heller. Føler jeg bare har spist og spist de siste 2 ukene. Ikke bra.

Høres ut som om du har hatt en bra helg! Håper mandagen blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med julegavene? Nesten ferdig jeg. Må kjøpe en julestrømpe til katten hehe.

Ååå, heldig kattepus! :)

Jeg har kjøpt en eneste gave, som er til mamma og pappa. Nå har jeg heldigvis ikke så veldig mange å kjøpe til, så det skal nok gå greit. Får ei venninne på besøk på fredag, og da er det julegaveshopping som står i sentrum! Hadde vært greit å bli ferdig med det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ferdig med 2 gaver. Ikke så mange igjen. Stort sett bare familie jeg skal kjøpe til men synes det blir vanskeligere hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort unna en god del julegaver i går, så det var deilig. Tror nok likevel det blir en tur på senteret i morgen og prøve å gjøre unna resten. Så oppdaget jeg den fantastiske butikken Søstrene Grene i går. Har aldri vært der før, men dit blir det flere turer, for å si det sånn! Masse fint, også så billig!

I dag har jeg kranglet med det nye modemet mitt, trent og spist middag, og nå står det deig til kjeks i kjøleskapet, som jeg skal bake ut om en time :) En veldig rolig helg på meg altså, og selv om det stakk litt da jeg så festkledde mennesker da jeg dro hjem fra trening i sted, så kjenner jeg at det er godt å ta det rolig en helg - da får jeg også gjort mye her hjemme, deriblant bakst og forhåpentligvis vask i morra!

Neste helg er det julebord med jobben på fredag og firestjerners middag med to venninner på lørdag, i min regi. Denne skal jeg ha fransk aften! Satser på å gjøre det bedre enn forrige gang, da hovedretten min ble en liten katastrofe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De ble veldig gode!

Blir nok noe bakst i kveld også, har lyst til å lage chocolate chip cookies. Ingen vanlig julebakst på meg med andre ord, men likefullt gode kaker :)

Skal snart på trening nå, så blir det en tur på senteret etter det. Og så må jeg i alle fall få støvsugd her om ikke annet ... Ser BOMBA ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En liten blåmandag i dag, kjenner jeg. Vet ikke helt hvorfor, men har hatt mye å gjøre på jobb, og det blir heller bare verre utover i uka. Fra mandag av er jeg fungerende teamleder frem til 9. januar, så da får jeg attpåtil det ansvaret. Så jeg frykter mye stress og overtid.

Ellers har vel sikkert blåmandagen noe mer været å gjøre. Fy søren for et drittvær det har vært i dag. Klarte jo nesten ikke å gå noe sted på den stygge holka. Hadde egentlig tenkt å få brukt et gavekort jeg har i dag, men hadde ikke ork eller motivasjon til det. Fikk i det minste gått noen andre ærender, men var veldig sliten da jeg kom hjem. Blir nok tidlig senga i kveld ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Blåmandag er kjedelige greier, jeg får sikkert det i morgen, for jeg tror nemlig det er Søndag i dag etter å ha vært på jobb hele helga :fnise:

Håper du får en ok uke, og husk nå er det ikke lenge igjen til jul :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...