Gå til innhold

Silikon pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Idag er det en uke siden jeg opererte inn 260 cc implantater under muskelen. Jeg har fortsatt vondt, er dette normalt? Noen som vet hvor lang tid det tar før man kan ligge på mangen/siden igjen? Oppe på puppen kjennes det veldig hardt ut, betyr det at den er på vei til å kapsle seg?

Klem

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og dette kunne du ikke spurt legen din om på forhånd? Ærlig talt.... Ja, det er normalt å ha vondt, det er ømt etter en operasjon, nei det er ikke på vei til å kapsle seg, det er hevelse, IKKE sov på siden eller magen igjen de første 6-7 ukene eller noe, vær forsiktig når du dusjer så ikke teipen blir våt osv osv. Dette er kunnskap du burde ha inne før du opererte deg.

• Liker 1
Skrevet

Signerer AB over.

I tillegg så finnes det allerede UTALLIGE tråder og dagbøker inne på KG's forum som handler om dette. OG ikke minst, om du søker på google.com o.l sider, så finner du svar på dette innen 2 minutt.

Og en siste ting: Den operasjon du har gjennomført koster ganske mye, blir litt overrasket over at du ikke har giddet og fått med deg mer info/kunskap om dette før :nei:

Høres sikkert litt gretten ut nå, men er så lei av at folk ikke gidder å lese lignede tråder før man lager nye. Ja ja ja.. det var dagens utblåsning :)

Skrevet

Vet det er normalt å være øm, men jeg har virkelig vondt! sånn at jeg ikke får sove med mindre jeg kaster inn på masse smertestillende.

Kunne sikkert gjort bedre research før jeg postet dette innlegget, men har sittet og lett etter svar på dette ihvertfall 4-5 timer, så hvis det irriterer deg veldig er det bare å ikke svare;)

Men takk for svar!

Gjest Raindrops
Skrevet

Kan du ikke ringe å snakke med noen på klinikken der du opererte?

AnonymBruker
Skrevet

gå inn på ceecees hemmelige dagbok!!!!!!!!

Der møter du mange andre som har/skal operere, og får kasnskje litt mer seriøse svar fra andre som vet hva du mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...