Gjest www Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Har dere tips til hvordan jeg skal få meg mer fitte?
Gjest www Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Ikke henge her på KG? hehe, seff, men har dere tips til hva jeg må gjøre? Nye klær? Parfyme? Hårsveis? Trene mye? osv. Beskriv gjerne "den ultimate playeren"
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 hehe, seff, men har dere tips til hva jeg må gjøre? Nye klær? Parfyme? Hårsveis? Trene mye? osv. Beskriv gjerne "den ultimate playeren" Du høres ekkel ut, synes jeg... Skjønner godt at det er manko på "fitte". 2
Gjest made4u Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Med din holdning? Tja, kanskje ved å ta et oppgjør med deg selv og ved å ha et noe annet fokus.
HopelessFear Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Fokuser på noe annet. Jenter er ikke objekt som du kan herje vilt med. Vi finner oss ikke i at gutter er råtne som epler.
Cielo_Estrellado Skrevet 27. mars 2011 #8 Skrevet 27. mars 2011 Hva med å begynne med å slutte å referere til det som "å få mer fitte". Det er ikke særlig sjarmerende. somregel er det ikke klærne, parmfyen eller hårsveisen som avgjør resultatene dine, men heller hvordan du framstår som person. 3
Gjest www Skrevet 27. mars 2011 #9 Skrevet 27. mars 2011 Beskriv mannen som får dere til å kaste trusene, plz
Fanta Exotic Skrevet 27. mars 2011 #10 Skrevet 27. mars 2011 Beskriv mannen som får dere til å kaste trusene, plz Ikke deg ihvertfall Du høres ut som en kåt, uefaren fjortis 2
Fluffe Skrevet 27. mars 2011 #11 Skrevet 27. mars 2011 Har dere tips til hvordan jeg skal få meg mer fitte? Opperer deg og kos med deg selv hver dag
I Grosny Skrevet 27. mars 2011 #12 Skrevet 27. mars 2011 Har dere tips til hvordan jeg skal få meg mer fitte? Finn ei herlig dame, som er glad i kos og som er så vakker at du blir glad og ivrig av å være nær henne. Gi henne komplimenter og kjærlighet. Still opp for hennne i gode og onde dager. Ta på henne og kyss henne ofte og kjærlig. Spander blomster og spennende reiser. 2
Gjest www Skrevet 27. mars 2011 #13 Skrevet 27. mars 2011 Finn ei herlig dame, som er glad i kos og som er så vakker at du blir glad og ivrig av å være nær henne. Gi henne komplimenter og kjærlighet. Still opp for hennne i gode og onde dager. Ta på henne og kyss henne ofte og kjærlig. Spander blomster og spennende reiser. haha, jeg skal jo ikke gifte meg heller. Kan dere ikke beskrive "den ultimate playeren"? Han som får dere til å bli gale av lyst
Gjest Eurodice Skrevet 27. mars 2011 #14 Skrevet 27. mars 2011 (endret) Har dere tips til hvordan jeg skal få meg mer fitte? Kjøp fleshlights i forskjellige varianter, så slipper jenter å bli fornedret til bare "fitter". Endret 27. mars 2011 av Belladonna
I Grosny Skrevet 27. mars 2011 #15 Skrevet 27. mars 2011 Med din holdning? Tja, kanskje ved å ta et oppgjør med deg selv og ved å ha et noe annet fokus. Jeg er enig . WWW, Du har ett enormt utviklingspotensiale stilmessig og på det personlige plan. Det har seg slik at kvinner ikke bare tenner på ditt vakre utseende, men også på personligheten. Jeg forstår at du er ganske ung, og derfor ikke klarer å henge helt med sosialt og intellektuellt, men dette kan du gjøre noe med. Problemet ditt er kanskje at damene blir imponert når de ser deg, men mister gløden når du begynner å snakke. Det er her personlighetsutvikling og dannelse kommer inn. Du kan jo begynne med å skifte fokus. Du fokuserer nå direkte på hovedmålet, mellom beina. Se heller dama inn i øynene, og tenk på hva du kan gjøre for henne. Spør om hvordan hun har det, og tenk hva du kan gjøre for at hun skal ha det ende hyggeligere. Du må tenke på å gi henne ett godt liv. Glem underlivet nå, og ta det heller som en bonus når dere har fått den gode tonen, det gode samspillet , og ett bedre liv. 2
I Grosny Skrevet 27. mars 2011 #16 Skrevet 27. mars 2011 (endret) Noe som hjelper er å ha gode målsettinger i sitt eget liv. Holde seg greit mosjonert. Jobbe godt med skoleoppgaver og få til en glimrende utdannelse. Lære seg selvdisiplin. Ha ett godt kosthold. Bry seg om og stille opp for andre mennesker. Sove bra. Endret 27. mars 2011 av I Grosny 2
Gjest www Skrevet 27. mars 2011 #17 Skrevet 27. mars 2011 Den ultimate playeren lyser opp av glede hver gang han ser en vakker kvinne. Han snakker med de med interesse og innlevelse, og masserer gjerne skuldrene litt. Er du en mann? I så fall: STFU Jeg vil ha svar fra damer!
I Grosny Skrevet 27. mars 2011 #18 Skrevet 27. mars 2011 Er du en mann? I så fall: STFU Jeg vil ha svar fra damer! Jeg er mann, og jeg har fått tak i så fin dame at du hadde blitt veldig imponert. 1
Xaphan Skrevet 27. mars 2011 #19 Skrevet 27. mars 2011 haha, jeg skal jo ikke gifte meg heller. Kan dere ikke beskrive "den ultimate playeren"? Han som får dere til å bli gale av lyst Få kvinner blir gale av lyst av en som åpenbart lyser player, så jeg skjønner ikke hvorfor det er noe du ønsker å oppnå. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #20 Skrevet 27. mars 2011 Beskrivelse av han som får meg til å kaste trusene eller å gå uten: Akkurat nå dasser han rundt i joggebukse, ullsokker og en utvasket gammel militær t-skjorte og er bustet på håret, alt jeg kan tenke på er hvor jeg gleder meg til å kaste meg over han om litt. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå