Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vurderer å operere nesa, er ikke fornøyd med hvordan den ser ut i det hele tatt.

Tenker på dette hele tiden, og det har gått veldig inn på meg.

Men jeg vet ikke hvor det er best å gjøre dette. Noen som har operert som vil dele erfaringer med meg?

Noen klinikker å anbefale?

setter stor pris på svar! :)

Pia :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det, hva vil du vite :skravle:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også vurdert det, i og med at jeg har en veldig stygg nese... Det eneste som stopper meg, er at jeg ikke tør å gå gjennom en slik operasjon. Er livredd for neseblod og for å være i narkose, så det sier seg vel selv at jeg ikke går gjennom noe slikt frivillig med det første. :sjenert:

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Setter stor pris på det! :) har titta en del på nette, sett på før og etter bilder og klinikker. Men vet ikke hvilken klinikk jeg skal velge.

Hvor opererte du? Og er du fornøyd med resultatet?

Følte du deg trygg? Og fikk du bra oppfølging?

Jeg har så og si bestemt meg for å operere, men er redd nesen min vil se operert ut.

Ble nesen din som du håpet på?

Nå ble det masse spørmål, hihi :)

Skrevet

Jeg har også vurdert det, i og med at jeg har en veldig stygg nese... Det eneste som stopper meg, er at jeg ikke tør å gå gjennom en slik operasjon. Er livredd for neseblod og for å være i narkose, så det sier seg vel selv at jeg ikke går gjennom noe slikt frivillig med det første. :sjenert:

Hvis du er så misfornøyd med nesa di og den plager deg, så syns jeg du skal gå for det. Du kommer nok til å føle deg bedre når du er ferdig med operasjonen :) Narkose og litt neseblod er ikke farlig :) Har faktisk lest at det er noen klinikker som opererer uten full narkose, med bare bedøvelse. Men det høres ekkelt ut syns jeg :s

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Setter stor pris på det! :) har titta en del på nette, sett på før og etter bilder og klinikker. Men vet ikke hvilken klinikk jeg skal velge.

Hvor opererte du? Og er du fornøyd med resultatet?

Følte du deg trygg? Og fikk du bra oppfølging?

Jeg har så og si bestemt meg for å operere, men er redd nesen min vil se operert ut.

Ble nesen din som du håpet på?

Nå ble det masse spørmål, hihi :)

Jeg skriver deg en meld hvor jeg gjorde det, litt anonym må man være.

Jeg p en måte kastet meg ut i det, fra den dagen jeg dro opp gikk det bare en mnd tid før jeg fikk time og under kniven med meg. Jeg gruet meg såklart, da jeg aldri har vært under narkose før.

Det gikk overraskende bra, det var de første dagene som var ubehagelige, men langt ifra det jeg trodde. Jeg tenkte at det kom til å være kjempe smertefult i tiden etterpå, men jeg hadde ikke vondt overhodet og det er ikke tull engang :)

I ettertid fikk jeg kjempe god oppfølgning, jeg var hos han hver andre uke de første mnd, så en gang i mnd, etter et halvt år var jeg oppe hver tredje mnd.

Jeg fikk meg et slag over nesten ca et halvt år etter jeg opererte og fikk fulstendig panikk, da ringte jeg opp og fikk komme inn med en gang.

Jeg er kjempe fornøyd, så er legen min. Han sa til meg at om jeg ikke er førnøyd så opererer vi en gangt til uten at det koster meg noe.

Min nese ser overhodet ikke operert ut, jeg har nesten ikke fått kommentarer på den, tror det er få som ser det faktisk. Men jeg ser det kjempe godt, og det er jo det som betyr noe. De som kjenner meg godt og visst jeg skulle gjøre det ser det selfølgelig.

Jeg hadde også hørt at noen opererer med lokalbedøvelse, jeg gav klar beskjed at her skal man i full narkose og fikk det som jeg ville.

Jeg blødde kun den første dagen, så ble det veldig bra etterhvert. Det er jo opp til hver enkel egentlig...

Du får ha lykke til, skal sende deg en meld :)

Skrevet

Jeg p en måte kastet meg ut i det, fra den dagen jeg dro opp gikk det bare en mnd tid før jeg fikk time og under kniven med meg. Jeg gruet meg såklart, da jeg aldri har vært under narkose før.

Det gikk overraskende bra, det var de første dagene som var ubehagelige, men langt ifra det jeg trodde. Jeg tenkte at det kom til å være kjempe smertefult i tiden etterpå, men jeg hadde ikke vondt overhodet og det er ikke tull engang :)

I ettertid fikk jeg kjempe god oppfølgning, jeg var hos han hver andre uke de første mnd, så en gang i mnd, etter et halvt år var jeg oppe hver tredje mnd.

Jeg fikk meg et slag over nesten ca et halvt år etter jeg opererte og fikk fulstendig panikk, da ringte jeg opp og fikk komme inn med en gang.

Jeg er kjempe fornøyd, så er legen min. Han sa til meg at om jeg ikke er førnøyd så opererer vi en gangt til uten at det koster meg noe.

Min nese ser overhodet ikke operert ut, jeg har nesten ikke fått kommentarer på den, tror det er få som ser det faktisk. Men jeg ser det kjempe godt, og det er jo det som betyr noe. De som kjenner meg godt og visst jeg skulle gjøre det ser det selfølgelig.

Jeg hadde også hørt at noen opererer med lokalbedøvelse, jeg gav klar beskjed at her skal man i full narkose og fikk det som jeg ville.

Jeg blødde kun den første dagen, så ble det veldig bra etterhvert. Det er jo opp til hver enkel egentlig...

Kunne du ha sendt meg en melding også? :) vurderer det samme.

Skrevet

Er det noen som har operert i Oslo som kan anbefale klinikk?? :)

Jeg har vært lest litt om klinikkene i Oslo, men vet ikke hvilken klinikk jeg skal velge.

vet ikke hva jeg skal gå etter. jeg vil være sikker på at jeg velger den rette klinikken, slik at jeg blir fornøyd med resultatet av operasjonen..

Setter stor pris på svar! :)

Skrevet

Jeg blir bare mer og mer sikker på at jeg skal gjøre dette.

Jeg er ikke redd for selve operasjonen egentlig eller smertene, er mer redd for at resultatet ikke skal bli bra.. vil ha en nese jeg kan være fornøyd med, og ikke bli plaget av hver gang jeg ser meg i speilet..

Takk for svar igjen :) det har hjulpet meg masse :)

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som har operert i Oslo som kan anbefale klinikk?? :)

Jeg har vært lest litt om klinikkene i Oslo, men vet ikke hvilken klinikk jeg skal velge.

vet ikke hva jeg skal gå etter. jeg vil være sikker på at jeg velger den rette klinikken, slik at jeg blir fornøyd med resultatet av operasjonen..

Setter stor pris på svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...