Gå til innhold

styrkeglass i solbriller

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er det noen som vet om det er mulig å få satt inn styrke-glass i solbriller man har kjøpt på H&M? Glassene er forholdsvis rette og ikke buede, og det er litt mer innfatning enn bare sånn tynn stålkant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du sette forholdsvis dyre styrkeglass i en billig HM-innfatning? Invester heller i skikkelige briller. På Specsavers får du briller uten å ruinere deg, samt at du får hjelp til å finne ei brille som passer til fjeset ditt.

• Liker 1
Skrevet

Helt enig! Jeg kjøpte mine solbriller på Brilleland i fjor. Med styrke. Kjempefornøyd! De har mye utvalg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et par ordentlige fra brilleland, men det er så mange fine på H&M og jeg vil ha ett til. Så spørsmålet er bare om det går an, hvorfor skulle det være noe bedre å kjøpe dyrere solbrilleinnfatning?

Skrevet

Jeg har et par ordentlige fra brilleland, men det er så mange fine på H&M og jeg vil ha ett til. Så spørsmålet er bare om det går an, hvorfor skulle det være noe bedre å kjøpe dyrere solbrilleinnfatning?

En dyrere innfatning fra optiker er ment for å vare enger enn de billige fra HM. Og styrkeglassa koster fort noen 100-lapper, om ikke mer, alt etter synet ditt. Og så må du betale for jobben med å bytte glass i HM-innfatninga. De fleste optikere har bedre priser ved kjøp av komplett brille. For et års tid siden eller så, kjøpte kona mi et par vanlige og et par solbriller hos Specsavers, og betalte noe sånnt som 1200 kr. Tror nok at å bytte glass koster minst det samme.

Om det går an å sette styrkeglass i en HM-innfatning vet jeg ikke, men det blir uansett neppe noe billigere. Hva med å skaffe dagslinser som kan brukes innimellom? Så kan du bruke akkurat de rimelige solbrillene du vil :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...