AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #1 Skrevet 26. mars 2011 Jeg har gått vertfall siste året og hatt slim langt ned i halsen hele tiden. altså det er konstant.. Harker opp slim som kjennest ut som det kommer fra langt ned i halsen hele tiden, så går det et par minutt og jeg må gjøre det ijen.. jeg kjenner det irriterer hele tiden og jeg er ganske lei nå.. har nettop gått på en tabl kur jeg kjøpte på apoteket, men den funnka ikke litt engang. jeg skjønner ikke hva det kan være. har også blitt tungpusta siste tiden, blir fort sliten og må trekke pusten ofte når jeg prater.. slutta røyke for noen måneder siden i håp om at det var det som gjorde det, men det var det tydeligvis ikke..
Lulilelu Skrevet 26. mars 2011 #2 Skrevet 26. mars 2011 Selv om du har sluttet å røyke så betyr ikke det at skadene fra røyken forsvinner. Røyker selv, så dømmer ikke, men har man først begynt å utvikle kols så går det ikke vekk bare man slutter å røyke. Det beste du kan gjøre er å dra til legen og høre hva de sier.
Gjest Heloise Skrevet 26. mars 2011 #3 Skrevet 26. mars 2011 Jeg røyker ikke, har aldri røyket heller, og jeg har slimproblemer konstant. Irriterende som f.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Men er jo bare mitt i 20 årene, så føler ikke det kan være kols eller noe? Har også store problem med og trekke pust langt inn og ut. da stopper det bare opp på en måte.. ja det er utrolig irriterende, hører det når jeg puster og alt..
Lulilelu Skrevet 26. mars 2011 #5 Skrevet 26. mars 2011 Mente ikke å skremme deg altså, var mer ment som et eksempel, for røyk kan gjøre mye rart med kroppen selv om man er ung. Hvis det er en så stor plage for deg i hverdagen så må du jo bare få noen til å se på deg. Bedre å dra til legen og evt. bli fikset, enn at du må gå rundt tungpustet med slim hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2011 #6 Skrevet 26. mars 2011 Mente ikke å skremme deg altså, var mer ment som et eksempel, for røyk kan gjøre mye rart med kroppen selv om man er ung. Hvis det er en så stor plage for deg i hverdagen så må du jo bare få noen til å se på deg. Bedre å dra til legen og evt. bli fikset, enn at du må gå rundt tungpustet med slim hele tiden. Neida det jorde ikke du.. min mor har lungekreft så jeg er fullt klar over alle farene med røyk. er bare at i ung alder så føler man liksom ikke at man skal bli syk på den måten, men redselen er nå der når jeg er så plaget med lungene som jeg er. Har tengt dra til lege mange ganger, men har så dårlig erfaring med de. de tar aldri noe alvårlig.. så jeg tengte forske litt selv før jeg dro tusen takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå