Gå til innhold

Sex og livs-stil.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var usikker på om jeg skulle plasere denne under "Samliv og relasjoner". But here i go..

Gutt på 20 år.

Vært i lag med jenta på samme alder i over 2 år nå...

Største problemet vårs har vært er sex, og kommer til å være den værste fienden... Så lenge vi har to helt forskjellige sexlyster...

Jeg elsker sex, noe jeg vil kunne få gjort 1-2 ganger dagenlig eller hvertfall en gang annenhver dag. Mens hun vil kun 1-2 ganger i uken... Va og til kan det gå 2 uker uten noe sex. Og jeg elsker å eksperimentere, mens hun IKKE liker dette. Misjonærstilling om og om igjen... Bynner å bli lei sex. Men fortsatt må jeg jo få gjort det pga lysten.

Men så er det slik, om jeg fikk sex 1-2 ganger dagelig i startfasen, så ville det redusert litt. Det ville jeg ikke brydd meg om, men når det er såpass lite sex i forhold til mitt eget behov (onanerer hver dag og ofte flere ganger om dagen). Eneste er at hun begynner å bli litt og litt mindre aktraktiv pga hun legger på seg fett. Jeg trener, eter sunt osv... Vi har to helt forksjellige livs-stiler når det kommer til levemåten. Når jeg bestemmer meg før å trener eller bli bedre i noe, så holder jeg vaneligvis fast på det.. Men når hun bare eter godteri, drikker brus og drittmat hele tiden, så blir jeg liksom trukket med.. Livs stilen hennes missliker jeg sterkt og det vet hun. Har prøvd å motivere henne med sunnere livs stil og trening, men hun klarer det aldri sier hun... Prøvd å hjelpe henne på vei og gi henne skikkelig selv tilitt.

Det jeg mener er at vi er ganske forskjellige når det kommer til aktiviteter, meninger, levestil og ikke minst sex.

Men bortsett fra det Elsker jeg henne.. Så jeg undrer på om jeg skal gjøre det slutt. Vil finne en som kanskje er litt mer lik meg, og som man kanskje kan ta med på trening i ny å ne... Ete sunt i lag osv..

HAHA ! :P Høres sikkert patetisk ut, men slik er jeg. Et sexdyr og vil eksperimentere, elsker å trener å spise sunt ^^,

Mvh Erik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommunikasjon er vel nøkkelen til et bedre forhold. Snakk med henne, og ta opp problemene på en fin måte. Hun må få ta sine valg, du dine, men det er jo godt mulig dere kan finne løsninger sammen som funker for begge to?: )

Gjest MissHot
Skrevet

Du bør nok finne en mer moden kvinne :)

AnonymBruker
Skrevet

livsstil*

Skrevet

LIVSSTIL! Hehe.

Joda vi har en Connection, men synes vi er så ulik når det gjelder interesser... Når jeg prater om trening eller mat(noe jeg liker å prate om pga det er en stor del av livet mitt) så viser hun ingen interesser. Ofte så føles det ut som hun bare har sex med meg så jeg skal bli fornøyd. Men må nok finne ut av dette selv, bare følte før å få det ut en plass.

Skrevet (endret)

Har du snakket ordentlig med henne om dette? Satt deg ned og fortalt henne at du synes dere er forskjellige og går rundt og lurer på om du skal slå opp og finne deg noen andre?

Synes hun fortjener å vite om disse tankene dine, slik at hun enten kan ta seg i nakken og bli litt mer motivert eller la deg gå slik at hun kan finne seg en partner som vil være med henne - selv om hun ikke er fanatisk på trenings- og matveien, og ikke vil ha sex hver dag :)

Endret av Plutseliten
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...