Gå til innhold

er dette en grunn til og kontakte lege?

Fremhevede innlegg

Skrevet

heisann, ja prøvde og få altsammen inn i en overskrift..

jeg datt altså, tok fallet for både meg og mopeden og jeg holdt på og skrike av smerte,det var bare dødsvondt. jeg kan fint gå på foten, eneste jeg bekymrer meg over er det store området med blåmerke rundt og på kneet, og at det er numment.. kjenner ikke at jeg tar på det liksom..

er sikkert jeg som er veeeldig på tur, men jeg har ikke hatt sånt før så jeg aner liksom ikke om jeg bør bekymre meg:P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du burde ringe legen i morgen ja. Selv om du kan gå på kneet så kan det være skader inni kneet, i bløtdelene.

Men det må ikke, så det er greit å få det sjekket.

Skrevet

er ikke like vondt i bøye det lenger, men.. det er fortsatt numment. hmm..

Skrevet

Jeg hadde sjekket det opp - bedre med en gang for mye enn en gang for lite. Kjipt med eventuelle plager som kommer snikende i etterkant, dersom man kunne gjøre noe med det! Ellers kan du alltids håpe at en lege surfer litt på KG i kveld ;)

:fnise:

Skrevet

haha ja jeg kan jo håpe! greia er at hodet/migrenen min har mast ganske mye på legen i det siste, liker ikke legen..syns han er sløv:P

håper det er en lege her:D (haha flaks lissom)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke lege, dessverre. Skulle gjerne vært det. :)

Men jeg ville rett og slett tatt med meg hodet og kneet mitt til en annen lege hvis jeg var i din situasjon.

Som Anaconda sier, bedre med en gang for mye enn en gang for lite.

Lykke til Happychilli, og god bedring. :troest:

Skrevet

haha ja jeg kan jo håpe! greia er at hodet/migrenen min har mast ganske mye på legen i det siste, liker ikke legen..syns han er sløv:P

håper det er en lege her:D (haha flaks lissom)

Hva?? :sjokkert: Er det ingen leger her??? :eeeh:

Når du sier det så tviler jeg i alle fall på at min fastlege "henger" på KG på kveldstid og besvarer andres små og store plager. :lol:

Hvordan gikk det forresten? Har du blitt klokere?

Gjest Gjest
Skrevet

Hjelper nok ikke om det er en lege her for i dette tilfellet vil nok legen teste bevegeligheten i kneet for å se etter skader, og dette kan vanskelig gjøres over internett.

Skrevet

Nei klart jeg ilkke mente det serriøst at en lege skulle henge her på fritiden,og ihvertfall var det en spøk at jeg forventet svar på den måten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...