Personlig12 Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Hei Gidder du å hjelpe meg litt? Jeg er ute etter en artikkel, helst en vitenskapelig, men det trenger ikke være det, som sier noe om hvor viktig kroppsspråk er i kommunikasjon. Altså, vi vet jo at hele 80% av kommunikasjonen er kroppsspråket og kun 20% det verbale. Jeg har lett litt selv, men kan ikke finne noe. Det skal brukes i en rettsak så det er viktig at kilden er pålitelig.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Hva med å ta en tur på biblioteket. Har selv en bok skrevet av en australer. Hva definerer du som pålitelig kilde?
Personlig12 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2011 Hva med å ta en tur på biblioteket. Har selv en bok skrevet av en australer. Hva definerer du som pålitelig kilde? Det hadde vært en mulighet, bare at jeg fikk ikke tid til det i helgen. Hva heter han australeren? En pålitelig kilde vil jeg si er en forskningsrapport, vitenskapelig artikkel, en troverdig bok feks. Ikke disse artiklene du finner i "KK" om du sjønner hva jeg mener.
Suzy Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Har du forsøkt å finne noe av Desmond Morris? Han har gitt ut bøker om kommunikasjon, signaler osv. Har også laget tv-serier om det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå