Gå til innhold

svir under og etter samleie

Fremhevede innlegg

Gjest lille my
Skrevet

hei! når eg og typen har samleie så svir det veldig nedentil, det begynner med en gang me begynner, og varer gjennom hele samleiet og etterpå, etter noen timer er eg heilt fin igjen.

det er meget irriterende, for man møster nesten lysten på sex si det gjør så vondt.

eg har vert t gynekolog og det var ingenting iveien der.

i begynnelsen av forholde var det null problem, men kom etter sånn ca 10 mnd.

så håpe da e noken så har noken goe tips her som kan hjelpe mot da :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kanskje din kjæreste skulle tatt seg en tur til legen. kan være han som er årsaken ;)

AnonymBruker
Skrevet

Vestibulitt

Såre slimhinner, pøs på med glidemiddel

Sædallergi

AnonymBruker
Skrevet

Slik har jeg det også, har vært hos legen flere ganger og blitt testet for både klamydia, hiv, osv, samt selvfølgelig underlivsundersøkelse. Han fortalte det at mange jenter/damer ofte svir under/etter samleie, det kan komme av små rifter, sårhet, ømhet og andre "småskader" som kan oppstå under samleie :)

Det er nok lurt å dra en tur til legen uansett slik at du får utelukket kjønnsykdommer, men det kan og være noe så enkelt som at det er sånn du er. Men sex kan være digg likevel og jeg merker at det svir mindre hvis jeg skylder meg med litt kaldt vann i dusjen etter sex.

Gjest Naenia
Skrevet

Jeg har det litt sånn, og har hatt god erfaring med å slenge på en god dæsj glidemiddel :)

Gjest wahaj
Skrevet

Det kan ikke være sopp da?

Da svir det under sex og etterpå, samt hovner opp.

Skrevet

hei! når eg og typen har samleie så svir det veldig nedentil, det begynner med en gang me begynner, og varer gjennom hele samleiet og etterpå, etter noen timer er eg heilt fin igjen.

det er meget irriterende, for man møster nesten lysten på sex si det gjør så vondt.

eg har vert t gynekolog og det var ingenting iveien der.

i begynnelsen av forholde var det null problem, men kom etter sånn ca 10 mnd.

så håpe da e noken så har noken goe tips her som kan hjelpe mot da :)

Bruker dere kondom? Kan være latexallergi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...