Gjest Ingeborg Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Ja, jeg er da livredd etter å ha funnet en slags... svulst eller noe i høyre armhule. Den er ganske stor, men jeg oppdaget den ikke før nå nylig. Er det mulig at det er kreft??
LukaFrost Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Det kan da vel ingen her inne vite. Kom deg til legen! 1
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Enig, det kan kun en lege vite. Det kan være noe helt ufarlig, slik en en fettklump etc., men du MÅ til lege!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Det er fullt mulig! Men rimelig håpløst å sette medisinsk diagnose over et nettforum, så oppsøk en lege du...
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Mest sannsynlig en fettklump eller en lymfekjertel som har hovnet opp. Men få det undersøkt, like greit å få det ut av verden
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Det kan også være en betent hårsekk, eller kvise som har blitt full av puss. Jeg har det av og til og når den blir moden har jeg klemt hull på den og tømt den selv. Ikke mal fanden på veggen før han er her da dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå