Gå til innhold

bli kvitt cellulittene !

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp, nå har jeg begynt å få cellulitter på lårene. Hvordan får jeg de bort? Jeg vil helst ikke ha større muskeler.. please svar. er ikke lenge til bikinisesongen nå :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle har cellulitter du kan redusere eller "krympe" dem med fysisk aktivitet og et sundt å variert kosthold. Men husk: Alle er forsjellige,det kan henge litt sammen med gener og:)

Lykke til!

Skrevet

Hei hei

Litt appelsinhud er vel noe de aller fleste kvinner får i løpet av livet. Vi må nok akseptere at de ikke blir borte, men da jeg selv plutselig oppdaget cellulitter på lårene begynte jeg å lese på forumer for å se om noen hadde tips for å gjøre dem mindre synlige.

Flere skrev om en krem fra Yves Rocher og jeg bestemte meg for å prøve den. Den koster under 200 kr og bestilles på nettet. Jammen funket den også! :D

Er selv bare i begynnelsen av 20-årene så tenkte jeg fikk prøve. Etter å ha smurt inn lårene morgen og kveld i ca en uke begynte jeg å se forskjell - og etter to uker ble jeg imponert!

Jeg aner ikke om det er kremen som funker, om det er selve smøringen eller om det er jeg som innbiller meg at det funker :P Men samme kan det være når jeg ser resultatene.

Er nok store forskjeller på folk, så skal ikke påstå at dette funker for alle! Men da vet du om at den finnes :)

*Henriette*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...