AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Jeg er ganske glemsk og vimsete. Har endelig fått ganske god kontroll på hvor jeg har nøkler, mobil og lommebok til enhver tid (fast plass). Men i går oppdaget jeg tilfeldigvis at husnøkkelen var på et helt annet sted enn den burde vært. Hadde jeg ikke sett den da, hadde jeg sikkert lett overalt uten å finne den senere. Nå nettopp så jeg om den lå på sin faste plass. Nei, da sto den i døra, på utsida av leiligheten. Vanligvis går vimsinga kun utover meg selv. Men i det siste har jeg merket at hvis noen spør om jeg kan gjøre de en tjeneste, svarer jeg ja i det ene øyeblikket, men så glemmer jeg hele greia. Lenge etterpå husker jeg det plutselig, og det har hittil ikke vært noe som haster, men allikevel. Liker ikke at det nå også begynner å gå utover andre enn meg selv. Har gått igjennom noe som har vært ganske jævlig i det siste, kanskje litt derfor jeg ikke er helt "med". Men så surrete som jeg har vært i det siste, vil jeg prøve å forandre. Nesten skummelt hvor glemsk og utafor jeg er. Har noen av dere erfaring med EyeQ? Hvilke andre tilskudd kan være nyttige for hukommelse, konsentrasjon og for å få mer energi?
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #2 Skrevet 29. mars 2011 Ingen som har prøvd EyeQ eller har andre tips?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå