Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Jeg hadde en rift nedentil, tror det kom av at jeg hadde sex uten å være våt nok til det. Det har nesten grodd, men jeg begynte å klø på det, og jeg har da fått klødd bittesmå sår der. Jeg har også fått to klumper på huden like ved. Tenkte det var inngrodde hår, men så tenke jeg at det kunne være blemmer. Men de sprekker ikke selv om jeg klør på de, så det er ikke blemmer heller. Det er ikke veldig vondt, men det klør litt.. og jeg har nå fått hovene lymfeknuter. Prøvd å ha på salve med kortison, for få det vekk.. men kanskje best det bare forsvinner av seg selv? Virker som at det har blitt litt bedre, men jeg er livredd for at det kan være herpes, men da hadde det vel vært mer plagsomt? Og blemmer som sprakk?
NovaFlare Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Var det ubeskyttet sex? De klumpene høres ut som kjønnsvorter. Herpesblemmer er SÅÅÅÅ vondt at det føles ikke som vanlige blemmer, og det er ofte mer som små blærer i klaser enn blemmer.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Var det ubeskyttet sex? De klumpene høres ut som kjønnsvorter. Herpesblemmer er SÅÅÅÅ vondt at det føles ikke som vanlige blemmer, og det er ofte mer som små blærer i klaser enn blemmer. Ja, det var ubeskyttet, men vi har hatt sex gjevnlig et halvt år. Det er ikke så veldig vont, i hvertfall ikke de to klumpene. Er heller det at det klør der jeg har klødd sår. Ser ikke ut som kjønnsvorter heller, mer talg av noe slag, hovent på en måte. Men de har begynt å bli mindre hovene nå etter 2 dager. ikke er de røde heller.. eller litt etter at jeg har rørt de såklart. Vil tro at jeg hadde kjent det hvis det var herpes.. dette her er mer irriterende/klør enn vondtvondt. Men æsj, kjipt med sånne skummle vondter. Er vel lett å innile seg at det er verre enn det er. hehe!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har også disse. De klør, og kommer og går. Legen sier de er fullstendig ufarlige, og er hverken herpes, inngrodde hår eller kjønnsvorter. Men jeg husker ikke hva det var hun kalte dem..
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har også disse. De klør, og kommer og går. Legen sier de er fullstendig ufarlige, og er hverken herpes, inngrodde hår eller kjønnsvorter. Men jeg husker ikke hva det var hun kalte dem.. Da håper jeg virkelig dette er det samme!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå