johnjohn Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Legger merke til at veldig mange bruker "anomym bruker" når de svarer eller starter emne. Er dere helt idiot? Man er jo anonym i utgangspunktet!!! Herregud for noen fjols. 2
Gjest Blondie65 Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Foreslår at du leser deg litt opp på tema før du slenger ut kommentarer som det der. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=540549 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=515297
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Hva er poenget med å lage enda en tråd på dette temaet? Det er jo allerede bøtter og spann med tråder om emnet...
Despicable Me Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 (endret) Legger merke til at veldig mange bruker "anomym bruker" når de svarer eller starter emne. Er dere helt idiot? Man er jo anonym i utgangspunktet!!! Herregud for noen fjols. Problemet er ikke de som benytter seg av å være anonym, men det er sånne som deg, som lager tråder uten noe form for mål og mening. Endret 26. mars 2011 av NoFame 6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Legger merke til at veldig mange bruker "anomym bruker" når de svarer eller starter emne. Er dere helt idiot? Man er jo anonym i utgangspunktet!!! Herregud for noen fjols. Så søt du er.
Gjest Chrizzy Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Legger merke til at veldig mange bruker "anomym bruker" når de svarer eller starter emne. Er dere helt idiot? Man er jo anonym i utgangspunktet!!! Herregud for noen fjols. Okei, der fikk jeg en skikkelig mistanke om at du er en pubertetsgris som kjeder deg, haha Men alvorlig, jeg vet at det finnes brukere her inne som vet hvem jeg er, jeg har ikke alltid vært like flink til å skjule identiteten min, derfor bruker jeg selvfølgelig anonymknappen når det er snakk om saker jeg ikke vil at hvem som helst skal vite. Tror jeg bare har brukt den 2-3 ganger da. Da slipper man logge ut og inn osv...
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #7 Skrevet 26. mars 2011 Det må da ha vært minst femti tråder i løpet av kort tid om dette emnet nå. Men vi kan vel i hvert fall takke TS for at han beviser at det ikke bare er anonyme brukere som slenger dritt. 3
Piggsvin Skrevet 26. mars 2011 #8 Skrevet 26. mars 2011 Jeg bruker anonymknappen fordi jeg vil at brukeren min skal forbli anonym. Noen ganger kan jeg skrive ganske uskyldige ting, men det kan være ting jeg f.eks nettopp har fortalt noen jeg kjenner og jeg føler at jeg lett vil bli gjenkjent hvis de samme leser her inne. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #9 Skrevet 26. mars 2011 Legger merke til at veldig mange bruker "anomym bruker" når de svarer eller starter emne. Er dere helt idiot? Man er jo anonym i utgangspunktet!!! Herregud for noen fjols. Vel, sånn apropos idiot og fjols: Hadde du virkelig forventet at det ikke skulle finnes noen representanter for arten på et nettforum? 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #10 Skrevet 26. mars 2011 Foreslår at du leser deg litt opp på tema før du slenger ut kommentarer som det der. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=540549 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=515297 Syns det er greit. Kunne godt vært slik at man kunne skrive inn et navn uansett. Her kunne jeg eks. skrevet Lise, fikk jeg svar, så svarte jeg med Lise igjen. Det har vært en lei tendens her inne med folk som bruker nicket sitt, at man blir satt i "bås" Det har vært mange tråder tidligere om dette. Derfor vil jeg alltid skrive som anonym. Ingen vet uansett om jeg er Kåre eller Hans. Mye ble ødelagt ved at Kg krever registrering. Er vel derfor Kg har blitt så dårlig også. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #11 Skrevet 26. mars 2011 Hvorfor gidder folk atter en gang svare på hvorfor de skriver som anonymbruker? Kan dere ikke bare vise til en av de andre hundre trådene, så kan trådstarter få flere svar der, istedetfor å gjøre forumet enda treigere ved å opprette en slik tråd hver eneste uke. Dere kan vel greie å bruke søkefunksjonen før du skriver et innlegg. Du er ikke så smart at du er første personen som spør om dette.
Gjest Chrizzy Skrevet 26. mars 2011 #12 Skrevet 26. mars 2011 Hvorfor gidder folk atter en gang svare på hvorfor de skriver som anonymbruker? Jeg har ikke svart på dette før Har akkurat begynt å bruke forumet igjen etter det kom anonymknapp, liker knapp og alt det der..
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #13 Skrevet 26. mars 2011 Hvorfor gidder folk atter en gang svare på hvorfor de skriver som anonymbruker? Kan dere ikke bare vise til en av de andre hundre trådene, så kan trådstarter få flere svar der, istedetfor å gjøre forumet enda treigere ved å opprette en slik tråd hver eneste uke. Dere kan vel greie å bruke søkefunksjonen før du skriver et innlegg. Du er ikke så smart at du er første personen som spør om dette. Stort sett alle tråder her inne, finnes fra før. Eks. Hva tjener du? Hvilken kjole,brudebukett,bordplassering Hvor mange barn har du? Jeg går ikke ned i vekt Hvor mange kalorier.......rekken blir uendelig. Så når DU vet at spørsmålet er stilt fra før, så hvorfor gidder du i det hele tatt å legge ut noe svar.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #14 Skrevet 26. mars 2011 Synd du må synke så dypt at du kaller folk idioter bare fordi velger å poste anonymt. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #15 Skrevet 26. mars 2011 Legger merke til at veldig mange bruker "anomym bruker" når de svarer eller starter emne. Anne Holt?? OMG. Hun er overalt 3
Gjest Blondie65 Skrevet 27. mars 2011 #16 Skrevet 27. mars 2011 Stort sett alle tråder her inne, finnes fra før. Eks. Hva tjener du? Hvilken kjole,brudebukett,bordplassering Hvor mange barn har du? Jeg går ikke ned i vekt Hvor mange kalorier.......rekken blir uendelig. Så når DU vet at spørsmålet er stilt fra før, så hvorfor gidder du i det hele tatt å legge ut noe svar. Det er da stor forskjell på hat tråder om Anonym bruker og en undersøkelse blant dagens brukere angående brudeutstyr, antall barn, spørsmål om vekt, kaloritabeller etc. Anonym bruker funksjonen er det samme tema diskutert om igjen i 1000 hat eller elsk tråder. Det andre er individ tråder.
starligt Skrevet 27. mars 2011 #17 Skrevet 27. mars 2011 folk må da kunne få velge sjøl om de vil være anonyme eller ikke.og syns du det er en pest og plage for du heller la være og være her inne eller og la være og lese de trådene 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå