Gå til innhold

Isolerer meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er vel som folk flest i vinterstiden...er litt mer trøtt og har mindre overskudd...slik har det vært hvert år, men selv om jeg ikke har vært så ekstremt nedfor dette året som tidligere(blitt veldig hissig og emosjonell og innesluttet) så merker jeg at jeg har trukket meg bort fra venner. Orker ikke å ta initiav til å møtes, bare tanken på å sende melding er slitsomt. Jeg merker jeg aldri er positivt innstilt på å gå på jobb, men klarer å legge det bort når jeg først er på jobb og har alltid glade kunder som takker meg for utmerket service. Er på en måte klar for et miljøskifte, men tanken på å se etter andre jobber gir meg angst og hjertet setter seg i halsen...

På den andre siden har jeg blitt mer aktiv og sunnere og har fått litt kontakt med nye mennesker som jeg kjenner jeg har lyst å henge litt mer med...men klarer ikke tanken på å være for mye sosial...

Skjønner egentlig ikke hva som er galt siden jeg i det ene øyeblikket er så positiv(folk kaller meg en solstråle) men når jeg er alene så føler jeg meg så tom og uengasjert i alt som skjer i livet mitt...

Flere som har det sånn? Råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

ooooh yes! jeg vinner lett vm i personlig isolering!råd? njaaaa.. venter litt å ser hva som dukker opp her, så kommer jeg sterkere tilbake!

* klem til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg tenker, åffer la du ut denne tråden på kropp og helse? har isoleringen noe med dålig selvtillit i forhold til kropp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg selv igjen i mye av det du skriver. Når høsten kommer, går jeg i dvale, og er trøtt og sover mer. Når sommeren kommer, blir jeg mer sosial, andre er mer sosiale og jeg blir dratt mer med osv.

Jeg sliter av og til også med å ta initiativ, det er et ork liksom. Og i perioder kan jeg lett si nei til det meste, helt til jeg blir dratt med. Så er det jo veldig gøy når jeg først kommer meg på ting. Kanskje litt i bølgedaler jeg.

Men hvordan har du det? Kanskje det trengs mer positivitet og morsomheter og utfordringer i hverdagen? Hva med kjærligheten? Henger du med venner som gir deg mye tilbake?

Jeg er ikke så glad i kjedelige rutiner. Hva med å finne på noe nytt i helgene? Reise bort? Opppleve noe nytt? Nye hobbier? Unngå eller forandre den kjedelige hverdagen, viss den føles sånn ut,? Føler du press fra andre (jobb, familie, flink pike, kjærligheten..)?

Det var bare noen tanker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

Har du prøvd å ta d-vitamin? Gjerne 5000IU. Kanskje det er innbilning, men det føles som om D-vitamin gir meg bedre humør.



Anonymous poster hash: f42e3...7d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

B vitamin har hjulpet meg før.. Men nå midt i dyp kjærlighetssorg i tillegg. . Føler ikke noen grunn til å være her .. og har ikke ork til å ut å være overfladisk . Venner og familie vet jeg er trist. Men ingen bryr seg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...