AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Kan dere tilbringe en hel dag inne, uten å gjøre annet enn å sitte på pc, se tv eller andre unyttige ting? Og hvis dere er samboere?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Mhm, har ingen problemer med å gjøre det iblant.
Gjest Consensio Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Klart jeg kan Som i dag. Både jeg og mannen er slitne og orker egentlig ikke gjøre så mye...så nå sitter jeg på datan og han foran x-boksen, og vi har planer om at slik skal det være resten av dagen.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Nja, nesten. Hvis jeg har sittet inne hele dagen, trenger jeg en rusletur om kvelden for å få litt frisk luft.
Ego Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Jeg kan lett tilbringe en hel uke innendørs på den måten. Sikkert lengre også, men må til slutt ut for å handle... Er ikke spesielt sosial av meg da. Utrolig hvor fort tidene flyr når man fordeler dem på pc, film, bøker, tegning, skriving og litt husarbeid.
FoxyFish Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Åh, ja! Det er rett og slett luksus i en ellers travel hverdag. Akkurat nå sitter jeg og min samboer med hver vår laptop, gode og mette etter middagen og med høye forventninger til filmen vi skal se senere. Søndag er fantastisk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå