ladyluna Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 (endret) Jeg fikk så lyst til å lage knekkebrød her om dagen, etter at jeg kom over noen fristende oppskrifter på nett. For å sjekke om det falt i smak kjøpte jeg TOROs knekkebrødblanding som en test. Tenkte at det ville være liten vits i å kjøpe mange ulike typer frø dersom jeg ikke syntes det var noe spennende allikevel. Men det var det definitivt! De ble supergode Så jeg gikk til anskaffelse av alskens frø som jeg trengte for å lage disse knekkebrøene, og gledet meg vilt til resultatet. Og jo da, de var gode de også, men ikke like gode som TORO sine På det første brettet ble de alt for tynne, selv om jeg brukte 1/3 av røra slik oppskrifta sa. For å motvirke det hadde jeg litt ekstra på neste brett, men da ble ikke de på midten av brettet helt sprøstekte. Og i tillegg synes jeg, til tross for at de på brett nr 2 ble nesten like tykke som de fra TORO, at det ikke var like mye mat i disse som i TORO sine. Jeg ble mye fortere sulten. Så det jeg lurer på er om noen har testet TORO sine og vet om en oppskrift som minner mer om disse enn den jeg linket til. Eller om dere vet hvordan jeg kan få den oppskriften jeg linket til til å mette mer? Kan jeg f.eks. øke mengden på noen av ingrediensene eller kanskje tilsette noe mer? Blir glad for tips Endret 24. mars 2011 av ladyluna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå