AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #1 Skrevet 25. mars 2011 Jeg sprang innom butikken i dag for å kjøpe meg noe mat,fant meg en "skive pakke". Er opptatt av mat og kosthold,så jeg stod å så litt for å finne det som så sunnest ut å sjekket kalori innholdet på de forsjellige pakkene,da jeg kom fram til kassen stod hun jenta der og bare heva øyenbrynene mens hun slo det inn å var skikkelig sur mot meg(jeg er alltid blid i kassen for har selv jobbet i butikk)så jeg sjønte ingenting..er tynn da og har slitt med spiseforstyrrelse,men nå er det mest i hodet da..teller det meste egentlig..og syns ikke det er noe kjekt å stå der og finne ut hva jeg kan spise pga kalori innhold!!og ja..hun jenta som stod i kassen så jo på mens jeg sjekket dette her..og får å si det sånn..jeg er DRITT LEI av å få sånne blikk eller bli snakket "surt" til..dere butikk ansatte el andre personer..dere kjenner ikke meg!!du/dere vet IKKE at jeg og sikkert 100000 andre jenter har spiseforstyrrelse,SÅ..pass på dere selv og vær hyggelig med andre!!!:(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #2 Skrevet 25. mars 2011 Slutt å være så paranoid. Alle som ser på deg, tenker ikke nødvendigvis det du TROR dem tenker. Det er rett og slett ikke sikkert de ser stygt på deg i det hele tatt. Det kan være at du oppfatter det på den måten, fordi du tydelig er så ekstremt redd for hva andre måtte tenke om din kaloritelling. 6
Gjest luri Skrevet 25. mars 2011 #3 Skrevet 25. mars 2011 Hørtes ut som det bare var en stor fjortis som sto i kassa, det er ikke noe å bry deg om. Faktisk hadde jeg en kunde i dag som sto å himlet med øyene til meg, fordi jeg ikke hadde barn. Det var heller ikke koselig... 1
Gjest Spinell Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Det var da voldsomt til overreaksjon på noe du tror hun tenkte. Det kan da være tusen årsaker til at noen ser sure ut. At hun var sur og mente du ikke burde valgt akkurat den matpakken er vel en av de mindre sannsynlige grunnene. For alt du eller vi vet kan hun ha vært sur fordi du brukte så lang tid på å velge. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #5 Skrevet 25. mars 2011 Nei,jeg er IKKE paranoid pga denne kalori tellingen,jeg stod like ved kassa og så på maten,så jeg så at hun stod og så på..og da jeg kom inn i butikken stod hun å snakket med en annen ansatt og smilte og lo..!!
Gjest Spinell Skrevet 25. mars 2011 #7 Skrevet 25. mars 2011 At hun er sur mot deg trenger ikke bety at hun er sur på deg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #8 Skrevet 25. mars 2011 Nei,jeg er IKKE paranoid pga denne kalori tellingen,jeg stod like ved kassa og så på maten,så jeg så at hun stod og så på..og da jeg kom inn i butikken stod hun å snakket med en annen ansatt og smilte og lo..!! Hvor gammel er du egentlig? Dette virker som typisk "ungdomsusikkerhet". Du bør ikke dømme situasjoner så raskt. Som en annen skriver lenger opp, så kan det faktisk hende at hun syntes du brukte for lang tid på å velge ut maten. Eller så kan det hende at hun i kassen generelt er en bitch. Det finnes TUSENVIS av grunner til at hun skulle "sett stygt" på deg. At hun smilte og lo med en annen ansatt er vel helt normalt?! Man må vel få snakke og tulle med sine kolleger uten at kunder skal være så paranoide at de tror det er en selv de ler av. Tror du skal slappe av litt. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #9 Skrevet 25. mars 2011 Uannsett hva TS mener at kassapersonen tenkte, så er jeg enige i at det er lite hyggelig med "sure", negative personer i kassa. Samtidig så skjønner jeg dem godt- tror jeg hadde blitt negativ og grumpy jeg også, hadde jeg sittet og sturt i kassa dagen lang. TS- ikke bry deg!
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #10 Skrevet 25. mars 2011 Nei hun stod og smilte og lo med kollegaen sin..ikke av meg..jaja jeg klarer ikke å få skrevet eller få fram det jeg mener så..
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #11 Skrevet 25. mars 2011 Jøss du virker ganske så paranoid. Ufattelig lite begrunnet, og bare slengt ut for å provosere. Spar deg. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #12 Skrevet 25. mars 2011 Hun stod ved kassa,og jeg brukte ikke mere enn ca 1 minutt for å bestemme meg..laget ingen kø og kan ikke ha hindret hun i noe særlig heller da
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #13 Skrevet 25. mars 2011 Det kan være mange grunner til at hun fremstod som hun gjorde. Det er umulig for deg å vite hvorfor, så å ta det i verste mening er dumt. Prøv heller å styre tankene dine mer fornuftig. For alt du vet, så kan det hende hun syntes du så stygt på henne (uten at du merket det selv). Selvfølgelig er det aldri hyggelig når man møter på sure butikkansatte, jeg gjør det stadig vekk selv. Men jeg tenker sjeldent at de er sure pga meg, eller noe jeg har gjort. Ofte er de drittlei av jobben sin, og kan irritere seg over den minste ting.
Glynis Skrevet 25. mars 2011 #14 Skrevet 25. mars 2011 Nei hun stod og smilte og lo med kollegaen sin..ikke av meg..jaja jeg klarer ikke å få skrevet eller få fram det jeg mener så.. Jeg føler du absolutt får frem det du mener, vi er bare uenige. Særlig unge jenter som jobber i butikk trives kun når de har litt 'fri' fra arbeidsoppgavene og snakker med medarbeidere, ikke så mye når de må ekspedere dagens tusende kunde. Det har ikke noe med deg å gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2011 #15 Skrevet 25. mars 2011 Jeg føler du absolutt får frem det du mener, vi er bare uenige. Særlig unge jenter som jobber i butikk trives kun når de har litt 'fri' fra arbeidsoppgavene og snakker med medarbeidere, ikke så mye når de må ekspedere dagens tusende kunde. Det har ikke noe med deg å gjøre. Ja, det er nok som du sier! Å stå i kassa er det kjedeligste som finnes, og man finner hele tiden ting å irritere seg over, uten at det trenger å ha noe med kundene personlig å gjøre. Når man endelig får litt fri fra kassa, og mulighet til å snakke med kollegaer så heves humøret betraktelig.
Kamikatze Skrevet 25. mars 2011 #16 Skrevet 25. mars 2011 Hun ble sikkert kåt på deg, og irritert over at hun aldri kan få en som deg... 1
Kvinne_21 Skrevet 25. mars 2011 #17 Skrevet 25. mars 2011 Nei,jeg er IKKE paranoid pga denne kalori tellingen,jeg stod like ved kassa og så på maten,så jeg så at hun stod og så på..og da jeg kom inn i butikken stod hun å snakket med en annen ansatt og smilte og lo..!! Alle mennesker i samfunnet har en jobb med å tenke gjennom hvordan de behandler andre. En kan komme langt med å ta en runde med seg selv, og se på sine egne fordommer. Jeg har vel mange fordommer selv, men har blitt mer bevisst på at jeg i utg.p. skal behandle alle folk med respekt og åpenhet, inntil de har vist meg at de ikke fortjener det. Ikke la lite reflekterte og enkle mennesker ta energi fra deg, negative folk finnes overalt, men noen ganger trenger de negative litt støtte og et smil selv. Det er vanvittig mye som kan være årsaken til at et menneske oppfører seg på den måten de gjør, derfr må vi bli flinkere til å være rause med hverandre i samfunnet mener jeg. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå