Gå til innhold

Skummel føflekk

Fremhevede innlegg

Gjest Bekymra anonym
Skrevet

Heei jeg er ganske bekymra nå for en føflekk jeg har på leggen. Jeg har aldri tenkt noe over føflekken, den er bare ca 3mm i diameter og ganske lys brun. De siste månedene har den klødd (den klør ikke alltid) og det har blitt rødt rundt føflekken. Huden på dette området har også blitt tørr og hevet seg LITT fra huden.

Overgangen til huden er litt utydelig, men jeg tror dette er mest fordi den er nokså lys, i tillegg til den røde, tørre huden. Er dette farlig?? det ser ikke helt bra ut! (når jeg har smørt med fuktighetskrem på området har det blitt litt bedre, men det kommer tilbake når jeg stopper)

Ellers er jeg 17, har lys hud og mange føflekker. Håper noen vil svare!!

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Heei jeg er ganske bekymra nå for en føflekk jeg har på leggen. Jeg har aldri tenkt noe over føflekken, den er bare ca 3mm i diameter og ganske lys brun. De siste månedene har den klødd (den klør ikke alltid) og det har blitt rødt rundt føflekken. Huden på dette området har også blitt tørr og hevet seg LITT fra huden.

Overgangen til huden er litt utydelig, men jeg tror dette er mest fordi den er nokså lys, i tillegg til den røde, tørre huden. Er dette farlig?? det ser ikke helt bra ut! (når jeg har smørt med fuktighetskrem på området har det blitt litt bedre, men det kommer tilbake når jeg stopper)

Ellers er jeg 17, har lys hud og mange føflekker. Håper noen vil svare!!

Bestill deg time hos legen hvis du lurer.

• Liker 1
Skrevet

Bestill deg en time hos legen, så slipper du å gå og bekymre deg :)

Skrevet

Det trenger ikke å være farlig, men bestill time hos legen for sikkerhets skyld.

Skrevet

Hvis føflekker forandrer seg, så er regelen at man skal oppsøke lege. Det er helt sikkert ikke noe farlig, men det er alltid bedre å være på den sikre siden.

Skrevet

Jeg sier ikke dette for å skremme deg, men kom deg til lege.

Jeg har erfaring med føflekk-kreft, og det endte opp med at di har fjerna en stor bit av leggen min. Var en hissig og aggressiv krefttype jeg hadde. Måtte ha hudtransplantasjon også.

Bedre føre var sier nå jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...