Gå til innhold

Tannkrem

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Heisann.

Jeg bare lurer på om visse tannkremer faktisk fungerer for å gi deg hvitere tenner? Jeg har sett en del forskjellige tannkremer som der det står at tennene dine blir hvitere, men fungerer det faktisk?

Hva med f.eks den nye "Pepsodent white now"? Er det sånn at de blir hvitere rett etter at du har pusset tennene, men at det ikke varer "permanent"? Hva tror dere?

Har dere noen tips eller anbefalinger om tannkrem jeg bør bruke for å få hvitere tenner? Jeg har begynt å spise sunt osv, så det er ikke et problem lenger, men jeg har jo ikke særlig hvite tenner. Så hvis dere kan komme med noen tips her ville det vært fint.

Vedlegg fjernet. Kråkesaks, moderator.

Endret av Kråkesaks
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Clinomyn.

Den er en tannkrem for folk som røyker og/eller snuser. Men selv om du hverken røyker eller snuser, gir den veldig hvite og fine tenner.

Gjest Gjest
Skrevet

den må iallefall innerholde peroxid.od det er det ingen i daglivarehyllene som har.

jeg bruker opalicence .

kjøpes hos dentist.net

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker denne og våre tenner har blitt hvitere.

Skrevet

Clinomyn er best! Jeg drikker masse te og er avhengig av den. Prøvde pepsodent white now også, den funka ikke særlig... Ikke de andre whitening-tannkremene heller. Men clinomyn virker :Hehe:

AnonymBruker
Skrevet

Clinomyn er best! Jeg drikker masse te og er avhengig av den. Prøvde pepsodent white now også, den funka ikke særlig... Ikke de andre whitening-tannkremene heller. Men clinomyn virker :Hehe:

å? Hvorfor sier alle tannleger at de ikke GJØR tennene hvitere da? Mener du at de ikke har blitt mer gule?

Skrevet

Jeg bruker Pepsodent, og synes den er bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...