zelvara Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Er det noen mulighet for å ta silikon i bryst når man er 16 år? Har hørt at når man er 16 år, så har man rett til å bestemme over sin egen kropp. Noen som evt. vet av noen klinikker som gjør dette? Med underskrift av foresatte. Takker for svar
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 INGEN klinikker hadde gjort det. Det er en utrolig dum idè, brystene kan vokse og utvikle seg til man er 22-23-24, så å tukle med dem når man er 16 er BARE IDIOTI. Når jeg var 16, hadde jeg B. Nå er jeg 23, med samme slanke kroppsform har puppene utviklet seg til D 70. Gi det tid. 1
Gjest *Maja* Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Har en kollega som tok silikon i ung alder...det var ikke lurt..hun må under kniven snart igjen da puppene har blitt altfor hengete og store på henne når brystene hennes var ferdig utviklet....vent til du er blitt voksen og ferdigutvikletr iallefall...
Gjest Xstrella Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Man bør være 18 år. Helst eldre også. Mye skjer med kroppen i den alderen. Jeg skal selv under kniven om 2 uker, men jeg er 34 år, har fått 2 barn og vil fylle opp etter amming. Jeg hadde bryster før, men svangerskap og amming tok knekken på dem. Jeg ville aldri ha lagt inn silikon før jeg fikk de barna jeg har nå, og også tenkt i mange år. Det kan oppstå komplikasjoner, og det er ikke noe kjekt når en bare er 16 år. Jeg vil tro puppene dine er fine som de er, gi dem tid så kan de vokse enda mer.
Gjest Linda sofie Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 (endret) Aldersgrensen er 18 år. Noen plasser er det 20 å. Noe jeg synes det burde ha vært på alle klinikker. Gi det litt tid. Du er alt for ung til å ta silikon. Endret 27. mars 2011 av Linda sofie
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Ingen seriøs klinikk ville opperert ei lita jente på 16 år. Du er langt fra ferdig utviklet. Har du lyst å ødlegge kroppen din så dra til utlandet, men ikke krev at skattebetalerene skal betale for dine feilgrep.
Gjest Ruccola Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Aner ikke Men sånn for å ha sagt det, så var jeg absolutt ikke ferdig utvokst som 16-åring Var vel bortimot 18-19 tenker jeg før formene mine var på plass der de skulle Var vel en liten b-cup 80 når jeg var 16. Var kommet oppi c-80 når jeg var 19 og nå er jeg en d-85 (Nei ikke NÅ da, for jeg er gravid og er kommet oppi e-cup men før jeg ble gravid )
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #8 Skrevet 27. mars 2011 Er det noen mulighet for å ta silikon i bryst når man er 16 år? Har hørt at når man er 16 år, så har man rett til å bestemme over sin egen kropp. Noen som evt. vet av noen klinikker som gjør dette? Med underskrift av foresatte. Takker for svar Som tidligere sagt, i Norge er det minst 18-års aldersgrense, heldigvis. Det er kun for ditt eget beste! Mulig du kun har et lite innfall av at alle andre har større bryster enn deg selv akkurat nå, men vips, så forandrer det seg. Viss du tenker det samme om noen år, så er det en annen ting. Det må uannsett være godt tenkt igjennom, ikke bare fordi "alle andre...".
Cecilie20 Skrevet 6. april 2011 #9 Skrevet 6. april 2011 Du må nok vente i minst to år til. Jeg hadde akkurat samme ønsket som deg da jeg var 16. Nå er jeg 20, og glad for at jeg har ventet til nå. Gi det litt tid, for tiden vil gå fort. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå