AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Noen andre som også har lagt merke til dette? virker som om spiseforestyrrelser er blitt mer og mer vanlig.. Jeg tror også dette kan påvirke yngre som leser forumene her! Veldig mye kroppsfokus iallefall...
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Er vel enn uungåelig konsekvens av at nordmenn sitter mer på rævva og blir mer og mer overvektige... 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Det er bra at meninger rundt hva som er normalt blir diskutert offentlig med tanke på at flesteparten av nordmenn er overvektige (http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3132375.ece). Vi må gjøre noe noe med denne trenden i stedet for å stadig skyve grensen for hva som er "normalvektig" oppover! Det har med folkehelse å gjøre, ikke spiseforstyrrelser.
Gjest Consensio Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Våren er kommet og sjokket over at sommeren faktisk kommer i år også, har vel gitt en del damer (og menn) den store skrekken. Derfor har det sikkert vært en del tråder om vekt i det siste.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Det er jo bare å bevege seg mer og spise mindre så Simsalabim så blir man slankere. Skjønner ikke hvorfor man må starte tråd etter tråd om det.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. mars 2011 #6 Skrevet 25. mars 2011 Det er jo bare å bevege seg mer og spise mindre så Simsalabim så blir man slankere. Skjønner ikke hvorfor man må starte tråd etter tråd om det. Er ikke så enkelt dersom man ikke har peiling på kosthold og trening, da er det fint mange her sitter inne med kunnskap! Er vel ikke mindre irriterende med x-antall tråder "er jeg gravid??" 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 etter å ha lest mange tråder her inn om at alle som er over 60 kg osv. er overvektig har jeg begynt å slanke meg. hilsen jente 14 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 Er ikke så enkelt dersom man ikke har peiling på kosthold og trening, da er det fint mange her sitter inne med kunnskap! Er vel ikke mindre irriterende med x-antall tråder "er jeg gravid??" Da får man finne ut litt om det, da. Det er ikke hjernekirurgi å finne ut hvor mye kalorier det er i mat, det står på innpakningen. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #9 Skrevet 25. mars 2011 etter å ha lest mange tråder her inn om at alle som er over 60 kg osv. er overvektig har jeg begynt å slanke meg. hilsen jente 14 Flott! Pass på at du ikke drar det for langt likevel, da.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. mars 2011 #10 Skrevet 25. mars 2011 etter å ha lest mange tråder her inn om at alle som er over 60 kg osv. er overvektig har jeg begynt å slanke meg. hilsen jente 14 Yeah right. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå