Gå til innhold

Det nye kvinnebladet Stella.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere lest det?

Kjøpte det her om dagen pga den billige prisen. Må si jeg er skuffet. Kliss likt alle de andre og med en overdreven "bli et bedre menneske"-stil over seg. Fullt i motetips som er rådyre. Alle rougene de anbefaler koster nesten 400 kr. Vesker til over 30 000 (!). Et blad for alle som bruker penger og tid på seg selv og kun seg selv... Side opp og side ned om ansiktskremer, selv om de fleste vet at svindyre kremer egentlig ikke hjelper stort.

For å ikke snakke om den der lange artikkelsen om utroskap. Ble provosert over hvor lett de tar på det. Feks fremhevelse av at man bør tilgi utroskap, at åpne forhold er lurt og at "alle" er utro (uskyldiggjøring av et alvorlig og vondt tema)

Nei, fysj, kjøper ikke det igjen.

Er foressten 21 år, kanskje for ung til dette bladet...?

Hva mener dere om Stella?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du, syntes ikke det var et spesielt bra blad.

Fikk inntrykk av at de prøver å være veldig "i tiden" og trendy... men så glemmer de at det ikke holder med et bra konsept alene, det må faktisk tilsvarende bra innhold til, noe det ikke var her etter min mening. Jeg syntes det ble veldig overfladisk og ganske intetsigende.

Da synes jeg heller det andre nye bladet som er kommet, fit living virket mer lovende.

Skrevet

Jeg likte det og vil kjøpe det igjen. :)

Skrevet

Enda ett? Har vi ikke nærmere 40 blader beregnet på kvinner allerede? Jeg leser forøvrig ingen, for selv om jeg er kvinne er jeg ikke i målgruppen til noen av dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enda ett? Har vi ikke nærmere 40 blader beregnet på kvinner allerede? Jeg leser forøvrig ingen, for selv om jeg er kvinne er jeg ikke i målgruppen til noen av dem.

hvilken målgruppe tilhører du da?

Skrevet (endret)

hvilken målgruppe tilhører du da?

I og med at ingen av bladene appelerer til meg, faller jeg utenfor. De appelerer ikke til meg, men til kvinner som bryr seg om shopping og kjendissladder og sminketrender. Ei heller er jeg opptatt av bli-ny-reporasjer, kiosklitteratur eller super-slankekurer. Hvilken målgruppe jeg tilhører? Jeg er samfunnsengasjert, hobbymusiker og er interessert i forveksempel litteratur og historie, så blader med disse temaene hadde vært mer aktuelle for meg. Ingen av de typiske damebladene engasjerer meg, da mine interesser ikke vies interesse i dem. Endret av chikako
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...