Gjest Ida Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Jeg går på medisinen Seroquel (quetiapin). Men har fått noen ekle bivirkninger. Jeg svetter noe ekstremt. Kaldsvetter på hender og føtter. Er skikkelig ekkelt å svette så mye. Og det lukter ikke bra på det verste. Synes det er litt flaut at ta opp dette med legen pga at jeg er avhenging av å ta denne medisinen. Så lurer på om det er noen andre som ha merket dette ekle svetteproblemet av disse pillene. Er det noe jeg kan gjøre for å redusere problemet? Vil det gå over etter en stund? Hadde aldri dette problemet før jeg beg. på denne medisinen.
PS_Silli Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Jeg også svettet masse! Det er heeelt vanlig og på de fleste går det visst over. Det gikk ikke over for meg, men fortsett et par uker (mnd) til og se hva som skjer. Hvis ikke så kan det jo godt hende at det finnes alternativ?
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Jeg fikk ikke svetting som bivirkning.. Men tenkte og skrive om andre bivirkninger jeg fikk: : Jeg ble som en zombi, treg i bevegelsene og helt sløv : Jeg ble helt flat i humøret (lo ikke lengre) kort tid etter at jeg sluttet lo jeg igjen =D : Jeg la på meg ca 15 kg... men det var jeg glad for... kg har rent av meg nå som jeg har sluttet
PS_Silli Skrevet 25. mars 2011 #4 Skrevet 25. mars 2011 Jeg fikk ikke svetting som bivirkning.. Men tenkte og skrive om andre bivirkninger jeg fikk: : Jeg ble som en zombi, treg i bevegelsene og helt sløv : Jeg ble helt flat i humøret (lo ikke lengre) kort tid etter at jeg sluttet lo jeg igjen =D : Jeg la på meg ca 15 kg... men det var jeg glad for... kg har rent av meg nå som jeg har sluttet Jeg også ble zombiesløv, dessuten var jeg utmattet hele tiden, men mulig det var i kombinasjon med en anne som OGSÅ hadde svetting som bivirkning sammen med utslett xD Går ikke på noenting lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå