Gå til innhold

Per Inge Torkelsen - antirøykehets


Quinden

Per Inge Torkelsen - Kul eller ei...  

  1. 1. Per Inge Torkelsen - Kul eller ei...

    • Ja har sans for ham
      10
    • Nei, klarer ham ikke
      12


Anbefalte innlegg

Så Tabloid i går og må si jeg misten enhver respekt for denne komikeren. Å tenne røyken på Tabloid var direkte unødvendig, greit at folk er lei av barnehagementaliten i Norge, med alt som er usunt skal forbys, men måten han går frem på syns jeg er direkte idiotisk.

Har ikke lest boka om å lære og røyke, og kommer heller ikke til å lese den da jeg selv er røykfri på 8.mnd. Hadde vært tragisk om mine tenåringsbarn begynte med skiten.

Tror ikke den røyken i studio smakte særlig godt heller, han var ikke helt komfortabel med situasjonen og blåste forsiktig ut røyken, men han liker jo å sjokkere.

Hva sier dere :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri klart den mannen, jeg får en akutt allergisk reaksjon hver gang jeg ser det trynet eller hører den stemmen. Slik har det alltid vært, og slik håper jeg det alltid forblir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Liker Per- Inge jeg. Husker godt da han pleide å stå i skolegården min på 17. mai, plystrende i pølseboden. Tror han er langt mer populær blant rogalendinger/stavangerfolk enn for resten av landet. Dessuten liker jeg hans svartmalte form for ironi og satire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et litt ambivalent forhold til han jeg. Skjønner hva han prøver å påpeke, men tror hans budskap går husforbi hos mange. Dermed blir det litt tåpelig, fordi han faktisk kan ende opp med å ha motsatt budskap av det han ønsker.

Jeg er enig med han i at for noen mennesker, som har røkt hele livet og uansett ikke har mange år igjen, så kan det være bedre å fortsette å røyke enn å slutte. Men jeg røyker ikke selv, har aldri røkt, og tar med glede i mot røykfrie restauranter og uteplasser til neste år. Synes det er viktig å fokusere på kampanjer som hindrer unge i å starte å røyke, eller hjelper de som ønsker det å slutte. Det siste tror jeg nok Torkelsen også er enig i, han bare sier det ikke så høyt, for det er det ingen som blir sjokkerte over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at folk gidder å invitere ham til debatt. Han klarer jo ikke å være seriøs! Hadde han holdt seg på et litt saklig nivå, kunne han kanskje fått frem det han egentlig mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Vel...

D er flere sider av en sak her.

Naturligvis skal røykere ta hensyn men denne røykeloven som kommer over nyttår går over stokk og stein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...