Gå til innhold

Diaré, tør ikke sove!

Fremhevede innlegg

Gjest adinterim
Skrevet

Jeg har de to siste dagene følt med slapp, sliten og hatt muskelsmerter. Trodde først det var influensa, men så spydde jeg og trodde det var spysyka. Så for noen timer siden begynte jeg å løpe på do hele tiden, og nå renner innholdet i tarmene mine ut som bare det... :tristbla: Ekkelt, vondt og slitsomt. Jeg tør ikke legge meg, er redd for at noe skal skje mens jeg sover :snurt: Er det mulig? Er nesten så jeg finner en bleie å bruke...

Plis svar fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tarmmuskelen er en del av det autonome nervesystemet, så det skal ikke være mulig for tarmen å tømme seg uten din "tillatelse" med mindre du holder deg så lenge at du gjør på deg fordi du ikke rakk toalettet, eller så er noe galt med lukkemuskelen av ulike grunner, f.eks misbruk av avføringsmidler. Så du kan trygt legge deg å sove, du vil nok våkne om du må på do. Men det kan jo være lurt å ikke prompe bevisst... hehe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde diaré for litt siden og jeg sov uten uhell. Jeg våknet og gikk på do. Så jeg tror det skal gå fint.

Kan skjønne at det er litt ekkelt å tenke på. Men er man syk så er man syk. Man skal vel ikke la det gå utover natte søvnen at man er redd for å ha et uhell.

Gjest adinterim
Skrevet

Ååh, takk for svar, ble mye roligere nå :) Kan endelig legge vekk pc-en og håpe på en god nattesøvn..!! :Nikke: :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

Smell et håndklede under skinka, og sov godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...