Gå til innhold

Teoriprøven klasse b.


roflgirl

Anbefalte innlegg

Tok den idag, første gang, fikk 9 feil. Jeg ble jo sefølgelig skuffet, men har bare et enkelt spørsmål til dere: ligger jeg godt an når jeg fikk bare 9 feil eller ligger jeg dårlig an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å si hvordan du ligger ann, for alt avhenger av hvor mye du faktisk kan, om du har vært uheldig med spørsmålene eller ikke, osv. Har du lest mye? Hvis ikke vil jeg anbefale deg å lese. Hadde selv 11 feil første gangen jeg tok teoriprøven (hadde ikke lest noe), og 1 feil andre gangen (da hadde jeg lest).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten svaralternativer eller må man tenke seg til svaret og skrive på teoriprøven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten svaralternativer eller må man tenke seg til svaret og skrive på teoriprøven?

Det er vel svaralternativer? Var i allefall det for ett par år siden, så antar det fremdeles er det.

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 9 feil første gang, og våger meg til å påstå at jeg var fryktelig uheldig - og da spesielt med irriterende, skravlete passe-på-dame/prøvevakt...... Tok den på nytt fjorten dager etter og hadde tre feil.

(Da jeg tok den sommeren 2009 var det svaralternativer, og jeg har ikke hørt noe om at det har endret seg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner jeg er utrolig irritert og sint nå.. 2 uker er mye.. syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes toukers-grensen er super, jeg. For hadde du virkelig lest ekstra mye om du kunne tatt den i morgen? Jeg vet selvfølgelig ikke noe om deg, men for veldig mange tror jeg de to ukene kan være veldig nyttige, og utgjøre forskjellen mellom stryk og bestått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel svaralternativer? Var i allefall det for ett par år siden, så antar det fremdeles er det.

Okei. Thank you! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...