Gå til innhold

Har tykke menn større penis?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Stemmer det at tykke menn har en tykk og deilig penis? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid sett for meg det motsatte jeg, tykk mann = liten, slapp penis. :sjenert:

Sannsynligvis er det nok like stor variasjon av penisstørrelse/tykkelse hos tykke menn, som hos tynne! :jepp:

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Penis vokser ikke av fett, og nei du kan ikke se penisstørrelsen på kroppstykkelsen i det hele tatt. Mange tykke som har kortere og tynnere peniser. Du kan få en liten pekepinn ved å se på kroppsproposisjoner og fingerne til menn. (korte pølse fingere=kort og stubb penis, lange fingere=større penis)

Endret av Bond
Skrevet

På tykke menn kan penis fremstå som mindre enn den er dersom det er mye fettvev rundt. Utover det er nok størrelsen basert på genetikk.

• Liker 4
Skrevet

Vil nok tro at det er slk som Askael sier. Penis blir bortgjemt i alt fettet. I tillegg vil oftere tykke menn ha ereksjonsproblemer enn tynne.

AnonymBruker
Skrevet

Haha ha!!

Værste jeg har hørt! Selvsagt kan tykke menn ha stor penis! Jeg er sammen med en, og han har en stor penis! Og den står støtt og stadig! Og så er mannen utrolig god på å bruke tunga!!!!!!!!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Haha ha!!

Værste jeg har hørt! Selvsagt kan tykke menn ha stor penis! Jeg er sammen med en, og han har en stor penis! Og den står støtt og stadig! Og så er mannen utrolig god på å bruke tunga!!!!!!!!!!!

tror du misforstår. Ingen har sagt at de ikke kan ha stor penis.

• 2 uker senere...
Gjest Steganoz69
Skrevet

De er en god grunn til hvorfor tykke menn har liten penis. Fettet mellom benet og huden er mye og avstanden stor, så pikken har lang vei til fri luft. Dårlig kondis kan hemme også potensen og prestasjonen. Feite menn elsker mat mer en damer eller har dårlig disiplin eller har lært å spise feil fra barn av og ikke kommer ut av det. Årsakene er mange, men resultatet de samme.

Skrevet

Penis vokser ikke av fett, og nei du kan ikke se penisstørrelsen på kroppstykkelsen i det hele tatt. Mange tykke som har kortere og tynnere peniser. Du kan få en liten pekepinn ved å se på kroppsproposisjoner og fingerne til menn. (korte pølse fingere=kort og stubb penis, lange fingere=større penis)

Synes du bør vise til forskning for at teorien din skal få noen som helst troverdighet.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at tykke menn har veldig liten penis :S

Gjest Tjukke Finn
Skrevet

Såklart det er et velkjent faktum.

AnonymBruker
Skrevet

Tykk penis over lang anyday :rodmer: :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...