Gjest Helga Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Hadde vært moro å prøve ut "vaske bilen i bikini med stilettsko" - fantasien. Riktig nok er jeg 45 men kunne gått for å være 30. Burde vel velge et nabolag som ikke kjente meg da sikkert? Ha - ha! Hadde vært moro å testa ut om det trakk til seg noen interesserte blikk fra karene i nabohusene.
Gjest HunterLady Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 (endret) Hadde vært moro å prøve ut "vaske bilen i bikini med stilettsko" - fantasien. Riktig nok er jeg 45 men kunne gått for å være 30. Burde vel velge et nabolag som ikke kjente meg da sikkert? Ha - ha! Hadde vært moro å testa ut om det trakk til seg noen interesserte blikk fra karene i nabohusene. You go, woman! Endret 27. mars 2011 av HunterLady
Gjest Bilglad mann Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Det er få ting jeg heller vil, enn å se deg vaske bil i oppkjørselen min!
Gjest Helga Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Det er få ting jeg heller vil, enn å se deg vaske bil i oppkjørselen min! Fin skummende fantasi i sommersola!
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Hadde vært moro å prøve ut "vaske bilen i bikini med stilettsko" - fantasien. Riktig nok er jeg 45 men kunne gått for å være 30. Burde vel velge et nabolag som ikke kjente meg da sikkert? Ha - ha! Hadde vært moro å testa ut om det trakk til seg noen interesserte blikk fra karene i nabohusene. Voff voff!
Gruble Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Hadde du kommet i nabolaget mitt så hadde du garantert fått noen blikk Det har jeg aldri sett tidligere, annet enn på film
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå