Gjest Mysticgirl Skrevet 24. mars 2011 #1 Skrevet 24. mars 2011 Synes dette var det beste forumet før, men nå har det falt betraktelig. Jeg var jo meget aktiv her for rundt 3-4 år siden og da var det rett og slett morro å være her. Man diskuterte fritt og det ble mange innlegg. Nå opplever jeg å logge meg på og ikke finne noe nytt etter jeg sist postet min post. Sikkert mange nye her eller? Savner det gamle forumet slik det var før. Jeg hadde jo en pause på et par år, men det er liksom ikke det samme som det var.. Noen formeninger om hvorfor? Har folk trukket se vekk herifra? Er det fremdeles folk her som var her for 3-4 år siden ? 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Jeg har vært her siden oppstarten. Altså en gammel traver. Det var litt mer personlig før og oversiktlig. Husker jeg hadde god dialog med brukere på selve diskusjonsforumet. Nå er det så stort at personer drukner og jeg synes det er en hel del useriøse tråder. Kanskje prisen å betale når antall brukere har økt så mye?
Wonders Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 jeg har oxo vært her en stund. Det er mye dagbøker osv, litt kjipt. Har aldri lest dem. Før var det flere som deltok og mer variabel type folk. Virker som mange er litt lost her... Og ikke er her ofte. 1
Gjest Nadezhda Skrevet 24. mars 2011 #4 Skrevet 24. mars 2011 Jeg synes det har blitt enormt mye sure svar her den siste tiden. 6
Fluffe Skrevet 24. mars 2011 #5 Skrevet 24. mars 2011 Syntes dett har blitt mye trakkasering, negative mennesker og mye mobing for andres meninger 3
Sushi Skrevet 24. mars 2011 #6 Skrevet 24. mars 2011 Jeg synes det er litt plagsomt med alle de anonyme brukerene. Det er en fin funksjon å ha, men det blir vanskelig å skille folk fra hverandre når det er mange i samme tråd. 2
kontorstol Skrevet 24. mars 2011 #7 Skrevet 24. mars 2011 Liker meg bedre her nå enn den tia hvor det var bare "klikkene" her som tok over alt av tråder. Folk får tåle litt når man er på et forum.
Wonders Skrevet 24. mars 2011 #8 Skrevet 24. mars 2011 det er blitt lite nett-vett. Jeg er ikke den stiveste på det sjøl, men jeg har lært av mine feil. Kjenner meg ikke helt igjen for tiden. Få som møter opp når vi bestemmer oss for å treffes også. Savner litt mer samhold, om man kan beskrive det slik.
Fluffe Skrevet 24. mars 2011 #9 Skrevet 24. mars 2011 Liker meg bedre her nå enn den tia hvor det var bare "klikkene" her som tok over alt av tråder. Folk får tåle litt når man er på et forum. Jada man kan tåle litt.Men forfølgelse og trakkasering burde man slippe å måtte tåle. 1
kontorstol Skrevet 24. mars 2011 #10 Skrevet 24. mars 2011 Jada man kan tåle litt.Men forfølgelse og trakkasering burde man slippe å måtte tåle. Da håper jeg du rapporterer dette til moddene hver gang dette skjer.
Wonders Skrevet 24. mars 2011 #11 Skrevet 24. mars 2011 det er mye tull, kan man ikke bare stenge eposten dems helt? Her er Oslo-treff om flere vil slenge seg på i April: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=496940&st=180
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. mars 2011 #12 Skrevet 24. mars 2011 Ja jeg og synes det er så mange anonyme her.. Syntes det var så kjekt før i tiden, og folk var myye mere aktiv enn nå. Grunnen til at jeg ikke har vært så aktiv, er for at det har vært kjedelig å logge seg inn og se at ingenting er nytt. Har vært litt mer aktiv nå i de siste dagene, men trådene står fortsatt. Hadde man ikke mulighet til å skrive før uansett medlem eller ikke? Og nå må man være medlem for å skrive i tråder? Kankje derfor også at det er lite aktivitet?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #13 Skrevet 24. mars 2011 Ja jeg og synes det er så mange anonyme her.. Syntes det var så kjekt før i tiden, og folk var myye mere aktiv enn nå. Grunnen til at jeg ikke har vært så aktiv, er for at det har vært kjedelig å logge seg inn og se at ingenting er nytt. Har vært litt mer aktiv nå i de siste dagene, men trådene står fortsatt. Hadde man ikke mulighet til å skrive før uansett medlem eller ikke? Og nå må man være medlem for å skrive i tråder? Kankje derfor også at det er lite aktivitet? Det var det jeg også tenkte. Jeg savner tida der det var lov å skrive som gjest. Det ble en del tull med spamming da, men det burde da vært mulig å gjøre noe med i disse teknologiske tider? Jeg var i hvertfall mye mer aktiv som gjest enn som registrert bruker. Og ja, det er noe helt annet å være gjest enn AB. Fordi man som gjest slipper å logge inn eller huske på å klikke på AB-funksjonen. Og det var lettere å holde oversikt siden gjester oftere skrev et midlertidig nick. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. mars 2011 #14 Skrevet 24. mars 2011 Det var det jeg også tenkte. Jeg savner tida der det var lov å skrive som gjest. Det ble en del tull med spamming da, men det burde da vært mulig å gjøre noe med i disse teknologiske tider? Jeg var i hvertfall mye mer aktiv som gjest enn som registrert bruker. Og ja, det er noe helt annet å være gjest enn AB. Fordi man som gjest slipper å logge inn eller huske på å klikke på AB-funksjonen. Og det var lettere å holde oversikt siden gjester oftere skrev et midlertidig nick. Enig
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #15 Skrevet 24. mars 2011 Jeg synes det er blitt dritt kjedelig her for å si det mildt. Ingen ordentlige diskusjoner, bare svada og pølsevev. Mye sure folk, mye bitre svar etc. Eneste forumet som faktisk kan være ålreit er Barn og familie, og med tanke på at jeg ikke har barn så så sier det kanskje litt. Merker at min KG-bruk daler for hver dag...
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #16 Skrevet 24. mars 2011 Finnes det andre forum som ligner på KG? Eller bruker dere bare mindre tid på forum overhodet, da?
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #17 Skrevet 24. mars 2011 Jeg synes også det er blitt mindre aktivitet her. Selv tør jeg snart ikke skrive noe lenger, for enten så blir man anklaget for troll, eller så komenterer folk skrivefeiene, gjerne på en negativ måte, eller så blir man ledd av fordi spørsmålet var for dumt og jeg tror at mange da ikke synes det er så morsomt å henge her.
nickless Skrevet 24. mars 2011 #18 Skrevet 24. mars 2011 Det er noe uoversiktlig her,og jeg syntest det er vanskelig å skille brukerene fra hverandre,er ikke "blitt kjent" med noen her. Det er en del negative svar , men det må en vel bare regne med på ett stort forum. Liker kg ganske godt,og blir nok en stund til :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #19 Skrevet 24. mars 2011 Ja, det er liten aktivitet. Det er bare å se på f.eks. Reiselivsforumet. Det hagler ikke akkurat med nye innlegg der. Jeg tror årsaken til at Barn & Familie har mer aktivitet er todelt. En ting er at det er temaer som de fleste kan forholde seg til (selv om man ikke har barn så har man vært et barn eller har barn i slekt og vennekrets, dessuten har de fleste familie). Men jeg tror nok at en viktig grunn til at det underforumet er så populært også er fordi det der er mulig å skrive som gjest. KG kommer opp først på veldig mange Google-treff. Klikker man seg tilfeldigvis inn der så orker ikke de fleste å registrere seg for å svare på ett innlegg. Men der det er mulig for alle å svare så er det lavere terskel for å delta i diskusjonen. Og det å svare på et og annet innlegg ved en tilfeldighet kan være inngangsporten til å bli fast bruker av KG. Kort sagt tror jeg KG taper på å ikke tillate gjesteposting. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. mars 2011 #20 Skrevet 25. mars 2011 Ja det tror jeg og at de gjør i det lange løp. Hadde flere venninner her som var aktive før, men nå gidder de ikke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå