AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Hvis du skulle anmelde noen for noe ille de hadde gjort deg eller fortalte lege/psykolog om et problem eller noe, hvordan ville du reagert om de svarte noe sånt "hvis dette virkelig er sant så... (fortsetter)" 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Psykolog har taushetsplikt. Forøvrig så var innlegget ditt uklart. Kan du utdype?
Despicable Me Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Hvis du skulle anmelde noen for noe ille de hadde gjort deg eller fortalte lege/psykolog om et problem eller noe, hvordan ville du reagert om de svarte noe sånt "hvis dette virkelig er sant så... (fortsetter)" Skjønte ikke helt ka du meint/lura på
sequin Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Så ville jeg tenkt litt igjennom måten det jeg hadde sagt, ble sagt på.
nickless Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Hadde nok blitt lettere irritert over ikke å bli trodd , og bedt om å få snakke med en annen politi , evt bytte lege ,hadde ikke ønsket videre samarbeid med en person jeg har kommunikasjons problemer med eller opplever å bli mistrodd av. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå