Gå til innhold

Det knekker i ryggen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg siter ganske rett i ryggen, men hver gang jeg strekker litt på ryggen så knekker det, små knepp-lyder, og om jeg strekker overkroppen fra side til side så knekker det langst ryggraden, omtrent som når man knekker knoker. Men det er de små knepp-lydene i ryggen jeg lurer mest på hva er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knepping i ledd er veldig vanlig fenomen, og det er helt ufarlig. Alt etter hvilket ledd man snakker om, kan det komme av at sener glir og glipper litt ved bevegelse, eller såkalte vakumfenomener der trykkforandringer inne i ledd gir et knepp. Små uregelmessigheter i brusken i leddet kan også gi knepping, også dette er helt normalt og helt ufarlig.

Fritt tatt fra google.

Stive ting som blir beveget-lager lyd.Så sener, ledd,luftbobler og whatnots

Skrevet

Joa, men det var bare så innmari mye av det!

Skrevet

japp samme her.Nesten så en må være forsiktig på morran så en ikke vekker resten av huset :jepp:

Skrevet

Akk ja, er vel alderen som har tatt oss igjen..

Skrevet

Akk ja, er vel alderen som har tatt oss igjen..

neeeeeeeeeeeeeeeeeei!

:ler:

Skrevet

Ikke mye selvinnsikt der i gården, gitt! (gård, gris, get it, haaaaha!!)

Skrevet (endret)

Ikke mye selvinnsikt der i gården, gitt! (gård, gris, get it, haaaaha!!)

gryyyynt ! herriguuud som jeg fliirer :skratte:

Endret av Kårky
Skrevet

gryyyynt ! herriguuud som jeg fliirer :skratte:

Var det SÅ gøy tenker jeg at det er på tide å finne senga (snakker av egne erfaringer). På den andre siden.. Tok akkurat en quiz for å finne mitt skjulte talent, og gjett hva det ble?? Komiker!!

Skrevet

Var det SÅ gøy tenker jeg at det er på tide å finne senga (snakker av egne erfaringer). På den andre siden.. Tok akkurat en quiz for å finne mitt skjulte talent, og gjett hva det ble?? Komiker!!

haha det var kjempemorro.Trøtt som ei gammal strømpe var jeg.

Komiker? Den så jeg ikke komme asså :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...