Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gjort noe :) Kun sitti på rompa, gått en liten tur med ei venninne og sett en film med kjære i kveld :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Applecore
Skrevet

Lest, sovet, prøvd å komme meg etter gårsdagens festligheter :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Våknet opp på ett hotellrom, tok taxi hjem, la meg til og sove og ellers ikke gjort noe :lur:

Skrevet

Vært forkjølet og fyllesyk på en gang, kjip kombinasjon.

Gjest Lacus
Skrevet

Kost meg med kidden, gått en liten tur i drittværet og vasket leiligheten :)

Nå slapper jeg av med en øl før uka begynner på igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gjort noe :) Kun sitti på rompa, gått en liten tur med ei venninne og sett en film med kjære i kveld :)

Søndager er eneste dagen jeg gjør ingenting. Ingen trim,ingen tur. Bare laget halve middagen

Skrevet

Vært på Top Gear i Oslo med forloveden min, så tok vi med en pizza hjem og så en film sammen. :popcorn:

Nå er det farmen, også er det litt skolearbeid, så er det senga tenker jeg :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Våknet opp hos en venninne etter et party. Klart å karre meg hjem og ligget på sofaen resten av dagen :gjeiper: Elendig dag med andre ord. Jeg liker å dra ut i skog og stall på søndager. Ikke ligge som et slakt på sofaen en hel dag. Men to-tre timers søvn og fyllesyka tilsa sofadag idag.

AnonymBruker
Skrevet

Våknet opp hos en venninne etter et party. Klart å karre meg hjem og ligget på sofaen resten av dagen :gjeiper: Elendig dag med andre ord. Jeg liker å dra ut i skog og stall på søndager. Ikke ligge som et slakt på sofaen en hel dag. Men to-tre timers søvn og fyllesyka tilsa sofadag idag.

Sånn utenom tråden,intr. å vite hvorfor du har tatt nicknavnet til en massemorder?

Nina

AnonymBruker
Skrevet

Sov lenge. Spiste frokost. Lå på sofaen. Spiste vafler. Lå på sofaen. Vasket deler av leiligheten. Lå på sofaen. Spiste middag. Lå på sofaen :sjenert:

Gjest thelife
Skrevet

Våkna halv 12, lå senga til klokken var langt over 13, stod opp, spiste vafler, lå på sofaen, laget middag, lå på sofaen, sovna og sov i 2 timer, våkna, ligger fremdeles på sofaen!

Jenta som er på slankern detta! Huff og huff.. MÅ trene HVER dag denne uken.. Wish me good luck!

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Zip.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Sånn utenom tråden,intr. å vite hvorfor du har tatt nicknavnet til en massemorder?

Nina

Spennende historie og en fantastisk god sans for å utnytte menn :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spennende historie og en fantastisk god sans for å utnytte menn :fnise:

Håper det holder med utnyttelsen for deg da....du kverker de ikke vel? :sukk:

Skrevet

Vært hos en venninne, og vært på besøk på rehabiliteringssenteret hos hun andre som var med i samme ulykke som meg :) Jeg kan i hvert fall gå litt på krykker, hun får ikke lov å belaste beina :(

Skrevet

I dag har jeg brukt hele dagen på å spille PC-spill og se noen episoder av et par serier. Deilig :)

Skrevet (endret)

har sett noen filmer og søtte foran pc fra jeg sto opp kl.10 :gjeiper:

Endret av Nixo
Skrevet

laget kaffe to go til bilturen til jobb.

• Liker 1
Skrevet

Tømt oppvaskmaskinen, satt på klesvask, hengt opp klesvask, satt på ny klesvask...:P

Lagt bort vintertøy, redd sengen, ryddet i garderoben, skravlet en goood stund med ei venninne, lett på nettet etter ny hundeseng, og spist frokost...:) Nå; dusjen, og tur med hunden for å kjøpe tennplugg til bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...